⛸🏒Epilógus⛸🏒

1.3K 50 8
                                    

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Szilveszter


A ház tömve volt emberekkel mindenhol piás üvegek hevertek pedig csak két órája kezdődött el a hokisok által szervezett új évi buli. És mi más lenne ennek a helyszíne, mint a mi albérletünk. Már előre látom a holnapi napot, hogy nagyon is meg fogjuk bánni ezt az egészet.

- Hé, hát itt vagy. -karoltam át a konyhában épp Bryn -el beszélő barátnőmet.

- Akkor én most megyek és körülnézek. - került ki minket és már el is tűnt az emberek között.

- Mikor értetek ide? - fordítottam magam felé, hogy láthassam a szemeit.

- Nem olyan rég. - nézet fel rám.

Eszméletlen gyönyörű ma este. Egy fekete csipke ruha van rajta, ami néhol láttatni engedi a bőrét. Még sohasem láttam ilyen merész ruhában, de a jótékonysági bál óta azt vettem észre rajta, hogy sokkal felszabadultabb lett.

- Annyira gyönyörű vagy. - húztam magamhoz, hogy megcsókoljam. - Kérsz valamit inni? - súgtam az ajkaira.

- Aha! - bólogatott hevesen miután hátrált egy lépést.

- Na és mivel szolgálhatok van egy csomó ízesitett vodka, sör, vagy keverhetek neked valamit? - kezdtem el felsorolni, az alkohol tartamú dolgokat mert tudtam, hogy ezekből úgy sem fog inni.

- Tudod mit adj egy Corona-t és pár gerezd citromot. - mondta nagy meglepetésemre.

- Biztos vagy benne? - kérdeztem meg.

- Persze te itt vagy nem történhet velem semmi. - mosolygott rám.

- Az biztos! - nyújtottam át neki majd elkezdte a citrom gerezdeket beletömködni az üvegbe.

- Oké csak egyszer élünk. - mondta maga elé mielőtt beleivott volna.

- Na milyen? - kérdeztem.

- Totál elfelejtettem, ennek a cuccnak az ízét. - nevetett fel majd ismét beleivott.

- Gyere keressük meg a többieket. - kulcsoltam össze a kezünket szorosan, hogy még véletlenül se tudjam elveszteni ebben a tömegben.

Ayden, Jax, Finn és annak ikertesója Jordyn a nappaliban a kanapét és a fotelt befoglalva a zenét túl kiáltva beszélgetnek egymással, vagyis ahonnan mi állunk így látszott. De amint közelebb érünk hozzájuk fültanúja lehetünk egy iker drámának.

- Nem hiszem el, hogy még mindig ezt a szart csinálod. - bökte meg Finn mellkasát a húga, aki ettől elkezdett imbolyogni innen sejtettem már, hogy csutka részeg.

- Hagyj már élni. - mondta, vagyis ezt lehetett kiszűrni abból a halandzsából, amit csak harmadik nekifutásra bírt kinyögni.

- Nem! Rohadtul elegem van belőled és a kibebaszott hiszti rohamaidból. Ideje lenne már túltenned magad rajta tesó két és fél éve elcseszted nem rémlik. Mi értelme van annak, hogy úgy iszol, mint a gödény, ha eszedbe jut Emerson ha? - böki meg még egyszer csak most sokkal erősebben.

- Ne mondd ki a nevét! - kiáltja artikulálatlanul majd olyan gyorsan felpattan a kanapéról, hogy egyből vissza is eset.

- Miért ne? De tudod mit menj csak szedjél fel egy hülye hokityúkot hátha azzal el tudod felejteni a volt legjobb barátnőmet. Csak remélni tudom, hogy egyszer pofára fogsz esni és valamelyik kis nőcskéd, akivel összeszűrted a levett egy nap azzal állít be, hogy kurvára felcsináltad taccs részegen. - zárta le a veszekedést Jordyn.

Ez meg mi a fenne volt? És még ennél is fontosabb ki a tököm az az Emerson? De, amit most mondott Jordyn az rohadt erős volt viszont igaz. Egyszer a srácokkal a csapatban az egyik bulin még elsősök voltunk erről beszéltünk. Tudom nem szép dolog, de még fogadást is kötöttünk, hogy kinek lesz gyereke elsőnek és had ne mondjam Finn-re fogadott szinte mindenki. A srác minden bulin be van állva, mint a gerely jobb esetben csak a piától. Ilyenkor általában felszed egy vagy két hokityúkot ennek ellenére másnap reggel kutya baja, ami hihetettlen.

- Jól vagy? - térdel le Jordyn elé Maya.

- Igencsak egy kis levegőre van szükségem, hogy lenyugodjak.

- Várj veled megyek. - karolt belé. - Nemsokára visszajövök. - nézet rám majd átfurakodtak az embereken, hogy a hátsó udvarra menjenek.

- Ember mi a tököm volt ez? - eset neki egyből Ayden.

- Hagyj békén és ti is állt fel imbolyogva, mikor megtalálta az egyensúlyát lelépett.

Mind a hárman értetlenül néztünk utána még sohasem láttuk ilyennek. Vagyis én biztos nem. Fél órával később éppen a visszaszámlálás előtt visszajöttek a lányok, akikhez Bryn is csatlakozott. Addig amíg ők az udvaron voltak mi hárman és még a csapat többi tagja kivéve persze Finn-t elkezdtük bontogatni a pezsgőket és kiosztani az embereknek. Mind a három lány kezébe adtunk egy-egy poharat és mindenki kivonult az udvarra, hogy megnézhessük Max és Cody tűzijáték „műsorát."

- Tíz, kilenc, nyolc, hét, hat, öt, négy - kezdtünk el vissza felé számolni.

- Három, kettő, egy. - suttogtuk már egymás ajkaira Maya-val majd végül összevonódott a szánk.

- SZERETLE! - mondtuk ki tökéletesen egyszerre mikor mindenki körülöttünk azt ordította egymásnak.

BOLDOG ÚJ ÉVET!

⚜⚜⚜⚜⚜

⚜⚜⚜⚜⚜

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt