Kapitola Sedmá

598 26 2
                                    

Když jsem se nějak v domě Mikaelson zabydlela a všechno si v pokoji udělala podle sebe ,byl to přibližně týden co jsem tam už byla ,šla jsem dolů na večeři . Zastavila jsem se na schodech a poslouchala jsem Klause a Elijaha .

" Musíme se co nejdřív vrátit domu ,Hayley už na nás čeká "

Řekl Elijah , stála jsem na těch schodech a poslouchala jsem je .

" Čeká na tebe , já tady Veronicu nenechám "

" Bojíš se že ji někdo ublíží ?"

Zeptal se Elijah , slyšela jsem Klause jak vzdychnul .

" Nemůžu dopustit aby se ji něco stalo "

Narovnala jsem se a vešla jsem za nimi do obývacího pokoje . Klaus se otočil a usmál se , Elijah si dolil sklenku s pitím a mě nalil víno a podal mi ho .

" Děkuji "

Řekla jsem a Elijah se usmál , koukla jsem na Klause a ten mě políbil na čelo.

" Kde je Rebekah a Kol ?"

Zeptala jsem se ,Elijah se na mě podíval a sedl si do křesla .

" Odjeli domů do New Orlinc "

Napila jsem se toho vína a sedla jsem si na gauč , začal mi zvonit telefon vytáhla jsem ho s kapsy a koukla se na displej .

" Stefan "

Koukla jsem na Klause a pal na Elijaha .

" Zvedni to "

Řekl Elijah , kývala jsem hlavou a zvedla jsem ten telefon .

" Haló ?"

" Veronico ! Och můj bože jsem tak rád ze žiješ "

" Stefana jsem OK "

" Můžeme se sejít ?"

" Kde ? Kdy ?"

" Třeba hned , přijď do školy budu tě tam čekat "

" Dobře zatím "

Zavěsila jsme telefon a koukla jsem na Klause , ten pozvednul obočí a koukal se na mě . Jak držel v ruce skleničku tak ta praskla jak ji zmáčkl .

" Klid , budu v pořádku "

Polkla jsem , Klaus se koukl kolem vzal jinou sklenku kousl se do zápěstí a nechal trochu svojí krve v téct do sklenky a podal mi jí .

" Vypij to , kdyby se cokoliv stalo , kdyby ti ublížil mám jistotu že se mi vrátíš "

Koukala jsem na tu sklenku , vzala jsem si ji  a vypila jsem jeho krev . Chutnala jinak než krev té služebné ,byla jiná .

" Elijah tě odveze .Veronico miluje tě "

Koukala jsem na Klause a pak do země . Elijah vstal a šel ke dveřím .

" Zavolám ti "

Řekla jsem Klausovi a on jen kývl hlavou , zvedla jsme se a šla jsme za Elijahem . Neměla jsem strach věděla jsem že by mi Stefan nikdy nic neudělal . Ptáte se proč školní tělocvična ?Tam jsme ze všemi chodili když jsme měli problém , něco jako naše tajná místnost pro problémy .

Když jsme dorazili ke škole , šla jsme dovnitř . Stefan už byl v tělocvičně a čekal na mě . Vešla jsem dovnitř a on se otočil na mě .

" Jsi tady "

Řekl mi a byl v zápětí u mě a obejmul mě , taky jsem ho obejmula . On se pak odtáhnul a začal chodit jsem a tam , koukala jsem na něho , byl to obrat nálady okamžitý .

"Jsi sním dobrovolně ?"

" Stefane co to děláš ?"

" Ty se ještě ptáš ?!"

" Ano, nerozumím tomu "

On se jen zasmál a dal chodil jsem a tam .

" No jistě  !"

Koukala jsem na něho a on se na mě opět podíval .

" Vybrala jsi si Klause , Damon měl pravdu "

Koukala jsem na něho a začínala jsme se bát , jediná moje jistota byla Klausova krev co mi kolovala tělem .

" Ano je to tak ! Je to Klaus !!"

Zvýšila jsem na něho hlas a koukala jsem na něho , on se otočil a začal po mě křičet .

" Ale já jsme tady byl vždycky jen pro tebe !!"

Škubla jsem sebou a koukala jsem na něho .

" Stefane !"

" Zabije tě jako všechny !"

Koukal se na mě , udělal dva kroky ke mě a koukal mi do oči .

" Miluju tě , víš to vůbec "

Koukla jsme kolem , nadechla jsem se a opět jsem se na něho podívala .

" Já ale miluju Klause "

On se na mě díval nadechl se a otočil se ke mě zády .

" Jdi Veronico , nebo ti ublížím "

"Stefane!"

" Běž !!"

Křikl , opět jsme se lekla , v tom jsem cítila jak mě někdo vzal za paži . Byl to Elijah a vedl mě pryč . Odvedl mě až k autu , otevřel dveře a naložil do auta .
Koukala jsem před sebe a vytáhla jsem z kapsy telefon a volala Klausovi .

" Ano lásko ?"

" Měl jsi pravdu ze Stefanem "

" Vyznal ti lásku a tys ho odmítla ?"

Zavrtěla jsem hlavou a vzdychla jsme .

" To není vtipné , ublížili jsme mu Klausi "

" jistě není to vtipné , teď je jen na tobě jak se rozhodneš "

Koukala jsem před sebe a nadechla jsem se .

" Já už se rozhodla Klausi , rozhodla jsem se pro tebe jsem totální blázen "

Pousmála jsme se a na druhé straně bylo chvíli ticho .

" Chci aby si odjela semnou do New Orlinc "

Koukla jsem na Elijaha a ten koukal před sebe , musel náš rozhovor slyšet to bylo jasné .

" Myslíš to vážně ?"

" Ano myslím "

Nevěděla jsme co máma říct , než jsem stihla něco říct Klaus pokračoval .

" Elijah má instrukce co dál , uvidíme se až doma růže "

" Klausi buď opatrný "

Chvíli jsme oba dva mlčeli a on pak zavěsil , položila jsme si telefon do klína a začali mi téct slzy , Elijah si vytáhl bílí kapesník od saka a podal mi ho , vzala jsem si ho a rychle jsme si utřela slzy .
Jedu pryč a nechávám tady člověka který při mě stál v tom nejhorším období .
Jestli jsem se někdy cítila špatně a jako největší zrádce tak to bylo teď , nikdy předním jsem ale Stefana neviděla tak rozčileného a plného vzteku . Klaus mu musel hodně ležet v žaludku ,nikdo ale tady Klause nepoznal tak jako já , ano měl své špatné démony a nejhorší na tom všem asi bylo že je mi to jedno .

Z bohem Mystic Fallks

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat