Nem tudom meddig lehetem így mert a rengeteg könny elhullajtása során sikerült elaludnom ott a padlón, de egyszer csak valaki karjában találtam magam. Nagyon is ismerős karokban és ettől annyira megijedtem, hogy egy halk sikkantás szaladt ki a számon. A szemem automatikusam kipattan és csak ficánkoltam mert nem akartam, hogy hozzám érjen.-Nyugodj le, ha tovább izegsz mozogsz akkor le foglak ejteni és azt se én se te nem akarod. -mormogta a fülembe.
-Akkor tegyél le, de rögtön! -visítottam.
-Oké, oké! -tett le a talajra.
-Soha ne érj hozzám. -öleltem át magamat majd hátráltam pár lépést.
-Neked meg mi a bajod. -kérdezte Hunter a döbbenettől ki kerekedet szemekkel.
-Csak ne érj hozzám. -kaptam fel a táskámat.
-Rendben! -emelte fel a kezét.
-Menyi lehet az idő? -mondtam ki hangosan és elkezdtem a telefonom után kutatni.
-Fél három van. -dugta vissza a zsebébe az imént kivet mobilját.
-Remek lekéstem az edzésem féléről. -dörzsöltem meg a szemem.
-Ma nem lesz edzésed! -jelent meg az apám Hunter mögött.
-Miért hiszen még van egy órám nekem az is elég. -száltam vitába vele.
-Nem kislányom most ezt ki kell, hogy hagyd így nem mehetsz fel a jégre. -nézet velem farkasszemet.
-Megkérhetlek rá Connelly, hogy négyszem közt beszélhessek az én csökönyös lányommal.
-Már itt sem vagyok. -felelte miközben le sem vette a szemét rólam.
-Akkor is ki fogok oda menni! Nekem muszáj én csak ki akarom engedni a gőzt és végre lélegzethez jutni. -roskadtam le a padra.
-Kate ma nem jött be mert felhívtam mikor visszamentem az irodába és azt hitte már te is elmentél, de amikor kinéztem az ablakon a kocsid még mindig oda kint parkolt és nem találtalak sehol sem. Ezért felkerestem Huntert hát, ha ott vagy, de nem voltál sem a kollégiumban. De azt nem gondoltam volna, hogy az egyik játékosom a női öltözőben fog rád bukkanni.
YOU ARE READING
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
RomanceA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...