Když jsem přijela opět do Mystic Fallks , kolovaly drby ohledně Stefana že se pomátl a tak podobně .
Čekala jsem na Caroline v Grillu . Moc lidí tam nebylo a to se mi zrovna hodilo ." Konečně jsi tady "
Řekla jsme Caroline, měla jedinečné štěstí že přišla , ona se na mě podívala a posadila se .
" Rychle Rebekho nemám moc času "
" Drahoušku ty nejsi v pozici aby si mi říkala co mám dělat "
Pousmála jsme se a koukala jsem na ni .
" Co chystá Stefan ? Určitě něco víš , prý se teď často setkává Tylerem a jak víme ty sním máš určité techtle "
Ušklíbla jsem se Tyler byl fracek a rodinu Mikaelson neměl zrovna v lásce .
" Já nic nevím Rebekho !"
Koukla jsme se na Caroline , chytla jsme ji za halenku a přitáhla jsme si ji k sobě blíž , podívala jsem se ji do oči .
" Teď mi řekneš všechno co víš zlatíčko , co chystá Stefan ?"
"Chce ublížit Klausovi tím že zabije Veronicu, domlouvali se s Tylerem . Stefan už nemá žádné zábrany a Tylerovi se to hodí za to co Klaus udělal jeho rodině "
" Pitomečkové "
Protočila jsme oči , koukla jsem na Caroline a zlomila jsme ji vaz .
" Hned mám lepší náladu "
Vstala jsem a odešla jsem z Grillu , teď jsme musela najít Elenu ale ještě dřív jsme musela zavolat Veronice jak jsem jednou řekla holky musejí držet spolu.
Vytáhla jsem telefon a vytočila její číslo ." Haló Rebeko ?"
" Ahoj zlatíčko , právě jsem mluvila s Caroline .Vypadá to že Stefanovi hodně ležíš v žaludku ale ještě větší problém má s Klausem .Oblbnul i Tylera "
Veronika nic neříkala , nadechla jsem se .
" Rebeko buď opatrná a dělej co myslíš "
Usmála jsme se a zavěsila jsme , dobrá teď jsem musela najít Elenu , jako bych si jí snad přivolala , viděla jsem ji jak šla po vedlejším chodníku a zamířila do krámu s oblečením . Usmála jsme se a šla jsem za ní . Chvíli jsme na ní koukala než zalezla do kabinky .
" Hloupá holka vážně "
Řekla jsme si pro sebe , chytla jsem prodavačku za paži a táhla jsem jí sebou . Rozrazila jsem dveře od té kabinky a Elena se lekla .
" Ahoj zlatíčko "
" Rebekho co tady děláš !"
" Potichu !"
Posunula jsme tu prodavačku před sebe , po krku jí tekl potůček krve .
" Pane bože "
Elena se chytla za pusu a koukala se na mě , chtěla se otočit ale to jsem ji nedovolila . Natiskla jsem ji na zeď a držela jsme ji pod krkem .
" Poslouchej mě velice bedlivě Eleno ! Jestli půjdete po mé rodině špatně to dopadne znáš mě mám povahu po Klausovi "
Natáhla jsme ruku na tu prodavačku ona udělala krok ke mě , rukou jsme ji přejela po krku a měla jsem ji od krve , koukla jsme na Elenu a tu ruku jsem ji otřela o obličej . Ona se bránila a odstrčila mě , usmála jsme se .
" Pozdravuj Stefana lásko "
Strčila jsme tu prodavačku na Elenu a odešla jsme pryč .
............Veronica............
Byla jsme s Elijahem , Klausem a Hayley . Elijah slíbil že mě naučí jak se obrátit . Nešetřil mě a za každou chybu co jsme udělala byl ještě tvrdší .
" Musíš být pořad ve střehu "
Řekl mi Elijah , kýval jsme hlavou . Zavřela jsme oči a běželo mi hlavou co mi řekla Rebekah . Elijah mě srazil na zem , praštila jsme se do hlavy a z nosu se mi spustila krev .
" To už stačí !"
Řekl Klaus a pomohl mi vstát , odtáhla jsme se od něho .
" Ne ja řeknu kdy to stačí !"
" Veronico !"
" Ne! "
Zvýšila jsme na něho hlas a utřela jsme si krev co mi tekla z nosu .
Začalo mi konečně docházet co všechno se děje . Zavrtěla jsem hlavou a měla jsme najednou oči plné slz , Klaus se na mě díval a nechápal co se děje ." Jestli se ti něco stane nikdy si to neodpustím "
" Nic se mi nestane "
Udělal krok ke mě , utřela jsme si oči a šla jsme nahoru do pokoje , on chtěl jít za mnou ale Hayley ho chytla za rameno .
" Ne půjdu já "
Klaus se na Hayley podíval udělal krok dozadu .
V koupelně jsem si natočila ručník a přiložila jsem si ho k nosu .
" Ťuk,ťuk mužů ?"
Zeptala se Hayley , kýval jsme hlavou že ano .
" Tak co se děje ?"
Došla ke mě a opřela se zády o umyvadla , řekla jsme ji úplně všechno co mi říkala Rebekah.
" Hm Tyler měl vždy na Klause a rodinu Mikaelson pifku , dalo se čekat že toho Stefan zneužije "
Koukala jsme na Hayley , nikdy mi nikdo neřekl co se tenkrát stalo .
" Klaus zabil jeho smečku a i jeho mámu . To už je ale strašně dlouho "
Koukala jsme na Hayley a nevěděla jsme co na to říct . Zabil jeho smečku a matku , možná vážně nebyl tak svatý jak jsem si ho vysnila .
" Veronico Klaus se změnil , znám ho už dlouho a vidím jak se na tebe kouká , jak s tebou jedná "
" Já vím Hayley "
Ne nebudu přece pochybovat o muži co mi zachránil život , co je tady semnou . Ať k tomu Klause tenkrát vedlo co chtělo určitě to mělo svůj důvod .
Já jsem se teď musela sebrat , byl to můj boj který začal Stefan .Moje rodina teď byla tady a jak řekla Hayley rodina drží spolu .