........Stefan ......
Když jsme vypil ten lektvar co mi dala Veronica , začlo se semnou všechno motat . Padl jsem na zem a všechno se ponořilo do tmy , slyšel jsme svoje srdce jak začlo tlouct , slyšel jsem svůj nádech a výdech . Rychle jsme se nadechl a hlavou jsme se praštil o nějakou desku co byla nad moji hlavou , všude byla tma . Zapřel jsem se rukama a tu desku nadzvedl , nebyla to deska ale víko od rakve . Odhodil jsem ho a sedl jsem si , koukl jsem kolem a vylezl jsme ven .
" Konečně jsi tady "
Otočil jsem se a za mnou stál Damon .
" Už jsem myslel že se tě nedočkám "
Koukal jsme na něho . Ale co Veronica? Co je sní ? Ptal jsme se sám sebe .
" Ale ona tam zůstala "
Řekl jsme mu a koukal jsem na něho .
" Jo to bylo v plánu , věděla to . Buď ty a nebo ona "
Řekl Damon a šel ke mě .
" Ale už jsi doma brácho "
Koukal jsem na něho a sáhl jsme mu na paži , Damon se usmál a kývl hlavou .
" Jo jsi doma "
Rychle jsme ho obejmul a on mě . Nikdo si nedovede představit co jsem tam prožil . Každý den to samé bylo to samotné peklo .
" Kde je Tyler ?!"
Hned se mi vrátilo to co mi udělala .
" Měl by být v New Orlinc. Stefane teď jsi se vrátil nehodláš udělat nějakou blbost že ne ?"
Koukl jsme na Damona a pousmál jsem se , Damon protočil oči a bylo mu to jasné .
Musel jsem tohle všechno Taylerovi vrátit , už bylo dost ubližovaní lidem co mám rád ................Veronica.......
Každý z nás jsme měli větší a větší hlad , když nás tady Ester uvěznila tak logicky nám tady ani nic nenechala k jídlu . Musela jsme se od ostatních držet dál . Seděla jsme v pokoji na posteli vzala jsem si nůž a řízla jsem se do dlaně , nechala jsme svoji krev na kapat do skleničky a podala ji Klausovi .
" To nemůžu "
" Musíš "
Řekla jsme mu a zavázala jsme si tu dlaň , on si vzal skleničku a vypil zní tu krev . Koukala jsme na něho a věděla jsem že mu to nestačí . Natáhla jsme k němu ruku .
" Pij "
" To nejde "
Kývla jsem tou rukou a koukala jsem na něho , on si ke mě klekl a zakousl se mi do zápěstí . Koukala jsem na něho a druhou rukou jsem ho chytla za rameno . On se odtáhnul a políbil mě na rty , pousmála jsme se a pohladila jsme ho po tváři .
" Musíš si odpočinout , vzal jsme ti té krve víc než jsem si myslel "
Vzal mě do náruče a položil mě do postele , usmála jsme se a on mě přikryl a lehnul si vedle mě . Schoulila jsme se k němu a jen jsem cítila jak mě políbil do vlasů a ja usla .
Probudila jsme se až v noci a to mě vlastně probudila vůně kávy , rychle jsme vstala a zamotala se mi hlava . Chytla jsme se čela postele .
" Páni "
Zasmála jsem a šla jsme pomalu dolů . Na stole byla káva a jídlo . Na zemi byl box a v něm pytlíky s krví , koukla jsme kolem a s kuchyně vyšla Freya .
" Ty mrcho "
Rozběhla jsme se proti ni a skočila jsme na ni , spadli jsme obě dvě na zem , rychle jsem si na ni vylezla a držela jsme ji ruce u hlavy .
" Co sis jako myslela ?! "
Držela jsme jí ty ruce a slyšela jsem jak si Klaus odkašlal . Stál s Kolem a Elijahem na balkoně a koukali se na nás .
" Není to tak jak si myslíš !"
Řekla mi Freya a přetočila mě pod sebe , dala jsem ji facku a ona se chytla za tvář . Odstrčila jsem ji ze sebe a postavila jsme se . Byla jsem tak naštvaná , cítila jsme jak se mi podlomili kolena ale to už u mě stál Klaus a pomohl mi se posadit . Podal mi pití a přisunul ke mě to jídlo .
" Musíš se najíst ty moje bojovnice "
Usmál se a ja jsem se napila a koukla jsme na Freyu .
" Musela jsme sní odejít , ráno můžete odejít . Nikdo neví že tady jste oto jsem se postarala ."
" Jasně "
Řekla jsme a zavrtěla jsme hlavou .
" Veronico a co jsem měla dělat , dala mi nábytku "
" To mě tady Freyo! Víš proč potřebovala ten kolik ? Na zničeni tvých sourozenců !"
Freya se na mě koukala a mlčela .
" A jak to vím ? Řekla mi to Freyo !!"
" Jak jsem řekla ráno můžete odejít "
Řekla Freya znova , otočila se a prostě šla pryč . Podívala jsme se na Klause a zavrtěla jsme hlavou .
Nebylo přece možné aby nás Freya zradila , věděla jak moc je tahle situace nebezpečná, zajímalo mě jakou nábytku ji Ester dala a proč Freya kvůli tomu zradila celou svojí rodinu .