43.

447 41 7
                                    

seungbEAN

❤️2 💬 -seungbEAN: undorító egy érzés ez a szerelem! ezek ketten elküldenek két szót chat-ben én pedig egész nap bugyután vigyorgok--

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️2 💬 -
seungbEAN: undorító egy érzés ez a szerelem! ezek ketten elküldenek két szót chat-ben én pedig egész nap bugyután vigyorgok--
.................

Ehhez a bejegyzéshez még nincsenek hozzászólások!

...

3 hearts club

h.hwang_prince
ma mégis később végzek, bocsi szerelmeim :c

ppigunny
semmi baj! nekem is akadt egy kis dolgom nap közben :/ pd-nim azt mondta sürgős

.
oww :cc
.

h.hwang_prince
aww, hyungie sajnálja a dolgot! majd kárpótollak valamivel, mit szólsz?

csak egy óráról lenne szó amúgyis, addig pihengess egy picit :)

ppigunny
mhm igen, az jó ötlet!

a comeback-ed így is lefáraszt, most legalább tudnál egy kicsit elnyúlni az egyik üres stúdióban!

mondanám hogy használd az enyémet, de vendégem van ://

.
persze hyung eltudom magam foglalni!

de extra figyelmet kérek ha hazaértünk!!! >:3
.

h.hwang_prince
:) persze, kutyus~

ppigunny
make it double, mert én is csatlakozom ;)

.
juhé~ >////<
.

...

Seungmin arcán egy erőteljes vörös pír díszelgett, ajkain pedig egy bugyuta mosoly terült el. Le se tagadhatta volna, hogy milyen boldognak érrezte magát. Sose gondolta volna, hogy egy kapcsolat három emberrel egyáltalán működni fog. Azt pedig még annyira se hitte el, hogy ő lesz az, aki ilyen kapcsolatban fog élni. Ám kellemes meglepetés érte! Mindkét párját imádta, és ők ketten is tettek azért, hogy kinyílvánítsák mennyire odavannak Seungmin-ért.

Bár még ilyen boldogságban is volt egy kellemetlen érzése amiatt, amiért nem a "normális" két ember közti párkapcsolatban van.

A gondolataiból visszatérve, Seungmin előkapta a telefonját, hogy felmehessen instagramra. Szerette volna valahogy elütni az időt, így úgy döntött, hogy a többi betervezett live helyett most egy meglepetés live-ot nyit, hogy beszélgethessen egy kicsit a fanjaival, amíg vár a párjaira. A live-ra meglehetősen sokan felfigyeltek, még akkoris, ha nem jelentette be, szóval rengeteg üdvözlő kommenttel lett tele, amire nem győzött válaszolgatni.
-"Meglepetés live?" Igen, missy_67, úgy gondoltam megleplek titeket! Akadt egy kis üres időm, és rátok gondoltam! - mosolygott szélesen Seungmin. - "Oppa szép reggelt!" reggelt? Nálatok reggel van? Jaj, sajnálom, hogy felkeltettelek!

Don't touch me! ~banginho/minchanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz