Kész katasztrófa ennek a napnak a folytatása. Miután Ayden jól elgyepált, amit megérdemeltem ezért is nem ütöttem vissza. Vártam egy kicsit, hogy lenyugodjon addig is reménykedtem hátha eláll az orromból kitóduló vérözön. Nem mellesleg Maya is itt van teljesen ledöbbenve az unokatesója kitörésén. Kivettem a kezéből a törölközőt, amivel próbálta letörölni az arcomat boritó vért több kevesebb sikerrel. Az orromhoz szorítottam és feltornáztam magam, hogy elinduljak Ayden-nel megbeszélni azt, amit látott.
– Megyek és beszélek vele te addig maradj itt. – néztem rá majd kimentem mielőtt még mondhatott volna valamit.
– Bejöhetek? – dugtam be a fejemet a folyósó végén lévő szobájának ajtaján.
– Haver ez rohadtul nem menő ki is csinálhattalak volna. – rázta meg a fejét.
– De nem tetted.
– Miért pont Maya nem tudtál volna valaki másra lecsapni, ha ezt megtudja Dan bácsi neked véged. – nézet rám haragos fejjel. -Te nem tudod miken ment keresztül pár éve...
– De tudom – vágtam a szavába.
– Várj honn... elmondta neked!
– Igen!
– Csak egyet kérek tőled ne bántsd meg. Tudom, hogy mindig erősnek mutatja magát, de legbelül tönkre tette az a rohadék.
– Attól nem kell, hogy félj – mondtam végezetül.
A szobámba vissza caplattam, de nem láttam Maya-t. Ezért lementem a konyhába, hátha ott találom. Csakhogy a lány helyet egy az ő által írt papír fecnit találtam a hűtőre erősítve.
„Elmentem és bocsáss meg, amiért ilyen felfordulást okoztam." Olvastam el azt, az egy mondatott.
A zsebemből kihalásztam a telefonomat és kikerestem a kontaktok közül a számát, majd rányomtam a zöld telefon ikonra. Kicsöngött, de nem vette fel ezért még egyszer megpróbáltam, azonban ekkor sem jártam sikerrel.
– Hol van Maya beszélni akarok vele. – sasszézott le Ayden a lépcsőn.
– Elment – lobáltam meg a kezemben tartott papír fecnit.
YOU ARE READING
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...