Uběhlo několik týdnů co jsem tady u Stefana a Damona . Nic se nezlepšilo ,můj život je v New Orlinc a já jsem tisíc kilometrů od něho .
Koukala jsem z okna ven , začal být podzim a to pro mě bylo ještě víc depresivní . Jediné na co jsem se z mohla bylo brečet a myslet na to co teď právě děla a jestli je v pořádku .
" Mužů dál ?"
Zaklepal Stefan na otevřené dveře , koukla jsem na něho a kývla hlavou že muže . On si sedl ke mě k oknu a pousmál se , chytl moje ruce do svých a koukal se má mě .
" Ta bolest přejde , ne teď a ani zítra ale přejde "
Řekl mi a koukal se na mě , koukala jsme z okna a mlčela jsem . Pak jsem se podívala na něho a on mě pohladil po tváři .
" Soustřeď se na jednu jedinou vzpomínku která tě děla šťastnou , chytni jí a drž se jí . Řekni jaká to je uleví se ti "
Koukala jsem na Stefana a pak do země .
" Když mě poprvé potkal "
" Dobře "
Dál jsme mlčela a koukla jsme se na Stefana , pousmála jsme se a on mě obejmul .
..............Klaus .............
Když se vrátila Freya mohli jsem naplánovat jak se vrátit do města a jak porazit Marcela a Tylera . Chtěl jsem zpět svoje město , svůj dům a všechno co k němu patřilo . Pak byla na radě moje matka která tady neměla být a já jsem se ji musel zbavit .
Nejdřív ale než jsme mohl uskutečnit jedno a pak druhé ,nejdřív jsem se ale musel ujistit že je Veronica v bezpečí a šťastná . Freya udělal lokační kouzlo kde je a Davina mě tam přenesla .
Zrovna od ní odcházel Stefan , prošel kolem mě a zavřel dveře . Koukal jsme na ni jak sedí u okna , šel jsem pomalu k ní a sedl jsem si vedle ní . Ona si utřela oči a mlčela .
Chytl jsme ji za ruku a ona tou rukou cukla a koukala se mím směrem .
Naklonil jsem se k ní a přivoněl jsem si k jejím vlasům .
Zavřel jsem oči a pousmál jsem se , vstal jsem a nechal jsem jí na stole medailónek a malou lahvičku z mojí krví . Bylo to sobecké chtít aby se stala tím co jsem já ale neměl jsme na vybranou . Byl jsem ochoten podstoupit vše jen aby byla v pořádku . Teď už to bylo jen na ni .Když jsme se vrátil zpátky koukl jsme na Freyu a pak na Davinu .
" Děkuji "
" Teď musíme začít řešit věci tady "
Řekla Freya a šli jsme za ostatními , teď bylo na radě moje město a pak matka . Přestat se kontrolovat by mi nemělo dělat problém , už jsme se těšil až urvu krk jak Taylerovi tak Marcelovi ....
" Oba dva by měli být dneska večer v baru "
Řekl Kol a vzal si dýku co byla na stole , koukl jsme na něho a pak na Elijaha .
" První si s nimi zkusíme promluvit , pak budeme konat Kole "
Řekl Elijah a podíval se na Kola , ten jen protočil oči .
" Ne ! Budeme jednat hned chci svoje město zpět "
Řekl jsem Elijahovi .
" Hlavně buďte opatrní "
Řekla Davina a koukla se na Kola , ten se jen pousmál .
" Neboj se lásko "
Přišel k ní a políbil ji na čelo , koukl jsem jinam a pak na Rebeku .
" Víš co máš dělat sestro "
" Jistě "
Odpověděla mi Rebekah .
" Tak můžeme vyrazit "
Řekla Hayley a šli jsme všichni do aut . Nemohl jsme se dočkat až uvidím Tylera a zlomím mu každou kost v těle .
............Veronica ...........
Když jsem si šla večer lehnout přisunula jsem si k sobě polštář co byl na druhé straně postele a koukla jsme se na stolek u postele . Sedla jsme si na postel a vzala ze stolku medailonek .
" Pane bože "
Zarazila jsem se a koukala jsme na malé M co mi dal Klaus , podívala jsem se tam znovu a byla tam malá lahvička a v ní krev .
To M jsem přece nechala v autě u Kola a ta lahvička to jsem nemohl dát Klaus , jestli to byl opět nějaký hloupý plán Ester tak měla smůlu .
.............Klaus ............Když jsme byli u baru vešel jsem dovnitř . Marcel a Tayler seděli a pili .
" Dobry večer přátele "
Řekl Elijah co vešel do baru semnou , Marcel i Tayler se otočili a koukali se na nás . Pousmál jsem se a koukal jsme na Taylera. Bylo vidět že je překvapený , Kol to vzal zadním vchodem a přišel do baru kuchyní kde stali dva jejich nově proměněni , zlomil jim vas a koukl se na Taylera a Marcela .
" Jak jste se dostali do města ?!"
Řekl Marcel a postavil se , Kol ho chytl za rameno a usadil ho zpět na židli .
" Pořad zapomínáš že je to moje město !"
Řekl jsem Marcelovi a nalil jsem si skleničku burbonu a napil jsme se .
" Bylo to tvoje město "
Řekl Tayler a koukal se na mě , pozvedl jsme tu skleničku směrem k němu a mlčel jsem .
" Kde máš královnu ? Padlý králi "
Řekl mi opět Tyler .
" Tady "
Přišla Rebekah a Marcel se nadechl a koukal se na ni , ta si sedla ke stolu a usmála se .
Tayler se usmál a vstal , koukal jsme na něho ." Dojemné jak všichni držíte při sobě "
" Jo měl by sis s toho vzít příklad , i když vlastně nemůžeš nemáš nikoho kdo by při tobě stál . Tvoji smečku Klaus vlastně zabil . HuPs "
Řekl mu Kol , Tayler se na něho otočil a jeho oči měli v tu chvíli jantarovou barvu , rychle jsem si stoupl před Kola a koukal jsme na Tylera .
" Nedělej to !"
" Vraťte nám město a můžete v klidu odejít "
Řekl Elijah a rozepl si sako , pousmál jsem se a koukl jsem na Kola .
" A nebo, vraťte nám město a můžete si vybrat jak umřete "
Elijah se podíval po Kolovi a pak se koukl na mě , Tyler se jen usmál a koukl se na vchodové dveře .
Koukl jsme tam taky a vešla do vnitř naše matka . Nadechl jsem se a koukl jsem na Elijaha .Proč by chodila do baru kde její moc nemá žádnou moc .
" Moje děti , všichni na jednom místě "
Řekla nám Ester a koukala se na nás .
" Matko ušetří nás toho Love Story prosím "
Řekla Rebekah a vstala , usmál jsme se a koukal jsme na matku a pak na Tylera . Tohle nebylo jen tak že je tady něco za tím muselo být .