Miután beszéltem Mayaval meg gondoltam magam és én is beültem végül Angol irodalomra. Már csak azért is, hogy bosszantsam egy kicsit, de észre sem vett, hogy ott vagyok. Ha jól tudom akkor Bryn a barátnője neve és vele nevetgélt az előadás első felében a telefonba bújva.
Eddig bárhogy is próbálkoztam sehogy sem sikerült rávenni arra, hogy korrepetáljon. De, mint már mondtam én soha nem adom fel és tudom vannak mások is, akik elvégeznék, de nekem a legjobb kell és ő a csoport első.
Az óra után haza vezetem és összekaptam a felszerelésem majd azt a kocsim csomagtartójába bevágva vissza kocogtam a házba, hogy összedobjak valami, olyat, ami ehető is. Na ja nem vagyok egy nagy konyhatündér, de azért próbálkozom még ha néha a kukában landol az adott étel. A mai nap spagetti mellet döntöttem mert csak két órám van az edzésig és az hamar kész van.
Háromnegyed órával később már készen is volt a kaja és a többiek is vagy az emeletről tolták le a képüket, vagy az előadásról estek haza még éppen időben.
-A konyhatündér már megint alkotott. - csámcsogta két falat között Finn.
-De ez legalább nincs odaégve, mint a múltkori. - szippantotta fel a tésztát Jax.
-Oh fogjátok be és inkább egyetek.
-Oké anyu! - nevettek fel mind a hárman.
Kaja után kocsiba pattanva meg sem álltam a jégcsarnokig. Már beöltözve léptem ki az öltözőből mikor valaki nekem rongyolt. Szerencsére még időben el tudtam kapni a karját mielőtt a segge a padlón csattant volna.
-Az istenit! - nyikkant meg.
-Jól vagy? - kérdeztem a megszokott mosolyommal.
-Igen persze pont téged kerestelek. - nézet fel rám.
-Hát megtaláltál.
-Igen és korepetálak, de vannak kikötéseim. - mondta.
-Jól hallottam te tényleg segítesz nekem? - kérdeztem vissza mert egyszerűen nem hittem a fülemnek.
-Jól hallottad, de mint mondtam vannak szabályok, amiket be kell, hogy tartcs.
-Oké mik azok?
-Az első: mindig oda kell figyelned rám. Második: nem tehetsz kétértelmű megjegyzéseket rám, és segítened kell Liemmel. - vázolta fel.
-Jólvan és mikor is kezdjük és hol?
-Holnap kettőkor és nálatok. - mondta és már el is sietett.
-Mondtam én, hogy be fognak válni azok az üzenetek. - Hangzott fel Jax hangja az ajtó túl oldaláról.
Már a jégen voltunk mikor neki álltam és kifaggattam Aydent ezekről a bizonyos üzenetekről.
-Mielőtt belekezdenék nem az én ötletem volt. Finn tegnap felvetette azt mi lenne, ha a csapat többi tagja is megkérné Mayat, hogy tanítson téged és mint látod be is jött mert elválalt. - Vonta meg a vállát majd odébb siklott a jégen.
-Oké zsenikék most már elég a traccspartiból mi lenne, ha a korongra figyelnétek. - kiáltott Devis edző.
Már az öltözőbe mentünk mikor Finn megszólalt.
-Meg kell ünnepelnünk, hogy a jégkirálynő hajlandó volt korrepetálni téged. - kiáltotta.
-Egyetértek így legalább van esélyed át menni a javítón. -veregette meg a vállamat Ayden.
-Rendben, de nem mehetünk a gödörbe mert Devis ránk állította az embereit és semmi kedvem megint megismételni azt a szart. - löktem be az ajtót a vállammal.
-Igaza van akkor mehetnénk a Serenitybe! - vetette fel Owen a kapusunk.
-Remek ötlet és biztos forrásból tudom, hogy ma nem dolgozik. - vonogatta a szemöldökét Finn.
-Akkor meg is van. - Csaptam össze a tenyeremet majd elindultam a zuhanyzókhoz.
Gyors lecsutakoltam magam majd vissza öltöztem és már hajtottunk is az egész csapattal a campus sportbárjához.
Mivel ez egy kivételes nap volt magengedtem megamnak, hogy két sörnél többet igyak. De vissza gondolva nem kellet volna mert még más értem ezt Jaxre meg sem kottyan neki a másnaposság én olyan vagyok, mint a mosott szar.
Másnap azt sem tudtam, hogy kerültem haza és miért van rajtam ruha úgy értem ruha ruha. Majd szét szakadt a fejem annyira fájt. Betámolyogtam a fürdőbe és egyből bevettem két szem aszpirint. Zuhanyzás után lementem a konyhába, hogy kifaggassam a többieket mi a szar történt tegnap este.
-Nézzétek már végre kidobta a Hununkat az ágy. - haladt keresztül a nappalin Ayden.
-Valamelyik ötök meg mondaná, hogy mit csináltam tegnap és miért volt rajtam női ruha? -roskadtam le a kanapéra.
-Ó, nemsokára úgy is meg tudod nem fogom elrontani ezt a meglepetést. - Dörzsölte össze a tenyerét nevetve Finn.
-Legalább azt mondjátok meg, hogy kinek a ruhája volt rajtam. - temettem a tenyerembe az arcomat.
-Á majd ő elmondja, de most kapd össze magad mert edzésünk lesz. - ült le mellém Jax.
-Ki mondja el, ha? - kérdeztem egy kicsit idegesen.
-Nyugodj le Hun a kis korrepetitorod is jót nevetett rajtad.
-Mi köze van ehhez Mayahoz? - zavarodtam teljesen össze.
-Oh több van, mint te azt hiszed. - mondta kegyes egyszerűséggel Ayden.
⚜⚜⚜⚜⚜
ESTÁS LEYENDO
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...