Ma van az első meccsem az eltiltás óta. Egyben az egyetem utolsó napja a téliszünet előtt. Rohadt szar érzés volt a lelátón ülni miközben a csapat a pályán cikázott. Egyetlen egy jó volt ebben az egészben még pedig, hogy Maya ott ült szorosan mellettem és együtt néztük a jégen történő eseményeket. A négy meccsből hármat megnyertek a srácok. A múlt hetit elvesztették, de még így is a második helyen vagyunk a csoportban.
Most viszont négy hét elteltével itt állok teljes felszerelésben az öltöző közepében és a buzdító beszédemet darálom.
„Úgyhogy szedjük össze magunkat és söpörjük le Coloradot a saját jegükről."
Előszőr játszunk velük, de azt hallottam, hogy bitang jól tolják ebben a szezonban. Remélhetőleg mi jobbak leszünk náluk, habár van egy óriási előnyük ma a saját pályájukon játszanak. Mi csak tegnap este értünk ide egy kétórás repülő út és egyórát zötykölődtünk valami roncstelepről szalasztott buszban. Csak ma reggel tudtunk körbe nézni és egy rövidke edzést lenyomni. Ezután kellet a jég a hazai csapatnak.
A beszédem befejezése után már sietünk is ki a „csatatérre" Jax szavával élve. Mivel rohadt messze vagyunk az egyetemtől a lelátón szinte csak Colorado drukkerek ültek. Csupán csak elszórva itt- ott lehetett látni Bruins szurkolót kiszúrni.
A felkonferálásunk követően egy gyors bemelegítés után már ott álltam a bedobást várva. Teljesen átszellemülve csak is a játékra koncentrálva. Az első pár percben már több bulival a hátunk mögött beütötte Finn az első gólunkat. Ezzel egy null nekünk, amit sikeresen megtartottunk egészen a második harmad feléig. Egy óvatlan pillanatban Max már későn térdelt le és a lába között szépen becsúszott a korong. Majd ezt meg ismételték még egyszer így a második harmad végére már ők vezettek.
– Ideje, hogy összeszedjétek magatokat és kihúzzátok a kezeteket a seggetekből. – kiáltotta Dan edző. – Te fiam, hogy a jó büdös életbe tudtad bekapni kétszer is azt a gólt ráadásul mind a kétszer szinte ugyan úgy. – üvöltötte le Max fejét. – Rólad nem is beszélve csupán csak négy meccset hagytál ki, de úgy kapkodják el elöled azt a kicseszett korongot mintha kezdő lennél. – kaptam meg én is.
CITEȘTI
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
DragosteA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...