-Taeyoung.
-Minho sunbeanim, ha az instagram posztomról van szó, nem akartam megsérteni vele senkit!Hihetetlen ez a lány!
Csak most csukódott az ajtó, erre máris kitörnek belőle a szavak. Taeyoung kicsit sem volt a rosszabb táncosok között, és amúgyis gyorsan tanult, szóval valószínüleg direkt csinálta rosszul a koreográfiát, hogy beszélhessen Minho-val. Az utóbbi viszont cseppet sem akarta ezt, így nem hogy nem válaszolt neki, de még csak rá se nézett, újra beindítva a zenét, hogy folytathassák a gyakorlást. Mondhatjuk úgy is, hogy a lány nem mert ezután megszólalni, csak követte az idősebb mozdulatait, míg kettő óra nem lett. Akkor aztán Minho is kifáradt, és elnyúlt a terem padlóján, hogy kilihegje magát.
-Nem érdekel miket töltesz fel a netre. De meg kéne előtte kérdezned az embert!- szólalt meg, amire a lány felkapta a fejét. Már éppen a cuccait szedte össze, hogy akkor ő most elmegy, de ez megállította, és inkább odasietett Minho-hoz, aki időközben felült. - Nem haragszom rád vagy ilyesmi, de gondolj bele mennyire kellemetlen helyzetbe tudsz valakit hozni ilyesmivel. Láttam, hogy az a felhasználó, akit megemlítettél törölni akarja a fiókját, vagy az appot? Nemtudom- rázta meg a fejét Minho. Mostanra sokkal jobban lenyugodott, ami hallatszott a hangján is.Ezután nem szóltak többet. A lány halkan bocsánatot kért, majd elment, Minho pedig egyedül maradt a gondolataival. Erősen elgondolkodott a dolgon. Amíg csak olyasmi képek voltak a profilján, addig biztos nem mutatta volna meg az arcát. De most az az oldal tele van a barátaival, és kisebb aranyos posztokkal. Tervezte, hogy egyszer, majd mikor lesz elég önbizalma, megmutatja magát, de még mindig hezitált. Ezen gondolkodva, felvezette a tekintetét a teremben levő órára.
-Még mindig van majdnem egy órám míg Channie jön.. - motyogta magának. Elővette hát a telefonját, és ismét felment az instagramra, hogy elüsse az időt....
gay kids
.
vagy ami van is az nem elég.
h.hyunjin_prince
jó, de kitudja hogy mennyi ilyen eset fog még történnivárj
neked nem pont taeyoung-gal van órád??
k.krain
ki az a taeyoung?h.hyunjin_prince
az a csaj akié a felhasználó aki sejti hogy kicsoda is minhosunshine_lixiee
ow :cdaddy_cb
crap nem érdekel előbb megyek odaseungbEAN
mintha meglehetne tenned azt:P
daddy_cb
pd-nim fél tőlempersze hogy megtehetem ;)
ppigunny
pffffffna ne élj vissza magaddal
lehet hogy rátudnád venni, de ő sem hülye
nem fog elengedni ha nem sürgős a helyzet
daddy_cb
; ~ ; igazi.n-the-zone
az szép XD
ESTÁS LEYENDO
Don't touch me! ~banginho/minchan
RomanceMinho, 22, egy táncos-koreográfus, és még sose volt komolyabb kapcsolatban, a fóbiája miatt. Chan, 23, egy producer, és szintén nem akadt egyetlen ember sem aki megdobogtathatta volna a szívét. Őt viszont minden eddigi partnere egyetlen szóval képes...