Leparkoltam a megadott címre és a szélvédőn keresztül a szemem elé tárult a két szintes ház. Nagy nehezem kiszálltam az autómból saját magamat átkozva, hogy bele mentem ebbe az egészbe és még szánalmasnak is éreztem magamat.
Felsietve a lépcsőn vonakodva, de megnyomtam a csengőt és abban reménykedtem, hogy nem lesz itthon senki sem. Mert a felhajtón egy kocsi sem parkolt. De ezt megcáfolta az ajtó mögül kiszűrődő léptek zaja majd kinyit az ajtó és egy hiányos öltözetű Hunter tárult a szemem elé az elmaradhatatlan fogkrém reklámba illő mosolyával.
-Szia! - köszöntem.
-Már azt hittem nem is jössz! - Tárta ki még jobban az ajtót, hogy én is beférjek mellette.
-Miért ne jöttem volna hisz megígértem. - néztem fel rá.
-Csak mert késtél.
-Igen öt percet. - ismertem be majd elmentem mellette.
-Hát akkor üdv nálam, vagyis nálunk. - javította ki magát.
-Oké és hol fogunk tanulni? - kérdeztem.
-A szobámba. - nézett rám furán.
-Miért nem a nappaliba? - vetettem fel csak úgy mellékesen.
-A többiek nemsokára haza érnek és mivel nem lesz holnap edzés szét fogják magukat csapni.
-Aham! - indultam utána a lépcsőn.
Majd az emeleti folyóson kinyitott egy ajtót, ami természetesen a szobája volt. Az állama a padlót súrolta teljesen ledöbbentem a ház amennyit én eddig láttam belőle ez a szoba a teljes ellentéte volt. A falak csupaszok és világos szürkék voltak. Az egyik oldalon egy hatalmas franciaágy míg a másikon vele szemben egy másik ajtó, ami garantáltan egy fürdött rejt és az mellet egy tv a falra szerelve. Alatta meg szanaszét szórva rengeteg CD hevert az ajtóval szemben pedig egy íróasztal foglalt helyet. De a legszembe tűnőbb az a hatalmas tisztaság volt, ami a szobát uralta.
-Aszta itt rendeb van minta a saját szobámba! - döbbentem meg.
-Szeretem a rendet. - Vallotta be majd az ágyhoz menet és lezöttyent rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...