-Minho! MINHOOOO!
-Huh?Minho egy felé száguldó alakot vett észre, aki a nevét hajtogatta. Jól ismerve az említett arcát, az idősebb csak elvigyorodott, ahogy megfordult, hogy szembe lehessen vele. A fiú megtámaszkodott a térdein, ahogy lihegett párat, mielőtt megszólalt volna.
-Téged mindig olyan nehéz elkapni! - lihegte a fiatalabb, amin Minho csak mosolygott.
-Inkább mondjad Hyunjin, mi az!Hyunjin kihúzta magát, és elővett egy hajgumit, hogy összekösse a már elég hosszú haját, miközben ismét megszólalt.
-Két dolog is van, amit mondanék. Az egyik munkával kapcsolatos, a másik pedig nem.
-Argh mondjad már, sietnék a terembe! - morgott Minho, a karjait keresztbefonva a mellkasa előtt.
-Jeez pont arról van szó! Ne menj be, mert a főni egy új embert interjúvol jelenleg- forgatta meg a szemeit a fiatalabb- A 102-esben leszünk.
-Oh rendben.
-A másik pedig- vigyorodott el Hyunjin- képzeld, beköltözött a tömbházamba két új külföldi, és piszok helyesek! - nyavajogta a magasabb, ezzel elérve, hogy Minho felnevessen.
-Akkor menj és vesd be a flört-erődet vagy minek hívod azt!- rázta meg a fejét hitetlenül az idősebb
-Mn. Majd fogom, mikor jobban megismerjük egymást. Igyekszem majd összefutni velük!- kacsintott egyet, majd egymás mellett tisztes távolságot tartva elindultak a mondott termük fele.Most biztos felmerült benned, hogy eme kettő hogyan ismerik egymást? Azon kívül hogy kollégák, és emiatt gyakran látják egymást, a fiatalabb Minho barátjának, Jisung-nak, a barátja. Nem régóta ismerték egymást, de elég régóta ahhoz, hogy Hyunjin be lehessen avatva egy-két dologba. A fiatalabb nem tudta az egész sztorit Minho múltjáról, de annyit igen, hogy fóbia szinten fél az érintéstől, így ahogy tudott, segített az idősebbnek nem olyan helyzetekbe kerülni. Párostáncokba például ha Minho-t hívták be, Hyunjin jeletkezett helyette, annyival megmagyarázva, hogy Minho jobb szeret egyedül táncolni. Bár a kollégáik így is azt gondolták, hogy Hyunjin azért nem engedi Minho-t mások közelébe, mert kapcsolatban vannak, és birtokló Minho felől. Ez talán még csak egy jobb álca volt, mivel Minho nem szerette az emberek tudatára adni hogy fél az érintésektől.
-Ah szóval a herceg és a hercegnő is itt vannak! - kezdett el hujjongani a csapatuk harmadik táncosa, névszerint Ten.
-Nyugtasd le a segged ChittaPORN- sziszegte Hyunjin, de a thai csak elnevette magát.Ők hárman vezettek egy közel hetven fős csapatot. Persze felosztották azt a sok embert, így mindenkinél olyan húsz, huszon-valamennyien voltak egy időben. A csapatok forogtak, így néha Hyunjin-nal, néha Minho-val, néha pedig Ten-nel volt az adott huszon valamennyi fő. A csapatokat egyszerűen színekkel nevezték el, piros-sárga-kék csapatoknak.
De a mai nap más volt, mivel egy új klubbtag érkezett a táncosaik közé. Vagyis, nem biztos hogy az ő csoportjukba, mivel hogy a klubb ahol dolgoztak, még hat olyan koreográfust alkalmazott, mint Minho vagy Hyunjin. De mivel az ő triójuk volt a legnépszerűbb, ezért nagyon valószínüleg ők kapták az újoncot.
-Addig míg várunk a csapatokra, - szólalt meg Ten- meséljetek. Csak egymásnak vagytok meg, és igaz a lengenda amiről Taeyong nyavajgott nekem, vagy még keresitek az igazit?
-Válaszol a halál, hát nem egyértelmű? - morogta Hyunjin, Minho pedig csak megrázta a fejét.
-Kerülgetjük a kérdést hmmm? Szóval van valami köztetek, de még nem vagytok együtt? OHHHH NEM MONDJÁTOK?! - szekálta őket még jobban a thai, csak hogy megérezhesse Hyunjin könyökét az oldalában.
-Hagyj már minket lógni! - mormogta Hyunjin...
h.hwang_prince
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't touch me! ~banginho/minchan
RomansaMinho, 22, egy táncos-koreográfus, és még sose volt komolyabb kapcsolatban, a fóbiája miatt. Chan, 23, egy producer, és szintén nem akadt egyetlen ember sem aki megdobogtathatta volna a szívét. Őt viszont minden eddigi partnere egyetlen szóval képes...