Kapitola třináctá

467 19 1
                                    

Co se stalo Klausi ?? Klausi !!!Křičela jsem ve své hlavě .Nemohla jsme otevřít oči , moje tělo mě neposlouchalo . Slyšela jsem okolo sebe hlasy ale nic jiného .

" Rychle potřebuje transfúzi, ztratila hodně krve "

Slyšela jsme přístroje a ženský hlas .

" Má štěstí že to nezasáhlo plicní lalok a srdce, kde jste ji našli Carolin ?!"

" To Tyler pomátl se "

" Musí rychle na sál , klesá ji tlak někde to krvácí , zavolej Damona a nebo ji dej svoji krev Carolin !"

" Ne když to nepřežije , nemůžu měla by se rozhodnout sama !"

" Je v bezvědomí Carolin !!"

" Ne Klaus by mi to nikdy neodpustil ! Ne !!"

Nevěděla jsem co se děje , na chvilku se asi moje mysl musela vypnout.

Po nějaké době jsem opět slyšela přístroje , otevřela jsem pomalu oči , měla jsem hadici v krku která za mě dýchala .

" Klid, už je to v pořádku . Počkejte "

Řekla mi sestra a volala doktorku,ta okamžitě přišla a ze sestrou mi vyndali tu hadici . Pomalu jsme se nadechla a koukala jsme na ně .

" Víte kde jste ?"

" V nemocnici "

" Víte jak se jmenujete?"

" Kde je Klaus ?"

" Slečno prosím odpovězte na mojí otázku "

" Kde je Klaus !!"

Snažila jsme se křičet ale nešlo to .

" Nechte ji !"

Řekla doktorka sestře a koukala se na mě , koukla jsem kolem a pak na doktorku . Bylo mi jedno co semnou je , chtěla jsme jen vědět že on je v pořádku ..

" Veronico byla jste v komatu dva měsíce "

Koukala jsme na doktorku " Dva měsíce ?"Řekla jsme si pro sebe , ja myslela že to byli maximálně hodiny .

" Kde je Klaus ?!"

" Musel se vrátit do New Orlinc, nikdo jsme si nemyslel že se probudíš . Mám ho informovat ?"

Nadechla jsme se a koukala jsme na tu doktorku ,zavrtěla jsme hlavou že ne .

" Chci být chvíli sama "

Zavřela jsme oči, Stefan co je ze Stefanem ? Nevěděla jsme nic , Klaus je v New Orlinc muselo se něco stát , přece by mě tady nenechal .

...............Klaus .................

" Kde je Stefan ?"

Zeptal jsme se Elijaha když jsme je-li od místa nehody , koukal jsem před sebe .Rebekah a Hayley hledali Veronicu a Tylera .

" Ve skladu u přístaviště "

" Jeď rovnou tam "

" Klausi budeš jednat nerozhodně "

" Na nic jsme se tě neptal ! Prostě jeď rovnou tam "

Veronica sama řekla ať už se nekontroluju, chtěl jsem je zabít oba .
Když jsme dojeli do přístaviště Stefan byl zavřeny v jednom boxu které tam byli . Otevřel jsme ho a vytáhl ven .

" To co udělal Tyler Klausi "

Nenechal jsme ho to do říct a odhodil jsme ho na zeď , on do ní narazil zády a ja si šel pro něho , vzal jsme mu ruku a zlomil jsme mu jí v zápěstí , chytl jsem ho za vlasy a hlavou jsem mu dvakrát praštil o tu zeď . Rukou jsme mu zajel do hrudi a držel jsme jeho srdce .

" Tlouklo ji srdce tak pomalu , volala moje jméno abych ji pomohl . A já nemohl , tak moc trpěla nemohla dýchat "

Koukal jsme na Stefana a ten měl najednou oči plné slz , jeho lidskost vracela se .

" Umírala sama ,tvoji vinou "

Zmáčkl jsem ve své ruce jeho srdce a Stefan se nadechl a začal kašlat .

" Klausi ne !!"

Ozval se dívčí hlas , otočil jsme se a stála tam Caroline .

" Našla jsem jí je v nemocnici "

Koukal jsme na Caroline a pak opět na Stefana.

" Prosím nedělej to !"

Ozvala se opět Caroline, vyndal jsem ruku z jeho hrudi a otočil jsme se na ni .

" Děkuji "

Carolin běžela k Stefanovi a já jsme šel k Elijahovi , ten se na mě podíval a kývl hlavou .

" Odvezu tě do nemocnice "

Řekl mi Elijah , kývl jsme hlavou a šel jsme sním . Veronica mě naučila kontrolovat se, i když to nebylo jednoduché a chtěl jsme Stefana zabit ale když jsme viděl Carolin došlo mi že bych nejvíc ublížil jen jí .

Když jsme seděl u Veronici v nemocničním pokoji , chtěl jsme aby měla tu nejlepší péči . Nikdy jsme neměl takový strach jako jsme prožíval teď .

" Až se probere chci aby jste mě hned informovali "

Řekl jsme doktorce co měla Veronicu na starost .

" Dobře pane Mikaelsone "

Podíval jsme se na Veronicu a políbil jsme ji na čelo .

" Miluju tě růže "

Pošeptal jsme jí , nechtěl jsme odejít ale musel jsme , když on byl venku Veronica nebyla v bezpečí a to jsem nemohl dopustit . Už jí nikdy , nikdo neublíží !

........Kol.......

Byl jsme s Klausem a Elijahem . Hledali jsme toho fracka Tylera .

" Měl si zabít Stefana všechno to byl jeho plán "

Držel jsme pod krkem jednoho ubožáka s Tylerovi smečky .

" To by mi Veronica a Caroline nikdy neodpustily "

Protočil jsme oči a koukl jsme se na toho ubožáka kterého jsme držel pod krkem .

" Dneska nemáš dobry den "

Zakousl jsme se mu do krku a vyrval jsme mu hrdlo , jeho tělo spadlo na zem a já jsme se usmál.Elijah ke mě přistoupil a podal mi látkový bílí kapesník .

" Díky "

Vzal jsme si ho a utřel jsem si krev z pusy.

" Víš co mě nejvíc zaráží ,proč by Damon zradil svého bratra . Museli vědět že budeš chtít dostat Veronicu z města ,myslím si že to byl jeden velký plán . "

Klaus se na mě díval a já jsme pokročil ramena .

" Mohlo by to tak být "

Řekl Elijah a upravil si sako .

" Jak Carolina věděla kde je Stefan ?!Všechno to bylo naplánované a my na to skočili . Přestaň koukat na to co chce Veronica a buď opět ten nesnesitelný Klaus . Já chápu že se bojíš ale rodina Salvatore nám ublížila už dost "

Chytl jsme Klause za rameno a on kývl hlavou .

" I když to říkám nerad ,jsme rodina , jsi můj bratr "

Klaus koukl do země a pak zas na mě .

" Mít strach že jí ztratíš je správné Klausi vím o čem mluvím "

Koukal jsme na Klause , měl strach ale ne o sebe ale o Veronicu . Elijah mě poplácal po zádech a já jsme se jen usmál . Poplácání od Elijaha mě potěšilo .

" Najdeme Damona a Stefana"

Řekl nám Elijah , já i Klaus jsme kývli hlavou a souhlasily jsme . Teď začne konečně legrace a oni konečně pochopí kdo je rodina Mikaelson !!!

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat