Část dvacatá první

384 16 0
                                    

.........Freya .........

Když naše spojení bylo pryč , musela jsme opět spojit naši rodinu . Musela jsme najít Elijaha a Klause říct jim pravdu.

Když jsme se dovolala Elijahovi a všechno mu řekla trochu se mi ulevilo . Jediné co mi na to řekl že Klause informuje sám .

Všechno jsem musela dát do pořádku , zkusila jsem se opět spojit s Veronicou .Ocitla jsme se opět v New Orlinc .

" Veronico ?"

Řekla jsme aby mě slyšela a koukla jsme po pokoji na zemi ležela matčina kniha .

" Ach ne Veronico "

Řekla jsem si pro sebe a rychle jsme spojení ukončila .Nebude tak hloupá aby našla naši matku . Tohle prostě nemohla !!

........Veronica ......
Vrátila jsme se do Mystic Fallks a došla na místo kde kdysi Ester proměnila svoje děti . U prostřed louky byla malá chata . Nadechla jsme se a koukla jsem kolem .

" Ester !!"

Křikla jsme ale nikdo se neozval .

" Ester potřebuji tvoji poct , Klaus potřebuje pomoct !!"

Křikla jsme znova , ale nic žádná odpověď .

"Na oplátku udělám něco ja pro tebe "

Jak jsem řekla tohle otevřeli se dveře od té chaty a vyšla nádherná žena . Dlouhé blond vlasy a koukala se na mě .

" Jak si našla Klause dítě ?"

Koukala jsem se na ni a cítila jsem svoje srdce jak zrychluje .

" On si našel mě !"

" Veronica? mám pravdu ? Tak se jmenuješ"

Kýval jsem hlavou a koukala jsem se na ni .

" Jistě . Našel tě tady že ano dráha ?"

Nevěděla jsem co mám říct a jen jsme opět  kývla hlavou .
Ona se usmála a šla ke mě blíž , udělala jsem krok do zadu a ona mě chytla za ruku .

" Nic není náhoda sluníčko ani to že tě Klaus našel právě tady , věděla jsme že přijdeš čekala jsme na tebe "

" Co ?"

Nechápala jsem to a koukla jsem na její ruku kterou mě držela .

" Mystic Fallks je čarovné místo i po mé smrti pořad mám zapuštěné kořeny zrovna tady . Jak říkám nic není náhoda , tenkrát jsem nepřijel náhodou něco ho jsem táhlo, byla jsi to ty ! "

Vyškubla jsme jí mojí ruku a koukala jsem se na ni .

" Pomůžu ti ale na oplátku půjdu s tebou dráha"

" Ne to by byla zrada celé rodiny "

" Tak se domů nikdy nedostaneš , Freya nemá takovou moc "

Koukala jsme se na ni a pak jsme koukla kolem sebe , zavřela jsme oči a kývala jsem hlavou .

" Dobře "

Ona se jen usmála , chytla mě znovu za ruku a vedla mě do své chaty . Zavřela za námi dveře, ukázala na židli ať se posadím . Když jsme si sedla ona vytáhla svou knihu . Kde ji vzala nechala jsme ji v New Orlinc .

" Nechám tě na pár minut mluvit se s vím synem a ty se ho zeptáš kde je poslední kolík z bílého dubu !"

" Ne ! Proč ?!"

" Ten jediný dokáže zabít původního, je to nebezpečná věc pro mé děti "

Zarazila jsme se a koukala jsme na ni , nemohla jsem dopustit aby se někomu ze sourozenců něco stalo , tohle její chování se mi nelíbilo . Věděla jsem jaká je z vyprávění od Elijaha .

" Dobrá "

Ona se usmála vzala mojí ruku a nůž ze stolu , řízla mě do dlaně a moji krev nechala nakapat na bílí papír co ležel vedle mě . Má krev se začla roztékat po tom papíře a já jsme se ocitla v hotelovém pokoji , koukla jsem kolem a šla jsem do obývacího pokoje .

Klaus stál na balkoně a v ruce měl láhev whisky .

"K ...Klausi ?"

On pustil tu láhev a chytl se za hlavu .

" Jdi pryč , teď tě nechci mít v hlavě !"

Křikl , šla jsme pomalu za ním . Když jsem ho takhle viděla  bylo to jako by mi někdo vytrhl srdce z hrudi a zbyla tam jen obrovská díra .

" Klausi poslouchej mě "

" Něco jsem ti řekl !!"

Byl v zápětí u mě a chytl mě pod krkem , natiskl mě na zeď a jeho oči měli v tu chvíli jantarový nádech .

" K...Kla..."

Nemohla jsem dýchat , rukou jsem šmátrala kolem sebe , ze stolku co byl u dveří jsem vzala vázu a rozbila jsme mu jí o hlavu .
On se na mě podíval a rychle mě pustil .

Chytla jsem se za krk a svezla jsem se po té zdi dolu na zem . Začala jsem kašlat a on se chytl za hlavu .

" Pane bože jsi tady !!"

" T...Ty ...Ty magore!"

Vyletělo ze mě ale v tu chvíli mi to bylo jedno , koukla jsme na něho a dál jsem se držela za krk , on si ke mě klekl a rychle mě obejmul .

" Jsi tady "

Opakoval pořad do kola , chytla jsem ho za tváře a koukala jsem mu do oči .

" Musíš najít Freyu a Elijaha ! Poslouchej mě , poslední bílí kolík kde je Klausi ?!"

" Proč ?"

" Kde je ?!"

" Rozdělili jsme ho na čtyři díly. Já , Elijah , Rebekah a Kol . Proč ?"

" Tvoje matka ho hledá , jediná ona mě mužů dostat zpátky "

Klaus se na mě díval a kývl hlavou , doufala jsem že chápe že ten kolík Ester nesmí nikdy dostat .

" Musíš domů !"

Políbila jsme ho na rty , opřela jsem si čelo o jeho .

" Ty části s kolíku jsou u tebe doma ,pamatuješ na bednu co jsem ti dal a tam byli ty věci ?"

" Ano "

" Jsou tam i zbytky s toho koliku "

Podíval se mi do oči , jeho oči se opět zaleskli jantarově . Pousmála jsme se a on mě opět políbil na rty . Věděla jsme že to pochopil žádný kolík tam totiž nebyl .

" Odpusť mi to všechno "

Řekla jsme mu a on se jen pousmál opět mě políbil a jemně mě kousl do spodního rtu , tohle přece nemohla být magie tohle bylo pravé . Věděla jsem že jeho srdce patří jen mě .

" Klausi já "

" Já vím , já tebe taky "

Zavřela jsme oči a když jsme je otevřela byla jsem zpátky u Ester . Podívala jsme se na ni a ona na mě .

" Teď víš kde to je ! Chci domu , chci za Klausem "

Tekli mi slzy , vydechla jsme a utřela jsme si rychle oči .Musela jsme jí ukázat jak moc jsem zlomená , chtěla jsem aby mi věřila . Aby mě dostala domu za Klausem .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat