KAPITOLA DRUHÁ

726 31 0
                                    

"Ďas si víno a nebo semnou skleničku  whisky ?"

Zeptal se mě Stefan a stál u stolku s alkoholem ,podívala jsem se na něho a chvilku jsem váhala .

" Whisky "

On se usmál a nalil nám dvě skleničky ,sedl si ke mě na gauč a ja jsem si od něho vzala tu sklenku a napila jsem se .

"Kde máš Bráchu ? "

Koukla jsme kolem ale Damona jsem nikde neviděla.

"S Elenou , měli by tady ale každou chvilku být "

Usmál se na mě,pousmála jsem se a opřela jsem si hlavu o jeho rameno, Stefan si opřel hlavu o moji a oba dva jsme mlčeli a koukali do krbu kde hořel oheň .
Opět jsem se ztrácela ve svých myšlenkách , tentokrát jsem byla ale u svých rodičů .

" Myslíš že je něco po smrti Stefane ?"

" To se ptáš mě ?"

Potichu se zasmál ,ano došlo mi to až pak že to byla hloupá otázka .

" Nevím ale něco asi určitě bude,nemůže přece všechno jen tak skončit "

Odpověděl mi , nadechla jsem se a potichu vydechla .

" Proč myslíš na smrt ?"

" Ja nevím ,zajímá mě jestli třeba moji rodiče vidí co dělám a tak "

Koukla jsme na něho , on mi dal vlasy za ucho a usmál se .

" Myslím že jsou pyšní na to co se s tebe stalo "

Pousmála jsem se , koukla jsme si na ruce a pak jemu opět do oči , položil mi svojí dlaň na moji tvář a usmál se .
V tom samém okamžiku se rozrazili dveře a vešel dovnitř Damon a Elena .

" Že neuhádnete kdo dorazil do města ?!"

Řekl Damon a šel směrem  k nám ,Stefan protočil oči a otočil hlavu směrem k němu .

" Ne ale myslím že ty nám to řekneš"

Řekl Stefan a napil se whisky ,usmála jsem se ,koukla jsem na Elenu  ta jen přikývla hlavou a usmála se .

" Budu hádat jako každý rok přijela do města pouť?"

Damon se na mě podíval a pak se koukl na Stefana .

" Proč jí tady ještě máme Stefane ? Ne vážně ,jestli chceš domácího mazlíčka pořídíme si psa a nebo kočku "

Protočila jsem oči ,Stefan se usmál a koukl na Damona .

" Tak kdo ?"

"Rodina Mikaelson "

Stefan se narovnal a koukl se na Elenu a pak zas na Damona .

"Kdo je rodina Mikaelson ?"

Zeptala jsem se .

" Ach bože , ne vážně bratře pouvažuj o té kočce a nebo psu "

" Dost ! Tak neví o koho jde "

Řekla Elena a sedla si vedle mě ,koukla jsem na ni a pal zas na Stefana .

" Kdo je to ?"

Stefan se na mě podíval .

" Já nevím jak to mám vysvětlit , všechno má nějaký počátek . To samé my upíři rodina Mikaelson jsou prvotní upíři "

" A hybridi "

Dodal Damon .

" Hybridi ?"

"Ano napůl upír na půl vlk "

Řekla Elena ,koukla jsme na ni a pak na Damona .

" Ale to je jen jeden ,Klaus Mikaelson hříčka přírody "

Řekl Damon , nadechla jsem se a koukala jsem na něho . "Klaus Mikaelson "řekla jsem si pro sebe .

" Není dobré být s nimi v kontaktu , ta rodina je nevispitatelná  "

Odpověděl Stefan , kýval jsem hlavou .

" Snad jen projíždějí , myslím že nám nic nehrozí "

Řekla Elena ,vstala a šla ke stolku s pitím . Seděla jsem na tom gauči a to jméno jsem měla pořád  v hlavě " Klaus " to samé ten jeho úsměv a přesně jsem si vybavila i jeho vůni .
Koukla jsme na telefon bylo 10 večer . Zvedla jsem se a koukla na Stefana .

" Půjdu uvidíme se zítra ?"

" Odvezu tě "

" Ne projdu se "

Usmála jsem se a dala jsem mu pusu na tvář .

" Damone "

Koukla jsem na něho , on se usmál a poslal mi vzdušnou pusu ,zavrtěla jsem hlavou a Elena mě obejmula .

" Popovídáme si zítra "

Řekla mi , jen jsem kýval hlavou a šla jsem ke dveřím .
Když jsem vyšla ven opět mě zasáhlo to ticho , bylo to divné ale měla jsem ráda tyhle chvilky kdy jsem mohla být sama  .
Byla jsem volná a nemusela jsem nikoho poslouchat a nebo odpovídat .
Koukla jsme na nebe a to bylo poseté hvězdami   prostě nádherný jarní večer , zastavila jsme se a jen jsem koukala na to nebe .
Domů jsem to měla půl hodiny chůze , jak jsem tak stála na té silnici ani mi nedošlo že by mohlo jed auto .

"Klaus Mikaelson "

Pošeptala jsem to jméno a koukla jsem před sebe , co to semnou je . Zavrtěla jsme hlavou a šla jsem dál .

" Někteří my říkají Niklaus , ďábel  sám Lucifer "

Jak se ozval ten hlas za mími zády ,zakřičela jsem a rychle jsem se otočila .

" Pane bože "

Chytla jsme se za hrudník a Klaus stál rychle u mě ,koukla jsem na něho a zas měl ten výraz jako když něco poslouchá . Koukl se na mě a usmál se .

" Nemůžeš někdy přijít normálně aniž bych malém neumřela ?"

Koukala jsem na něho , on pozvednul obočí ,zamrkal a koukal se na mě .

" Tohle je podruhé a opět jsme malém měla infarkt !"

" Ne srdce ti už opět bije normálně "

Zavrtěla jsem hlavou a koukla jsme kolem .

" Opět sama a opět je tma , nevíš co za nebezpečí se muže objevit "

Pozvednul ukazováček mim směrem a koukal se na mě .

" A já ti opět odpovím že se nebojím "

Obešla jsem ho a šla jsme dál ,usmála jsem se a on stál mžiku přede mnou , zarazila jsme se a stála jsem na místě .

"Dovol abych tě doprovodil "

Koukala jsem na něho a v hlavě mi proběhla slova Stefana že není dobré být s rodinou Mikaelson v kontaktu a předemnou najednou stojí sám Klaus .

" Dobře "

Nebála jsem se na každém jsem se snažila najít to dobré , nevím proč ale něco na něm mě tak moc přitahovalo ,byla to jako vlna energie a ja nevěděla jestli tohle ustojím . Cítila jsme zas jeho vůni , viděla jeho úsměv a věděla jsme že tohle není dobré ...

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat