-Mért ilyen nehéz ez...?
A fiatal nagyot sóhajtott, ahogy megnyúzta az arcát, és Chan-ra pillantott, aki egy üveg mögött ült, várva arra, hogy ő összeszedje magát, és elkezdhessék felvenni az új dalát.
Látva a hezitálását, Chan felállt, és megfogva a fiatalabb poharát, (amiben víz volt,) belépett mellé, majd a kezébe nyomta azt.
-Ha nem megy, pihenj egy kicsit! Ha meg nem akarsz pihenni, legalább igyál mielőtt kiszárad a torkod.
-Mért nem sikerül felénekelnem? - sziszegte halkan Changbin, belekortyolva a poharába- Még csak nem is gyorsak a rap részek, és nem is írtam meg magas hangúra...
-Talán mert Seungmin-ről és arról szól, hogy nem viszonozza a szerelmedet? - kuncogott halkan Chan- De szerintem ez hülyeség, Seungmin szeret téged!
-Jah, barátilag biztosan.- biccentett az alacsonyabb
-Changbin! Szerinted az, hogy együtt szuszogtok a kanapén, csak baráti szeretet? Össze voltatok bújva, szerencséd, hogy csak én láttam, vagy már mindenki piszkálna titeket miatta!
-Láttad...?
-Igen, láttam.
-Seungminnie akarta, hogy pihenjek egy kicsit, én meg nem akartam, szóval elértem, hogy velem maradjon.- vigyorgott halványan Changbin- De hyung, hogyan versenyezhetnék Hyunjin-nal? Hyunjin gyönyörű...- sóhajtott fel a kisebb, az idősebb arcára pedig kiült egy aggódóbb arckifejezés.
-Ahogy te is az vagy!- boxolt erőtlenül Changbin vállába Chan, majd hitetlenül megrázta a fejét- Nem kell vele versenyezned!
-Nem is tudnék, szóval mindegy, nem? - nevetett fel zavartan. Chan nagyot sóhajtva vette el a fiatalabb kezéből a már üres poharat, és visszabattyogott vele az üveg mögé....
-Tudod Changbin szeret téged.
-Tudom. Mármint ez nem újdonság, azt hitted nem veszem észre?A kettő, névszerint Seungmin és Bangchan éppen ebédszünetet tartottak, és elmentek a közeli tésztázós helyre enni. A harmadikat nem vitték magukkal, mivel az nagyon beletemetkezett a dalába, amit nagy nehezen, de sikeresen felvett Chan-nal még a délelőtt.
-Nem, gondoltam, hogy nem vagy olyan vak mint ő!- ejtett meg egy félmosolyt az idősebb- De tényleg nagyon szeret téged. Nem is értem a szitut, te is kedveled, mért nem adsz neki egy esélyt? Tisztára maga alatt van...
-Ez komplikáltabb mint aminek látszik, hyung! - sóhajtott fel Seungmin, majd az innivalójába kortyolt egyet
-Nekem van időm!- vonta fel a szemöldökeit Chan
-Hyunjin.
-Mi van vele?
-Amióta megjelent furán érzem magam..- fintorgott a fiatalabb, Chan pedig felkuncogott
-Furán? Hogyan furán? Jó furán, vagy rossz furán? - vigyorgott az ausztrál, Seungmin pedig összeszűkítette a szemeit, ahogy visszanézett rá.
-Tetszik nekem. De ez nem jó, mert Changbin-t kedvelem, és nemtudom hogyan válasszak kettejük közül...Seungmin-re nézve, a fiatalabb ideges, és szomorú volt, ahogy megosztotta a hyungjával, hogy mit is érez. Nem tudta, hogy Chan hogyan fog reagálni a dologra, ezért folyamatosan figyelte az idősebb reakcióját. De hamar megenyhült a lelke mikor az csak halványan rámosolygott.
-Akkor ne tedd. Ne válassz köztük.
-De--
-Beszélned kell Changbin-nal először a dologról. Jó lenne, ha tudná, hogy viszonzod az érzéseit... Akkor talán nem vetemedne arra, hogy szomi-csöpögős vinnyogásos dalt írjon rólad! - fintorgott vigyorogva Chan
-De csak megbántanám vele, hyung! Csak képzeld el, hogy Min hyung azt mondja neked, hogy 'ja, szeretlek, de van az a másik, és őt is szeretem' mit tennél, hah? Hány százalék esélyem van arra, hogy Changbin is kedvelje Hyunjin-t? - hadart idegesen a fiatalabb, majd mikor meglátta Chan aggódó tekintetét, a spagettijára nézett, és a villájára tekerve az ételt, neki kezdett az evésnek.
-Egy, Minho nem tenne olyat, és ha tenne is, teljesen más szituáció, ne keverd ide. Kettő... Beszélj Changbin-nal kérlek!! Aztán majd megtudod mi lesz a reakciója! Ha nem is jön be neki annyira Hyunjin, mint neked, az biztos, hogy nem veti meg a választásodat. Damn, még én se tenném, pedig tényleg nem az esetem!- kuncogott az idősebb, Seungmin pedig megforgatta a szemeit- De ne aggódj, szerintem ha beszélsz a poli kapcsolatról neki, ő bele fog menni. A kérdés csak az, hogy Hyunjin bele menne-e? - pillantott az ausztrál a munkatársára elhúzva a száját, majd elővette a telefonját, mivel az megrezzent a zsebében.
YOU ARE READING
Don't touch me! ~banginho/minchan
RomanceMinho, 22, egy táncos-koreográfus, és még sose volt komolyabb kapcsolatban, a fóbiája miatt. Chan, 23, egy producer, és szintén nem akadt egyetlen ember sem aki megdobogtathatta volna a szívét. Őt viszont minden eddigi partnere egyetlen szóval képes...