Část dvacátá osmá

335 16 0
                                    

Byl pátek večer já a Stefan jsme byli doma samy , Damon měl rande s Elenou které plánoval snad týden jen aby všechno bylo perfektní .Stefan rozdělal oheň v krbu a sedl si ke mě na gauč , přisunul si mě k sobě a já jsem si o něho opřela hlavu .

Neměla jsem tady být a už vůbec ne ze Stefanem . Ale Klaus to tak chtěl , držela jsme v ruce medailonek od něho a přemýšlela jsme nad tou krví , zavřela jsme oči a Stefan mě políbil do vlasů .

...........Klaus ..........

Koukal jsem na naši matku a pak na Taylera .

" Proč by si chodila do baru kde tvoje moc nemá žádný význam ?!"

Zeptal jsme se a ona se na mě jen usmála , Tayler přišel blíž ke mě .

" Aby se dívala na to jak trpíš "

Koukal jsem na něho a pak opět na svoji matku .

" Když jsme přišli do města jako první bylo zbavit tenhle bar ochranných kouzel , všechno to bylo naplánované dopředu "

Řekl Tayler , luskl prsty a kolem nás se začali hromadit jejich upíři .

" Ester "

Řekl Tayler a koukal se na ni , ta se usmála a šla ke mě . Na jednou jsem se nemohl pohnout stál jsem na místě a Ester mi dala ruce na spánky .

Nestáli jsme už v baru ale u Salvatoru doma . Viděl jsem Damona jak zlomil Stefanovi vaz a Veronicu jak běžela nahoru po schodech do pokoje . Běžel jsme rychle za ni ale Damon tam byl dřív vzal její hlavu do svých rukou a zlomil ji vaz .

" Neeee "

Křikl jsme a koukal jsem na Ester která semnou stála v baru . Rukou jsme ji zajel do hrudi a vyrval jsem ji srdce , koukl jsem na Tylera a pak Marcela .

" Klausi !"

Řekl Elijah , koukl jsem na něho a moje oči měli jantarovou barvu . Koukl jsem  opět na Tylera .

" Utíkej "

Řekl jsem mu a koukl jsem na Kola .

" Tvůj je Marcel "

Měli pravdu člověk musel být pořád o krok na před. Nevěděl jsme jestli si  Veronica vzala moji krev ale něco ve mě říkalo že ano .
Zavrčel jsme a koukal jsem na Tylera , on kývl hlavou na dva upíry a ty se rozběhli proti mě , viděl jsem Elijaha jak je  jedním tahem ruky poslal k zemi . Kol držel Marcela pod krkem a bavil se u toho, Ester otevřela oči a vstala , koukl jsme na ni ale to už u ní stála  Rebekah , chytla ji za paži a vedla ji ven  .

" Myslíš že prosila o život ?!"

Zeptal se mě Tyler , pozvedl jsem obočí a pousmál jsem se .

" Víc jak tvoje matka určitě ne "

Tyler se na mě podíval a skočil po mě , rychle jsem se zvedl ze země chytl jsem ho pod krkem a natiskl na zeď .

................Veronica ................

Slyšeli jsme cvaknout dveře,Stefan se otočil a stál u nás Damon .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat