Mit tettem, döbbentem rá miután megszakította a csókot és levegőért kapkodva kócos hajjal meredt rám. De valami nem stimmelt! Nem azt láttam a szemeiben, mint vártam. Mert ott félelmet és valami más volt, amit nem lehet szavakban elmondani. Miután már mind a kettőnknek normalizálódott a légzésünk láttam, hogy meg akart szólalni, de megelőztem őt.
-Sajnálom nem tudom mi ütőt belém. - kezdtem el, de ő leintett.
-Azt hiszem jobb, ha én most elmegyek. - kászálódott le a bárszékről.
-Na és mi lesz a koreppel? - kérdeztem tőle.
-Már úgy is tudsz mindent remek volt az eredményed azon a teszten, amit kitöltöttél nekem. Remekelni fogsz! - Kapta fel a pultról a táskáját és kisétált a házból.
Én meg ott álltam még mindig, mint egy idióta és saját magamat szidtam mint, akinek elmentek otthonról. Talán jó, ha öt perc telt el mikor kinyílta ismét az ajtó. Már kezdtem örüli, hogy Maya meggondolta magát és visszajött. De aztán meghallottam a lakótársaimat és az a cseppnyi reményem is szerte foszlott.
-Haver miért ilyen hamar ment el Maya? - kérdezte Ayden.
Nem mondhatom el az igazat főleg nem neki és a többieknek sem szabad erről tudomást szerezniük. Csak egy pillanatnyi botlás volt a részemről semmi több, csak a pillanat hevében történt ez az egész.
-Valami közbe jött neki vagy valami ilyesmi nem nagyon részletezte a dolgot. - találtam ki hirtelen valamit.
De nagyon nem tetszett az a tekintet, ahogy Finn perpillanat engem bámul. Mintha a vesémbe látna és ettől borsódzik a hátam.
-Hun! - Szólalt meg az emlegetett szamár fej csóválva.
Már tudtam, hogy összerakogatta az apró kirakós darabokat és csak remélni tudom, hogy tartani fogja a száját a többiek előtt.
-Fent leszek. - Jelentettem ki és feliszkoltam az emeletre mielőtt még Ayden is rájönne, hogy mit is csináltam az unokahúgával és a számon át tépné ki a gerincemet.
VOUS LISEZ
A kihívás - Megsebzettek (Befejezett)
Roman d'amourA lány makacs, de a fiú kitartó... Maya Davis tizenhatodik szülinapján teljesen széteset az élete. Annak a borzalmas napnak soha nem szabadot volna megtörténnie. A jég eddig is fontos szerepet töltött be az életébe, de attól a naptól kezdve a menedé...