Část dvacátá šestá

328 17 0
                                    

Koukala jsem na ten telefon a hned mi bliklo hlavou co mi řekl Kol .

" Lži "

Zvedla jsme ten telefon a čekala jsme co řekne , musela jsem být opatrná . Nevěděla jsem co se mu děje v hlavě .

" Zbytek věci ti přiveze Elijah a nebo někdo tady "

" Haló kdo je u telefonu ?!"

Stiskla jsem v ruce ten volant a koukala jsem před sebe .

" Veronico ?"

" Asi máte špatné číslo "

Zavěsila jsem a ten telefon jsem zahodila na zadní sedačku , šlápla jsem na brzdu a začala jsem mlátit do toho volantu .

" Nenávidím to tady !!"

Křičela jsem a pak jsme si opřela hlavu o opěradlo a koukala jsme před sebe . Viděla jsem jak kolem mého auta projelo  modré Camaro ss  z roky 1979 .

" Stefan "

Rychle jsem vylezla s auta a to Camaro zastavilo , vylezl z něho Stefan a koukal se na mě .

" Stefane "

Jen jsem to dořekla a on stál u mě , polkla jsem a on mě rychle obejmul .
Začala jsem brečet , bylo toho už moc , držela jsme se u něho a on mě k sobě tisknul .

" Kde je Klaus ?"

Zeptal se mě .

" Kdo je Klaus ? "

Koukala jsem na něho a on mě pustil .

" Co se to ...Veronico kde je Klaus ?"

" Kdo je Klaus ?!"

Stál u něho v zápětí Damon a oba dva se na mě dívali .

" Museli ji něco udělat ze vzpomínkami. "

Řekl Damon Stefanovi a koukl se na něho a pak na mě .

" Rodina Mikaelson ? Hm ? Velká láska ty a ten psychopat "

Řekl Damon .

" Co to plácáš ?!Jsem tady na dovolené se Stefanem "

" Ty si na nic nepamatuješ ? "

" Ne , přestanete už nebo co ? Jestli je to zas nějaká blbá hra tak nehraju jasný "

Zasmála jsme se a vevnitř jsme byla vyhořelá , koukala jsem na Stefana a on mě obejmul . Znal mě a lhát Stefanovi nemělo cenu ,stačil mu jeden pohled .Ale musela jsme hrát tak jak mi řekl Kol . Nemohla jsme mu říct že jsem idiot a jediný člověk kterého miluju je pryč .

.........Klaus ......

" Haló Veronico ?!!"

Koukl jsme na ten telefon , zavěsila zvedl jsme se a koukl jsme na Kola .

" Když odjela cos ji řekl ?"

" Vymazal jsme ji tě z hlavy "

Koukal jsme na Kola a chytl jsme ho pod krkem .

"Co děláš !! Překazila tvoje plány bratře , to je mi líto "

Pustil jsme ho a koukal jsem na něho a pak na Elijaha vzal jsem si kličky od auta .

" Ne !! Niku nech jí . Už je na cestě domu se Stefanem a Damonem "

" Co ?!"

Otočil jsme se na Kola a koukal jsem na něho .

" Ona si rozhodne kdy si na tebe vzpomene , ne ty !!"

Strčil jsem do něho a šel jsme ven , sedl jsme do auta a jel po silnici kde jsem cítil její stopu .Zastavil jsem u Kolova auta které stálo na krajnici . Vylezl jsem ale ona už tam nebyla , na zadním sedadle jsem našel jen její telefon a přívěsek co jsme jí dal . Zavřel jsme to auto a ten přívěsek jsem si strčil do kapsy .

............Veronica ............

Vzala jsme si bundu telefon jsem nechala v autě , sundala jsme si přívěsek co mi dal Klaus a nechala jsme ho na předním sedadle .

Když jsme konečně odjeli , opřela jsme si hlavu o opěradlo a koukala jsme se ven . Nevnímala jsme co říka Damon a ani Stefan . Zavřela jsme oči a jediné co jsem měla před očima byl Klaus . Strašně to bolelo ,ta bolest nejde ani popsat , můj život zůstal tady a já jedu pryč .

Celou cestu jsem mlčela , když jsme v noci dojeli do Mystic Fallks Stefan mě vzal k nim domu , šel semnou do pokoje a zavřel dveře .

" Co se stalo ?A nelži mi prosím "

" Nic , jak jsem řekla my dva dovolená "

Stefan se na mě díval a já jsem zamrkala .

" Neptej se mě na nic  prosím , jen mě obejmi "

Obejmul mě a já začala brečet , držel mě u sebe tak silně jak jen mohl a na nic se neptal . Musela jsem se vybrečet abych to ze sebe dostala ven . Klaus byl pryč to jsem si musela uvědomit .

.............Klaus ...........

Když jsem přijel domů všichni mlčeli , vzal jsem telefon a volal jsem Ester .

" Je pryč jak si chtěla , teď propust Freyu "

" Pro rodinu vše tak jak jsem vás to učila !"

Zavěsil jsem telefon a koukl jsem se na všechny v obývacím pokoji , Elijah se postavil a obejmul mě .

" Tohle jí neprojde "

Řekla mi Rebekah a koukala se na mě .

" Dostaneme vše opět zpátky slibuji "

Řekl Elijah a koukl se na ostatní .

" Jsme rodina , napořád a navždy "

Řekla nám Rebekah a všichni jsme mlčeli ,držel jsem v kapse v dlani Veronici medailon . Slib co jsem dal že jí nikdy neublížím jsem porušil , odešla bez toho aby si mě pamatovala a to nešlo vrátit zpět . Kol to myslel dobře , bylo to tak lepší . Věděl jsem že si mě nepamatuje a že možná bude šťastná někde jinde .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat