48.

405 32 3
                                    

Jisung idegesen eltette a telefonját, és kopogtatni kezdett. Nehogy már karácsonykor baszódjon el a dolog a kettejük közt! Pláne ne egy ilyen apróság miatt.
-Felix?? Felix! Kérlek nyiss ajtót, tudod mi volt, mikor legutóbb nem beszéltük meg a dolgot! Légyszi, a szüleid hülyének fognak nézni! A végén meg valszeg kidobnak!
-Hagyj békén! - jött a válasz az ajtó másik oldaláról. Jisung felsóhajtott, a fejét a falapnak döntötte, és abbahagyta a kopogtatást.
-Kérlek engedj be! Biztos vagyok benne, hogy félreértettél! - próbálkozott még mindig, de erre már nem jött válasz. Helyette, az ajtó nyílt ki, Jisung pedig majdnem ráesett az ott ácsorgó Felix-re. Az utóbbi arckifejezése kicsit sem tűnt megbántottnak, ennek tetejében pedig még izgatottnak is nézett ki. Jisung csak azután vette észre, hogy köntös van a párján, a fején pedig egy masni díszeleg, miután be lett rángatva a fiatalabbik (ó, az az egy nap!) szobájába.
-Ehm.. Ez az első Karácsonyunk együtt és..szerettem volna valami különlegeset adni neked! De sehogy se tudtam dönteni, hogy mi legyen az, szóval.. gondoltam mindenből is kapsz egy kicsit! - mosolygott halványan Felix, a maga mögött levő ajándékokra mutatva- De.. a legnagyobb ajándékot idő előtt is kibonthatod! - szólt az aussie. A vigyora egyre perverzebb és perverzebb lett, ahogy a keze letévedt Jisung felsőjének aljához, és játszani kezdett vele. Mármint az istenadta pólóval, nem Jisung-gal, ami az utóbbit rettentően kezdte zavarni!
-Lixie.- nyögte ki nagy nehezen Jisung, ráfogva a másik apró mancsaira, és a nyaka köré helyezte át őket. Ő maga ezalatt körbefonta a karjait Felix derekán, és olyan közel húzta magához, ahogy csak tudta. - Feltétlenül muszáj volt így rám ijesztened ehhez? Te is tudod jól, hogy buta vagyok az ilyesmikhez.. Nem akarlak sose úgy megbántani, hogy nemtudom mi a baj! Ne csinálj ilyesmit mégegyszer! Tényleg féltem..
-Awww sorry love, -vigyorgott Felix boldogan, és apró puszit nyomott Jisung homlokára. - legközelebb igyekszem egyértelműbb lenni!
-Mhm! - biggyesztette le az alsóajkát a koreai, de nem sokáig tudott szomorkodni, ugyanis Felix megtámadta a puszijaival, és hamar az ágyon kötöttek ki.

(író: FIGYELEM, GYENGE IDEGZETŰEK (vagy szimplán az, aki nem akar pornót XD) ugorják át ezt a részt, és folytassák a kövi ilyen jelzéstől! Köszi!)

Az aussie puszilgatása azonban hamar átfordult kisebb kicsit sem ártatlan harapásokba, és szívásokba, ami elkezdett problémákat okozni a mi Jisung-unknak.
-Lixie!
-Hm? Mi az, csak nem kezd szűk lenni a gatya? Segítsek megszabadulni tőle? - vigyorgott Felix, de még meg se várta a másik válaszát, már Jisung gatyája letépésével bíbelődött. Meglepően könnyen, és hamar készen lett a kigombolással, ami után már csak Jisung-nak kellett volna kikecmeregnie belőle valahogy, míg rajta ül a párja. Ez viszont már sokkal nehezebb procedúrának számított, de nem adták fel.- Uuu, éhesnek tűnsz ma este! Nem ettél eleget vacsoránál? Aw, pedig mondtam is, nem?
-Felix, faszomba a dirtytalk-kal, segíts már! - sziszegte Jisung egyre türelmetlenebbül.
-Jó, jó, kegyes leszek veled! De csak azért, mert annyira rádijesztettem! - kuncogta Felix, majd kicsit megemelkedett, hogy Jisung könnyebben eltudja távolítani az alsótáját takaró ruhadarabokat. Az utóbbi ennek végeztével vágyakozóan nézett fel a szerelmére. Felix halványan elmosolyodott, és lehajolt hozzá, hogy megcsókolja. A csók a felhevült hangulat ellenére gyengéd, és érzelemteli lett. Sokáig el is nyújtották. A nagy cuppogásukat végül az aussie törte meg. A köntöse zsebébe nyúlt, és elővett belőle egy gumit, amit Jisung felhorkantva kivett a kezéből. Eközben Felix előkereste a másik kedves segítőkész munkatársukat; a síkosítót.

