Část dvacáta čtvrtá

367 17 0
                                    

Nemohla jsem se dočkat až bude ráno a konečně budu moc jít ven , koukala jsem z okna a byla jsme netrpělivá .

" Už chceš být venku ?"

Zeptal se Kol a sedl si ke mě , usmála jsme se .

" Jo ty snad ne ?"

" Jo chci jed domů za Davinou "

Usmála jsme se, koukla jsem na něho a on se podíval na mě .

" Když jsem byla na druhý straně , Ester mi řekla že setkání mě a Klause nebyla náhoda "

" Klaus to ví ?"

" Ne , myslíš že v tom má prsty vaše matka ?"

" No věřil bych tomu že ano . Veronico vidím Klause znám ho miluje tě , boji se o tebe . "

Koukala jsem na Kola a pousmála jsem se .

" Co když musí , co když vážně něco udělala a není to pravé ?"

" Ne ! Jak říkám znám ho ."

Koukla jsme ven a venku se začlo rozednívat , rychle jsme s Kolem vstali a běželi před bránu . Ta se sama odemkla . Koukla jsem na Kola a vyšla jsem ven .

" Konečně "

Řekla jsem a Kol vyšel hned za mnou.

" Musíme co nejdřív pryč "

Koukla jsem na Kola a kývla hlavou , Klaus , Elijah , Rebekah a Hayley na nás už čekali před dveřmi do sklepa .

" Musíme projít tunelem a pak co nejrychleji odjed "

Řekl Elijah , všichni jsme jen přikývli . Klaus se otočil a podíval se naposledy na nádvoří .

" Dostaneme naše město zpět "

Řekl mu Elijah a poplácal ho po zádech .

" Jdeme !"

Řekl Klaus a chytl mě za ruku , pousmála jsem se a viděla jsem na něm jak ho tohle všechno štve . Tohle bylo přece jeho město ne Marcela a Tylera .

" Bude to rychlost lásko "

Koukala jsem na něho a nevěděla jsem co tím mysli , jaká rychlost ? Vzal mě do náruče .

" Ne, ne "

Koukla jsme na něho, on se jen usmál . Zabořila jsem obličej do jeho hrudi a jen jsem cítila vítr kolem sebe . Když jsem  otevřela oči byli jsme venku před tunelem a já stála na zemi . Vydechla jsme a Klaus se jen usmíval .

" Jdeme ! "

Řekl nám Kol a šel rychle k autu , šli jsme rychle za ním . Sedla jsem si do za du do auta a Hayley si sedla vedle mě .

" Kam teď ?"

Řekl Kol Klausi , Klaus se podíval na Kola a pak před sebe .

" Za New Orlinc je dům , povedou tě . Budeme tam dokud se tohle všechno nevyřeší . "

Věděla jsem že tohle všechno je moje vina , kdybych nechtěla dostat Stefana zpátky jsem ,všechno mohlo být v pořádku.Klaus mohl mít svoje město a všichni si mohli dál žít svůj život jako předtím .Taky mi pořád  vrtalo hlavou co řekla Ester o mě a Klausovi , proč by chtěla aby mě Klaus našel ,byla jsem úplně obyčejná ani čarodějka nebo něco takového .
Koukala jsem na Klause a přemýšlela jsem o co jí jde , Klaus se na mě podíval přes rameno a pousmál se .

Když jsme dojeli k tomu domu jak říkal Klaus vylezla jsem s auta a ostatní také . Vešli jsme dovnitř a všechno bylo zakryté prostěradly a nebo velkými bílými plachtami .

" Doufám že je tady něco k pití  "

Řekla nám Kol a šel do kuchyně , koukla jsem na Klause a ten s Elijahem odešel do pokoje co byl přes chodbu . Rebekah mi ukázala kde budu mít pokoj a vzala mě nahoru do patra . Otevřela jsme okna v tom pokoji a sedla jsme si na postel .

Tohle jsem nechtěla , nechtěla jsem aby byl Klaus naštvaný a nebo aby ho něco trápilo . S toho pokoje jsme vyšla až večer když jsem tam všechno uklidila , převlékla postel aby se tam dalo být .

Klaus seděl v obývacím pokoji a měl u sebe dopitou láhev od Whisky . Najednou jako by se zbláznil a začal v tom obývacím pokoji vše rozbíjet . Jak jsem šla po schodech dolů slyšela jsem jen rány , stála jsme ve dveřích a koukala jsme se na něho .

Vzal stůl a hodil sním o zeď , škubla jsem sebou a on se na mě otočil .

" Je to tvoje vina !!"

Křikl na mě , konečně to řekl nahlas . Mlčela jsem , on si vzal z baru další láhev, obešel mě a odešel ven . Nadechla jsme se a snažila jsme se nebrečet , měl na tohle všechno právo . Začala jsme to tam uklízet , přišla Rebekah a hned mi začala pomáhat .

" Vrátí se , uvědomí si co ti řekl "

Mlčela jsem , měl pravdu byla to moje vina . Neměla jsem mu to za zlé . Všechno to v sobě držel už dost dlouho . Nemohla jsme změnit jaký je a i když mě miloval chápala jsme ho . Kvůli mě se ovládal a snažil se být lepším .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat