Část dvacátá pátá

352 16 1
                                    

.......Stefan .......

Zatím nikdo nesměl vědět že jsem zpátky , Damonovi se to moc nelíbilo ale bylo to moje přání které musel akceptovat .

Když jsme byli na cestě do New Orlinc sedel jsem na sedadle řidiče a Damon se mě každou chvíli ptal jak mi je , popravdě už to bylo otravné .

" Vážně si v pohodě ? Žádné vidiny a nebo tak ? Stefane ?!"

Koukl jsem na Damona .

" Ještě jednou se mě zeptej a vrátím se dobrovolně zpátky "

Damon protočil oči , sáhl dozadu na sedačku a podal mi pytlík s krví .

" Díky "

" Musíš nabrat sílu když se teda chceš postavit Tylerovi "

Koukal jsem na ten pytlík s krví a pak před sebe , doufám že potkám Veronicu , doufám že se vrátila a je v pořádku .

....................Veronica ..................

Když jsme se ráno probudila Klaus tam nebyl , místo vedle mě bylo tak jak jsem ho ustlala večer . Vzala jsem si župan a šla jsme se dolu na snídat .Udělala jsem si kávu a koukala jsem z okna ven .

" Dobré ráno sluníčko "

Řekl mi Kol a nalil si taky kafe .

" Ou nebo bublino "

" Ne "

Usmála jsme se a napila jsem se kafe .

" Kdy odyždíš ? "

Zeptala jsem se Kola , ten se posadil vedle mě a dal mi pusu na tvář .

" To nevím drahoušku , Davina přijede dneska večer "

" Jako vážně ! Úžasný "

Zatleskla jsem a Kol se zasmál položila jsme si hlavu na jeho rameno .

" Byl doma Klaus ? Rebekah mi říkala že měl svůj výbušný večer "

" Ne nebyl , je to jedno hledat ho nebudu . Večer se mi to nějak tak všechno rozleželo v hlavě . Ano je to moje vina co se stalo atd . Ale on udělal taky hodně chyb a napravil je . "

" Jo , rodina Mikaelson je taková , výbuch a pak napravování . Buď na něho tvrdá nezaslouží slitování "

Koukla jsme na Kola a oba dva jsme se zasmáli . Dopila jsem to kafe a šla jsme se nahoru obléct , dole mezi tím už byli všichni i Klaus který se uráčil přijít domů.
Sedla jsme si do křesla a poslouchala Elijaha který měl plán jak se setkat s Tylerem a Marcelem .

" Dobře "

Řekl Klaus a podíval se na mě .

" Odjedeš zpátky do Mystic Falls dokud se tohle všechno nevyřeší !"

" Co ?!"

Vstala jsem s toho křesla a koukala jsme se na něho .

" Jestli mě chceš potrestat tak  to udělej jinak ale ne tím že mě odveze někdo domu !"

Všichni se na mě koukali a pak se podívali na Klause , ten kývl hlavou ať odejdou . Koukla jsme na Kola a ten mě pohladil po ruce a šel za Hayley , Elijah a Rebekhou do jídelny .

" Tohle nemůžeš Klausi ! Nemůžeš mě poslat zpátky ! Nemůžu být zas bez tebe "

Nevěděla jsme co mám dělat , tohle byl obrat já ho takhle neznala . To on bojoval za to abych se vrátila .

" Ester měla nejspíš pravdu, nikdy to nebylo pravý to mezi námi "

" Jal víš co Ester říkala ?! "

" Byl jsem v noci s Freyou otevřela mi mysl a řekla to "

Freya jistě , jak mohl vědět že to byla Freya tohle by přece neudělala . Měla v tom prsty jejich matka . Pomyslela jsme ji .

" Tak že mě opouštíš ?"

Klaus se na mě díval a šel ke mě blíž .

" Nejsi důležitá , možná jsi byla ale tlačila jsi mě ke dnu . Už nechci být tím kým mě chceš mít ty . Nikdy to nebylo opravdové asi jsem si to jen nalhával a nechtěl jsem být sám . Jsi zlomený člověk "

Nadechla jsem se a koukala jsem na něho , jestli mi chtěl ublížit tak teď se mu to povedla . Jako bych vyhořela a všechno ve mě bylo pryč .

" Už mlč !"

Řekla jsme a zavrtěla jsme hlavou .

" Já nejsem zlomená to ty jsi ! Nechala jsi si pustit Ester do hlavy ! "

Otočila jsem  se a šla jsme ven , zavřela jsme dveře a šla jsem pryč . Doběhl mě Kol a koukal se na mě .Otočila jsme se k němu .

" Vymaž mi ho z hlavy !"

" Veronico , všichni víme že v tom má prsty naše matka, kousek odtud je motel , je tam Stefan a Damon ."

" Co ??"

" Dorazili tam dneska ráno , lži Veronico řekni že jsi na nic nepamatuješ nevíš kdo je Klaus a rodina Mikaelson . Neboj všechno bude zas dobré "

" Děkuji "

Obejmula jsme ho a on obejmul mě .

" Uvidíme se slib mi to !"

Řekla jsme Kolovi a držela jsem se u něho, on kývl hlavou . Podíval se na mě a usmál se .Dal mi svoje klíčky od auta a šel zpátky do domu .

Vlezla jsme do auta a jela jsem pryč , ještě jsem ale nemohla za Stefanem a Damon. Klaus chtěl abych odjela domů . Domů kde to vlastně všechno začalo , věděla jsem že Ester je podlá ale ne až tak . Když mi to Klaus říkal v očích neměl vůbec nic . Začal mi zvonit telefon , koukla jsem na displej byl to Klaus , koukala jsem na ten displej a nevěděla jsme jestli to mám zvednout .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat