huszonhetedik

32K 137 2
                                    

HOPE SZEMSZÖGE
Szerencsénkre a bár felső része alsó kategóriás szállodaként szolgált, így kis tanoncomat magam után húzva felmentünk az emeletre, és kértünk egy szobát.
- Lehetne egy kérdésem? - kérdeztem a recepcióst, aki a sötét múltamból egy jó ismerősöm.
- Persze, Hope, bármi - mosolyodott el, ismerve ezt az arckifejezésemet.
- Mennyi veled egy éjszaka? - régebben együtt dolgoztunk egy jól menő pornó cégnél, és tudtam, hogy nagyon vad tud lenni.
- Nektek most ingyen. Ki a fiú? - nézett a mögöttem állóra, aki csak pislogott ránk, miközben állt a fasza.
- Nem tudom. De meg kéne tanítanunk pár dologra.
Nancy benne volt a buliban. Kilépett a recepciós pult mögül, és az egyik szoba felé vette az irányt, ám olyan szobába ment be, ahol két fiú és egy lány tevékenykedett. Pontosabban a lány szopta az előtte fekvő fiút, miközben a popsiját éppen egy méretes farok töltötte meg.
- Bocs, srácok a zavarásért. Mit szólnátok ha kettő milf és egy kisfiú csatlakozna?
- Gangbang... Imádom - mondta a lány miután kiköpte a srác farkát. Valószínűleg fizetett kurva volt, de ez nekünk csak jó volt.
- Ah, mennyi fasz - ültem le az ágyra. Kettő férfi azonnal kezelésbe vett, lecibálták rólam a ruhákat, Nancy pedig az én vendégemet vetkőztette le.
- Úgy imádom a puncikat - mondtam, miután Nancy és a másik lány széttárt lábbal elénk feküdt. Én Nancy felé vettem az irányt, először erősen belenyaltam, majd a puncimat az övéjéhez igazítottam, és húzogatni kezdtem rajta.
- Mindig is imádtam veled ollózni Hope - mondta, miközben gyorsítottunk. - Olyan nedves vagy, és olyan gyorsan csúszkálsz. Ahh...
Eközben Nancy szó szerint maga alá gyűrte a srácot, akit hoztam, és betette a faszát a popsijába, miközben én elölről kényeztettem. Mellettünk a kurvának éppen a punciját és a popsiját és megdugták ketten.
Később hárman leszbiztünk, én nyaltam Nancyt kutyapózban, miközben engem a kurva hátulról megbaszott egy műfasszal, mellettünk a három fiú pedig egymás hegyén hátán szopták egymást. Olyan is volt, hogy engem körbevett mindhárom fiú, egy egy farok került a puncimba és popsimba, közben pedig a legnagyobb fasz a számba került.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Onde histórias criam vida. Descubra agora