Bár Jisung az ötlet ellen volt, Felix feltétlen egyedül szerette volna kitágítani magát. Mély levegőt vett, Jisung szemeibe nézett, és felhelyezte magának két ujját. Elfintorodott: régen csinálta már ezt. Egy jó ideje nem volt a kettejüknek alkalma eljátszadozni kettesben, de még egyedül sem, így nem volt valami könnyű dolga.
-Jól vagy? - szólalt meg kissé aggódóan Jisung, és felvezette az egyik kezét Felix fenekére, hogy megsimítsa őt.
-Mhm! - hümmögött Felix, lassan megmozdítva magában az ujjait. Mélyeket lélegezve, létesített ismét szemkontaktust a párjával, aki ennek látványára elpirult. Felix olyan szexi.. Elképzelte, hogy nemsokára, rajta fog így lovagolni, halkan nyüszögve, mert elszokott Jisung méretétől.
-Oh fuck. - döntötte hátra a fejét Jisung, de hamar visszapillantott Felix-re, mivel az egy ici picit hangosabban nyüszített fel, mint eddig tette. - Biztos jól vagy?
-Csah.. Csak elértem egy érzékeny pontot hahh.. Sungie, ha túl.. ha túlh hangos vagyokh, fogd be a számat oké? Nhem akahrom hogy ahnyuék hallják!- lihegte Felix, miközben kihúzta magából az ujjait. Idegesen felszusszantott, és még mielőtt Jisung válaszolni tudott volna, az ajkaira hajolt. Eközben leeresztette a csípőjét, és lassan fel-le kezdte el ringatni azt, hogy ezzel is piszkálhassa a már eléggé felhergelt párját. Látszólag e terve sikeres volt, ugyanis Jisung belemordult a csókjukba, és megcsapta a másik fenekét.

Felix ismét elvált Jisung-tól, és felült rendesen. Egy utolsó pillantást vetett a másikra, mielőtt még magába engedte volna annak tagját. Az aussie befogta a száját. Túl erős volt neki a fájdalom, de valamiért élvezte a helyzetet amibe belecsöppent. Jisung teljesen kitöltötte, és ez jól esett neki. A másik oldalon viszont a sírhatnék kerülgette, mivel lényegesen nem tágította magát ki eléggé.
-Sung..
-Igen, látom, hogy fáj. - ült fel lassan Jisung, vigyázva arra, hogy Felix ne mozduljon nagyon el, és magához ölelte őt. - Így maradunk egy kicsit, oké? Ha nagyon fáj, fogd meg azt, ami a legközelebb van hozzád, és szorítsd meg. Igyekszem óvatos lenni.
-Mhm..!
-Lixie?
-... Hm?
-Tudom szentimentálisan fog hangzani, de.. Remélem tudod, hogy nagyon szeretlek!
-Sungie! - fúrta az arcát Felix a párja nyakhajlatába, hogy elrejtse azt. Zavarbajött Jisung szavaitól. Ebben a szituációban, tényleg sokként érte a gyengéd szóhasználat. Pláne mert Jisung szájából még sose hangzott el ez a szó. Utalni persze utalt rá, na de Szeretlek? Han Jisung és ez a szó nem voltak jóban. A koreai eddig túlságosan félt kiejteni ezt a szót a száján.

