gay kids
.
seungminniehogy vagy?
.ppigunny
megvagyok hyung ~seungminbinnie hyung telefonját használom, eltörtem az enyém képernyőjét ~seungmin
.
áh,értemakkor ezért nem válaszoltál privátba!
.ppigunny
jinnie elvitte szervízbe, de engem nem engedett magávaltiszta csendben kell lennem binnie hyung mellett, mert dolgozik!
unatkozom >^<
i.n-the-zone
oh igen? van egy kis szünetem, tudunk beszélgetni ha szeretnéd!sunshine_lixiee
én is szívesen maradnék, de lassan felszáll a gépünk :cloudsung
és már most közel vagyok a hiperventilláláshoztúl magasan van TT
.
jaj jisung, minden rendben van, szerinted egy repülőt arra terveztek, hogy életveszélyes legyen? :)
.daddy_cb
jobb lesz mikor felszállunk! mellesleg ott ülsz lixie mellett, és mi is közel vagyunk a ti üléseitekhezszóval nem vagyunk messze ;)
loudsung
tudom TTde kicsit félek..
...
Jisung megérzett egy apró gyengéd érintést a kezén. Odapillantott, és meglátta Felix-et rá mosolyogni.
-Mint ahogy a kapcsolatunkkal is lassan haladunk, a gép is lassan emelkedik fel, és le. Nem lesz bajod! Csak az eleje ijesztő, de itt vagyok veled, szóval ha félsz, csak szorítsd meg a kezemet! - magyarázta halkan Felix. Jisung idegesen szusszantott egyet, kibámulva az apró ablakon, és mikor megérezte, hogy elindulnak, hirtelen beszívta a levegőt.Ugyan egy jó ideig csak gurultak a géppel, hogy beáljanak a rendes kifutónak tűnő útra, ám amikor hirtelen gyorsulni kezdtek, Jisung idegesen megszorította Felix kezét, és ahogyan tudott, hozzábújt. A gyorsulás és zötykölődés érzete csak addig tartott míg nem megérezték, hogy a levegőben vannak. Akkor aztán újra kinézett az ablakon; tekintete pedig átváltozott csodálkozóvá. Már most magasan voltak, pedig éppen hogy csak felszálltak.
-Hú..
-Várj, amíg a felhők felé érünk! Idefentről úgy néznek ki mintha vattacukor lenne! - kuncogott Felix. És valóban úgy volt, ahogy a fiatalabb mondta! A sötétben ugyan nem látszott a legjobban, de alattuk vattacukor kinézetű felhőmezőket lehetett látni.Minho, a másik oldalon teljesen máshogy élte meg a felszállást. Igen, ő is izgult, hiszen mégis az első repüléséről volt szó. Viszont ő izgatottan nézte ahogy felszállnak, le se vette a szemeit az éjszakai tájról, amíg a felhők fölé nem jutottak. Az este fényei elbűvölték őt; minden ki volt világítva, ami lentről átlagosnak nézett ki de ez a fenti kép teljesen más volt. Boldogan fordult Chan-hoz, aki nem tudott nem mosolyogni a párja arckifejezésén.
-Feltételezem, tetszik a kilátás! - mosolygott az idősebb
-Mhm! - bólogatott hevesen Minho. Aztán rájött, hogy milyen gyerekesen is nézhet ki, és elvörösödve takarta el az arcát.
-Naaa! Teljesen rendben van, ha lelkesedsz valamiért, miért takarod el? - nyúlt az aussie a másik kezéért, és azt is megfogta.
-.. F-fáradt vagyok- duzzogta Minho, és elfordult zavarában, lehunyva a szemeit, hogy alvást tettessen. Végtére is, késői járattal utaztak, úgyhogy megérthető volt a fáradtságra hivatkoznia, de Chan jól tudta, hogy nem azért mondta ezt, mert tényleg álmos volt. Mindenesetre, ő maga sem volt a legfrissebb, szóval inkább békén hagyta Minho-t.
ESTÁS LEYENDO
Don't touch me! ~banginho/minchan
RomanceMinho, 22, egy táncos-koreográfus, és még sose volt komolyabb kapcsolatban, a fóbiája miatt. Chan, 23, egy producer, és szintén nem akadt egyetlen ember sem aki megdobogtathatta volna a szívét. Őt viszont minden eddigi partnere egyetlen szóval képes...