⛸14.fejezet⛸

1.3K 55 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma van Hunter utolsó korrepetálásának napja és ennek örülök is meg nem is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma van Hunter utolsó korrepetálásának napja és ennek örülök is meg nem is. Mióta kénytelen voltam ott maradni szombat este a "kis összejövetele" után nem is beszéltem vele. Látni is csak azon az egy előadáson látom, ami közös, már ha bejárt volna.

Az első órámra sietem mikor is a már jó megszokott módon nem maga elé néztem, hanem azt a papírhalmot nyálaztam át, amit a kezeimben szorongatok. Így alig léptem fel az első lépcsőfokon már bele is rongyoltam valakibe.

-Jól vagy? - Kérdezte az az illető, akiért teljesen oda meg vissza voltam addig a pillanatig, míg ki nem derült, hogy van egy igencsak komoly kapcsolata az egyetem kezdete óta.

-Igen persze és bocsi - feleltem leszeget fejjel. Majd besietem az épületbe.

Az etika előadásból nem sokra emlékszem. Annyira máshol járt az agyam csak úgy, mint a hét bármely napján. Ezt a figyelem zavart sikerült annyira a hátérbe szorítani, hogy a jogi pszichológia előadást már végig tudtam hallgatni úgy, hogy egy pillanatra sem terelődött el a figyelmem egy olyan férfiú miatt, akit eddig ki sem állhatam. Ennek az egész nem figyelek oda egész héten meg is van az eredménye. Alig, alig értetem valamicskét abból, amit a prof elhadart arról nem is beszélve, hogy az óra elején egy kis beszámolót iratot velünk az eddigi anyagokból. Szerencsére a következő egyben a mai napra az utolsó előadásomig van még bőven egy órám.

Egy hosszabb séta a lenyűgözően szép épületekkel az egyik oldal még a vele szemben lévő oldalon zöldellő gyeppel és fákkal, ahol a hallgattok az árnyékokba menekülve beszélgetnek és nevetnek. Mind emellett a frissen nyirt fű illata leg körül mindent. Imádok itt Los Angelesben élni, Oktober vége van, de a hőmérők huszonöt fokot mutatnak. A bámészkodásomat megzavarta egy kar, ami belém karolt és félre húz a többi járókelő elől.

-Jordyn te meg mit csinálsz? - lepődtem meg.

-Beszélni akarok veled. - állt meg egy nagyobb fa árnyékában.

-Oké - dőltem neki a fa tőrzsének.

-De előtte ígérd meg, hogy ez köztünk fog maradni és az igazat fogod mondani. - nézet bele a szemembe.

A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)Where stories live. Discover now