Ezt az alkalmat kihasználva arra, hogy elkezdjen mozogni, Jisung amilyen lassan csak tudta, elkezdte ringatni a csípőjét. Eközben apró, gyengéd puszikat helyezett Felix vállára, és nyakára.
-Nagyon, nagyon szeretlek. Sajnálom, hogy eddig halasztottam míg elmondtam, de sose tudtam rávenni magam. Kerestem egy jó pillanatot, de ha találtam is, a félősségem határt szabott nekem. Sajnálom Lixie!- Jisung hangja gyengéd volt, ellentétben az eközben kissé ütemesebbre beállt lökéseivel, amik kezdtek nem fájni Felix számára. Az utóbbi elengedett egy nagy sóhajt, és eltávolodott éppen csak annyira a párjától, hogy betapaszthassa a száját az övével.
-Ahh! Felix én tényleg szerethném tudatni vehled, hogy..
-Sungieee így is megértettem! - nyüszögte Felix, félbeszakítva Jisung-ot, aki ezen perverzen elvigyorodott.
-Gyönyörű vagy így. Ilyen zavartan, kedvem lenne minden porcikádat végigcsókolni, és isteníteni!
-Sungie! - nyögött fel Felix. Egyértelmű volt, Jisung ismét felfedezett egy gyengepontot nála. Hopp a praise kink!
-Olyan jó fiú vagy, hogy így odaadod magad nekem! Csak nekem! Az én kicsi Lixie-m!
-Sungiehh- nem bírva a zavarával, Felix megmarkolta mindkét kezével Jisung hátát, és belemélyesztette a körmeit. Az utóbbi tempója egyre csak gyorsabbodott, és nem sokáig bírta semelyikük sem.

(író:INNENTŐL TINÉDZSER BARÁT ergo 16 plusszos, olvass nyugodtan tovább)

Fáradtan dőltek el egymás karjaiba borkolózva, és csak lihegtek egy darabig. Jisung elmosolyodott. Felix követte a példáját. Fáradtak voltak, de volt még erejük nevetgélni. Hogy honnan jött a hirtelen jó kedv? Senki se tudja. Még talán ők sem. De annyi biztos volt, hogy abban a pillanatban nem lehettek volna boldogabbak.
-Szóval, miszter 'nagyon szeretlek'! - kuncogta Felix. Jisung feltápászkodott, és a használt gumit eldobta, ignorálva a párja piszkálását. - El ne merj menekülni!!
-Vagy mi lesz? Megfordítjuk a helyzetet, és most te dugsz meg? - horkantott fel Jisung.
-Uuuu, jól hangzik! Akarod? - vigyorodott el perverzen Felix, emelgetve a szemöldökeit
-Fujj nem, dehogyis! - nevetett fel Jisung- Ha akarnám se most, lelkileg nem vagyok felkészülve arra a terrorra!
-Milyen terrorról beszélsz!? - nevetett Felix is, és bár nehezen, de ő is felkelt a helyéről, hogy letakaríthassa magát, és lepedőt cseréljen. Amint ez megvolt, mindketten visszafeküdtek, és ismét összebújtak mondván, hogy majd másnap reggel ráérnek fürdeni.
-Lixie..
-Hm?
-Én tényleg.. szeretlek.
-Elhiszem, hogy szeretsz. Én is szeretlek téged, Jisungie! - fúrta a fejét Jisung nyakhajlatába Felix
-De olyan gyáva voltam.. Mért hangzik olyan könnyűnek, amikor te mondod ki? És nekem mért telt ennyi időbe?
-Nemtudom Sungie. Te valószínüleg így vagy felépítve!
-Na kösz! - horkantott fel Jisung
-Hé, nem bántásnak szántam, te nagyokos! - csapta meg gyengéden a párját az aussie. - Őszintén. Nem baj, ha időbe telik, míg eljutsz arra a szintre, hogy megbízz bennem annyira, hogy kimondj ilyen szavakat. Én tudok várni!
-... Tényleg?
-Tényleg! Sőt! Arra is nagyon büszke vagyok, ahogy ma tök jól elvoltál a szüleimmel! Tudom, hogy nem vagy Min hyung fokozatán, de te sem feltétlenül szereted az új embereket! Ne is próbáld meg letagadni! Ne gondold, hogy nem veszem észre, amikor összehúzod magad a buszon a tömeg miatt!- mosolygott halványan Felix. - Igazán örülök, hogy az idegességed ellenére megtudtad törni a kínos csendet a vacsoránál!
-Aaaah ne bókolj nekem, tiszta zavarba jövök! - takarta el az arcát az egyik kezével Jisung.
-HA! Most visszaadtam! - kuncogta Felix- Ezt azért, mert szex közben kellett lelkizned!
-Hát igen, most se választottam a legjobb időpontot..
-Aww de én így szeretlek!
-FELIX FEJEZD BEEE! - vinnyogta Jisung
-SOHA MUHAHAHA!

......................
:3 na szóval... igen.

De hogy én milyen jókat nevetek a saját írásaimon XD

Don't touch me! ~banginho/minchanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang