Ertesi gün Draco yine odaya geldi. Elindeki tepside sıcak bir çorba ve ekmek vardı. Çatal ve bıçak kullanmaları yasaktı, sadece kaşığa izin vardı. Genelde hep çorba tüketilirdi.
Elindeki sıcak tepsiyi Harry'nin kucağına koydu ve çocuğun ayak ucuna oturdu. "Ye hadi. Afiyet olsun."
Harry ekmekleri kopardı ve çorbaya attı. İyice karıştırdı ve üfledi. Sonra tepsiyi Draco'ya uzattı. "Yemeyeceğim. Sen ye."
Draco kafasını iki yana salladı ve tepsiyi zorla Harry'nin kucağına sabitledi. Ona verilen sakinleştiriciler yüzünden zayıf düşen bedeni buna karşı çıkamadı. "Yemek zorundasın. Aç kalamazsın. Hem ben tokum."
Harry kahkaha attı. Bu kahkaha öyle bir kahkahaydı ki, Draco'yu hep tedirgin ederdi. Gerçek bir kötü adam gibi kahkaha atardı çünkü esmer çocuk. Herkesi irkitebilen bir ses tonu kullanıyordu.
Kahkahası durduğunda eli ile gözünden akan yaşı sildi. "Sen hiç yemek yiyen bir ölü gördün mü Dray?"
"Sen ölü değilsin Harry."
Harry çok komik bir espri yapmış gibi katıla katıla güldü. Ona her şey şaka gibi geliyordu. En büyük şaka ise hayatta olmasıydı.
"Kaderin sikik esprisi." Diye mırıldandı Harry ve bir kahkaha patlattı. Draco Harry'nin ayak ucundan ayağa kalktı ve tepsiyi komodinin üstüne koydu. "Birşey istersen yatağının yanındaki tuşa bas."
Harry'nin yatağının yanında bir tuş vardı. Bu tuş doğrudan Draco'nun akıllı saatine bir titreşim gönderirdi. Harry ile ilgilenmekle görevli olan tek kişi oydu çünkü.
Harry itaatkarca kafasını salladığında Draco odadan çıktı. Kapıyı kapattığı gibi bileğinde bir titreşim hissetti.
Kapıyı açtı ve içeri girdi. "Efendim Harry?" Dedi sakince.
"Bana kimse masal okumadı. Bu ölünün son dileği olarak ona masal okur musun?" Dedi masum ve ciddi bir tonda.
Draco kendine engel olamadan gülümsedi. Şuan yatağının üstünde bağdaş kurarak oturan minik çocuk çok masumdu. Şu halde ona baksa istediği herşeyi yaptırabilirdi.
Yaptırıyordu da. Draco bileğini havada çevirdi. Sözsüz ve asasız bir büyü ile elinde bir kitap belirdi. Çocuğun yanına oturarak okumaya başladı.
Harry'nin gözleri yavaşça kapanırken Draco Pamuk Prenses masalını okumaya devam etti. Çocuk sessiz ve normal bir şekilde onu dinlemişti.
Masal bittiğinde Harry yarı kapalı gözlerini araladı. "Tekrar okur musun Anne?"
Draco kafa salladı ve tekrar okumaya başladı. Harry de bu sırada Draco'nun elini alarak kendi saçlarını götürmüştü. Draco bir yandan masalı okuyor bir yandan da Harry'nin saçları ile oynuyordu. Kısa sürede esmer çocuk uyuya kalmıştı zaten.
Draco sessizce odadan çıktı ve hastane terasına gitti. İlk kez Harry ile bu kadar normal bir an geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahkaha Hastanesi // Drarry
FanficHarry Potter savaş sonrası delirir ve bir akıl hastanesine kapatılır. Draco ise onun kişisel bakıcısı olmayı kabul eder. 25/05/2021- 19/07/2021