Már megint az a kurva rémálomból ébredtem fel csurom vizesen az éjszaka kellős közepén. Ez kísért már három napja mióta Devis edző leordította a fejemet a rohamosan romló angol irodalom jegyem miatt. Minél előbb találnom kell valakit, aki segít nekem mert semmi esély annak, hogy kihagyam a szezon első meccsét.
-Hé, miért nem alszol? - Szólalt meg mellettem egy vinnyogó hang.
-Kösz, de kihagyom és már, ha te is fent vagy felöltözhetsz és mehetsz! - Keltem ki az ágyból majd felrángadtam magamra egy melegítő nadrágot és ott hagytam a szobámba az előző éjjeli csajt, akinek még a nevét sem tudom.
-Seggfej! - Kiáltotta a csukott ajtónak.
Igen tudom az vagyok ennél már cifrábbat is vágtak már a fejemhez. Mire visszaértem a lánynak már hűlt helye volt hála az égnek egy problémával kevesebb. Mivel már semmi esélyt nem láttam annak, hogy vissza aludjak felkaptam egy pólót és elmentem inkább futni. Egy jó hétkilométeres táv után kiszellőztettet fejel mentem vissza az albérletbe.
-Haver hol voltál hajnalok hajnalán? - Kérdezte Jax mintha nem lett volna nyilvánvaló az izzadságtól teljesen átázott pólóm.
-Futni, amit neked sem ártana mert a jégen olyan vagy mint egy lajhár. - Ültem le az egyik bárszékre ugratva őt.
-Simán lenyomlak! - Mért végig felhúzott szemöldökkel.
-Hiszem, ha látom! - Keltem fel miután megittam a kávémat majd felmentem, hogy lemossam magamról ezt az ázott kutya szagot.
Mivel ma nem volt órám csak egy reggeli edzésem és az is csak a jégcsarnok konditermében meresztettük a seggünket. Így még több időm maradt azon agyalni kit kellene megkérni, hogy korrepetáljon. De a nap végére semmire sem jutottam csak a kanapén henyéltem magam elé meredve.
-Na, hogy haladsz? - csapódott mellém Ayden.
-Szarul és ha így haladok nem fogok játszani. - Dobtam az asztalra a távirányítót.
-Mi lenne, ha belépnél az egyik tanuló csoportba.
-Már azon túl vagyok és elhiheted oda csak még analfabétábbak járnak, mint én vagyok. - dörzsöltem meg az álamat.
-Figyú mi lenne, ha megpróbálnád Mayat, de figyelmeztetlek előre nem lesz könnyű őt meggyőznőd, hogy érdemes vagy arra, hogy az idejét rád áldozza.
Maya Devis más néven Jégkirálynő ahogy csak mi hívjuk és nem mellesleg Devis edző lánya. Akár hányszor láttam azt a csajt mindig a jégen volt. Ami pedig egy lapáttal rátesz az nem más mint, hogy műkoris. Ja és nem mellesleg Ayden uncsija is.
-Nem fogok egy tingli tangli koristól kérni semmit még akkor sem, ha az a rokonod haver.
-Nyugodj le Hun ez csak egy ötlet volt, de ha akarsz még a jégre lépni az edzéseken kívül akkor én meggondolnám magam, hogy segítséget kérjek akár milyen korcsolya is van a lábán.
-Ez egy kibaszott rossz ötlet. -kiáltottam utána feleslegesen mert már be is csukódott mögötte az ajtó.
Végig gondolva ezt az egészet és mivel minden egyes nappal fogy az időm két nap múlva sikerült lenyelnem azt a bizonyos békát és elkértem Aydentől Maya számát és habozás nélkül rá is írtam.
Hunter: Helló! Figyú mi lenne, ha tanitanál angol irodalomból.
Küldtem el az üzenetet és nemsokára már meg is jött a válasza rá.
Maya: Azt sem tudom ki vagy, de a válaszom nem. Honnan szerezted meg a számomat?
Olvastam le a képernyőről.
Hunter: Mondj egy jó okot, hogy miért nem akarsz. Ja és Hunter Connelly vagyok CICÁM.
Pötyögtem be sebesen a választ.
Maya: Na látod már meg is mondtad azt az okot és időm sincs arra, hogy majd pont veled foglalkozzak. Ja és nem vagyok a macskád seggfej.
Hunter: Úgy is be fogod adni a derekat ÉDES!
Már csak azért sem fogom hagyni!
-Hé Hun te is jössz a Gödörbe? -jött be Jax.
-Ja! - vágtam rá.
A Gödör egy a kampuszon lévő kisseb bár, ami a három év alatt a törzshelyünké vált a fiukkal. Itt ünnepelünk minden meccs után.
-Szia szépfiú! Mit adhatok? - Feküdt fel szinte a pultra Sophie.
-Sophie! Csak a szokásosat. - Biccentettem majd a pultra dobtam pár bankjegyet.
-Mi lenne, ha a megvárnád még végzek itt és elmennénk hozzám? - Próbálkozott be már vagy ezredik alkalommal, de a válaszom mindig ugyan az lesz.
Ne értsen senki sem félre imádom a lányokat, de ő tőle mára a falra mászom annyira nyomul az első pillanattól kezdve.
-Kösz, de passzolok. - Markoltam fel a söröket és már mentem is vissza a röhögéstől fulladozó lakótársaimhoz.
-Már megint rád mozdult mi? - Kérdezte fülig érő mosollyal a képén az a seggfej.
-Pofa be Jax! Azt hiszed nem tudom, hogy ezért küldtek mindig engem a pulthoz mikor az a csaj a csapos. - löktem elé a sörét.
-Oda nézzenek valaki nagyon feszült biztos nem kapta meg a napi csaj adagját. - nevetett fel.
-Tényleg mi lett a korrepetitor lánnyal. - vonogatta a szemöldökét Finn.
-Az a csaj az unoka húgom baromarc. - csendült fel Ayden hangja.
-Na akkor sok sikert Hun az a lány egy jégkirálynő. - veregetett hátba Jax.
-Azt hiszitek nem tudom milyen? De akkor is megfogom győzni kerül, amibe kerül elfogom érni, hogy tanítson.
-Kíváncsi vagyok, hogyan is fogod ezt elérni. - Küzdött már Ayden is a nevetéssel.
-Oh arra én is? Dörzsölte össze a két tenyerét Finn.
-Fogjátok be és igyatok! - emeltem el az
ESTÁS LEYENDO
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...