Kapitola první

1.6K 38 0
                                    

Mysleli jste si někdy že potkáte lásku svého života a budete šťastní jen sním ??
Takové to že když ho poprvé uvidíte a prostě víte že to je on!

Já ho potkala ale nikdy nám nebylo souzené být spolu .
Nebudu ale přeskakovat svůj příběh .

Jmenuji se Veronica a v Mystic Falls žiju od malička, moji rodiče mi umřeli když mi bylo 18 let . Tenkrát po mém boku stal Stefan Salvatore a jeho bratr Damon . Potkala jsem je poprvé na pohřbu mých rodičů.

Byl to nejspíš můj nejhorší rok jaký jsem kdy zažila .

" Haló svět volá Veronicu "

Ozval se hlas s přední sedačky u auta , pousmála jsem se a koukla jsem na Stefana .

" Co ? "

" Kde jsi byla tentokrát?"

Poklepal prsty o volant, koukl se na mě a pak zas před sebe .

"Přijedeš večer zas pro mě ? "

Zeptala jsem se a dávala jsem si vlasy do gumičky.

" Jo , tak na večer žádné plány nemám už nějakých 50 let pořád to samé "

Zasmáli jsme se oba dva, kýval jsem hlavou a plácal jsem ho po stehně .
Zastavil auta na školním parkovišti a ja vylezla ven .

" Tak jo ,večer pa "

On se jen usmíval ,zavřela jsme dveře a šla jsme na polední doučovaní , ja sama už jsem do školy nechodila ale pomáhala jsem slabším učňům a doučovala jsem je .

Seděla jsem u třídního stolu a koukala jsem z okna ,moje myšlenky zas poletovali všude možně.

Je to asi tak měsíc zpátky, když jsme byli na oslavě která se koná v Mystic Fallks každý rok, říkáme jí přivítání jara . To lidé pijí,tancují a radují se že je tady konečně jaro .

Byla už noc a ja jsem šla domů, potřebovala jsme být na chvíli sama, sedla jsem si na lavičku a poslouchala jsem to ticho co bylo kolem mě .

"Mužů si přisednout?"

Ozval se hlas za mnou , tak jak jsem se lekla se nedá ani popsat , rychle jsem se otočila a za mnou stal muž .

Jen se usmíval když viděl jak jsem se polekala , pozvedl obočí a já jen rychle kývala hlavou že může .
On obešel tu lavičku a sedl si ke mě,koukla jsem kolem a pal zas na něho .

"Mé jméno je Klaus "

Řekl mi ,polkla jsem a trochu pootevřela rty .

"Ve..Veronica "

Vykoktala jsem ze sebe ,pousmál se a koukl se kolem a pak zas na mě .

" Nebojíš se být v noci sama venku ? Nikdy nevíš jaké nebezpečí kde číhá ?"

" No do teď jsem strach neměla "

" Rád děsím lidi "

Řekl mi a mrknul, koukala jsem na něho jestli to myslí vážně ale z jeho tváře nešlo nic vyčíst . Dal hlavu trochu na bok a bylo vidět na jeho výrazu že se do něčeho zaposlouchal .

" Bojíš se "

Řekl mi a zas narovnal hlavu, špičkou jazyka si olízl rty, nadechla jsem se a koukla jsem na jeho rty a pak do jeho oči,moje srdce bylo jak o závod v hlavě jsem měla prázdno .

" Niklaus "

Ozval se mužský hlas na druhé straně chodníku, on jen pozvednul hlavu , pousmál se a vstal  .

" Rád jsem tě poznal Veronico "

Znovu se na mě podíval pohledem jako by si mě chtěl vrýt do paměti ,otočil se a šel za tím mužem který na něho volal na druhé straně ulice ...
.................
"Halo slečno Veronico!"

"Ano ? Co se děje ?!"

Tohle se mi děje často ,zasněna a pak na mě lidi hulákají .

"Já jen že zvonilo a půlka třídy je už pryč "

Koukla jsem se kolem a pak na holku co stála u mého stolu .

" Dobře, jo jdi taky "

Prohrábla jsem si vlasy a usmála jsem se , ta dívka pozvedla obočí a odešla. Koukla jsem na hodinky a bylo půl páté odpoledne,vzala jsem si věci a vyšla jsem ven .

Ptáte se jestli jsem ještě viděla Klause? Ne od té noci ne ale v hlavě jsem ho měla pořad . Nikomu jsem to neřekla ani  Stefanovi, prostě nikomu .
Bylo to takové moje malé tajemství , neznámí muž ,temná noc a všechno to ve mě hrálo .

Otázka tedy je kdo je Klaus? A proč na něho pořad myslím ..

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat