⛸12.fejezet⛸

1.5K 64 5
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hogy lehetem ekkora hülye! Ezzel a gondolatam keltem fel másnap az az szombaton

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hogy lehetem ekkora hülye! Ezzel a gondolatam keltem fel másnap az az szombaton. Nem tudom, hogy hova tettem az eszemet abban a másodpercben mikor is bele egyeztem ebbe az egész „kis buli" dologba. Ráadásul sikerült neki addig győzködnie, hogy még abba is belementem, hogy eljöjjön értem. De addig is még temérdeknyi időm van hátra.

Ebben a fentmaradt órákban le kell tudjak egy edzést és ott van a pszhiologia esszémet amit már ideje lenne elkezdenem, ha időben akarok végezni vele. Most pedig ki kellene szállnom az ágyból mert nem fogok oda érni a jégcsarnok edzőtermébe. Ráadásul Uberel kell menjek mert hiába jött el tegnap megnézni a kocsimat az apám, de nagyobb baja van, mint hittem. Ezért csak hétfőn tudják a közeli autószervizbe vontatni, hogy kiderüljön miért is nem akart beindulni péntek délután.

A reggeli kávém iszogatása közben bepakoltam minden szükségesnek vélt dolgot az edzőtáskámba. Már a futó cipőmet tettem be mikor is rezzent egyet a telefonom jelezve, hogy a koli előtt van a rendelt Uberem. Felmarva a telefonomat na meg persze a táskát és már rohantam is ki a rám váró autóhoz. Elhadarva a címet már indított is a sofőr és hagy ne mondjam sokkal gyorsabban oda értem, mint ha én vezetem volna.

A fotocellásajtónál lehúztam a belépőkártyámat és mikor kitárult az ajtó a légkondi által generált hűs levegő megcsapta az arcomat. Az öltözőben gyors lecseréltem a ruháimat egy futópóló és nadrágra majd felhúztam a cipőmet. Szeretek egy könnyed futással kezdeni ezzel bemelegíteni, ami most két kilométeres táv volt. Ez után jöhetett a már jól megszokott edzés terv, amit Kate állított össze nekem. De csak ezek után jött az a része az edzésemnek mait kifejezeten utálok. Tény imádom a jégkorit, de a szilárd talajom lévő ugrások és forgások gyakorlását ki nem állhatom. Ez úgynevezett száraz edzésnek nevezzük. De mivel a világ legnehezebb ugrását próbálom végrehajtani igen sok időt kell erre fektessek.

Phil és Kate már vár rám abba az eldugott kis szobába, ahol megvan minden ehhez szükséges felszerelés. Az utam egyenesen a plafonra felszerelt ugróköteg felé vezetett, ami egy hám szerűség alatta a padlón pedig egy vastag matrac található. Ez segít abban, hogy az ugrásokat, forgásokat megtanuljuk és kifejlesszük.

A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)Where stories live. Discover now