Teljesen kész voltam fájtak a lábaim és a hátsom is. Két órán keresztül próbáltam a tripla Axelt megugrani, de eddig egyszer sem sikerült direkt. Ez a legnehezebb ugrás és csak nagyon kevesek tudják végre hajtani az egész világon.
Az egyetem első évében a duplát tökéletesítettem az egyik edzésen mikor két fordulatból véletlen három lett. Na ja azóta sem tudom megismételni és azt sem tudom, hogy hogyan is csináltam.
Jelenleg semmi másra nem vágyok, mint levenni a korit és a szuper modern csarnok külön erre a célra tervezet káddal teli helységbe elvonszoljam magam és nyakig elmerüljek az egyik jeges vízzel teli bádogba.
Felkapva a fülesemet és a telefonomat csupán egy sportmelltartóban és egy rövid nadrágban elvonszoltam magam a folyosó végére majd bele vetettem magam a hűsítő jégkockákkal teli vízbe. Amint ellepett akaratlanul is kicsúszott egy halk nyögés a számon. Ezzel nem is lett volna baj, ha valaki nem ezt a szent pillanatot választotta volna arra, hogy belépjen. De mivel a legeldugottabb helyet választottam sikerült észrevétlen maradnom. Valószínűleg nem hallottak meg igen többen voltak mert zavartalanul beszéltek tovább. Elég hangosan ahhoz, hogy felismerjem őket. Jax és Finn a két támadó játékos és rólam folytattak bájcsevejt.
-Szerinted sikerülni fog neki meggyőzni a jégkirálynőt? - kérdezte a csapattásától Finn.
-Fogalmam sincs, de remélem mert nélküle szart sem érünk a jégen. - morogta Jax.
-Az a szerencsénk, hogy a mostani meccsen játszhat, de a következőn, hogy a pályára léphet e az még problémás.
-Kész szívás az egész szitu. - Csendesedet el a léptük majd ismét már csak egyedül voltam.
Legalább még vagy tíz percig áztattam magam majd kikecmeregtem és magam köré tekerve egy törülközött kiléptem a folyosóra és gyorsan át spuriztam az öltözőbe. De nem voltam elég gyors és mielőtt a kilincset lenyomhattam volna már mellettem is teremt Hunter teljesen át öltözve a lassacskán kezdődő edzéshez.
-Figyelj bocs a múlt péntekért, de tényleg szükségem van az eszedre Jé... akarom mondani Maya. Még fizetek is neked csak mondj egy összeget. - nézet le rám kétségbe eséssel a szemébe. -Ha kell könyörögni fogok még le is térdelek, ha kell csak mondj igent. - folytatta tovább engem szóhoz sem hagyott jutni.
YOU ARE READING
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...