Když mě Klaus doprovodil před můj dům ,posadil se na lavičku na verandě a koukl se na mě .
" Co ?"
Koukla jsem na něho a on se pousmál, vstal a dal mi přes ramena jeho bundu .
" Řekni mi Veronico jak dlouho víš o upírech a dalších nadpřirozených věcech?"
Pokročila jsme rameny a sedla jsem si na tu lavičku a on se posadil vedle mě.
" Moc dlouho ne , třeba o tobě jsem se dozvěděla až dneska . Každý se tě tady prý boji "
" A ty ?"
Usmála jsem se a zavrtěla jsem hlavou že ne .
" Co víc mi můžeš udělat než mě zabít a myslím že to už bys udělal . Tak že ne, nebojím se "
On se na mě díval , pozvedl obočí pak se koukl kolem a usmál se .
" Si zvláštní "
" To mi říkáš ty ?? Si upír "
Protočila jsem oči a on se zasmál, celou noc jsme seděli na té verandě , pamatuju si jen že když se začlo rozednívat padli mi oči únavou . Zavřela jsem je a poslouchala jsem jak se svět opět probouzí k životu .
" Spíš?"
Zeptal se mě potichu Klaus .
" Ne, jen už nesleduj "
Pošeptala jsem a usmála jsme se , cítila jsem jak mi jeho konečky prstů jemně přejeli po tváři .
" Dobrou noc růže "
Pošeptal mi do ucha a ja jsem usla,probudilo mě až sluníčko . Otevřela jsem oči a sedla jsem si .Vedle sebe jsem měla papírový pytlík a v něm dvě koblihy a kávu , pousmála jsem se a zavrtěla jsem hlavou .
Vstala jsem a šla jsem dovnitř , osprchovala jsem se oblékla do čistého a šla jsme do města , kde na mě čekala má druhá práce .Pracovala jsem v menší kavárně ve městě a odpoledne jsem se věnovala dětem ve škole , vyndala jsem si jednu koblihu a zakousla jsem se do ní . Musela jsem přemýšlet nad tím proč mě vyhledává , určitě to bylo nějak spojené se Stefanem a Damonem . Musela jsem přijít na to co má v plánu , třeba jsem se mýlila .
" Haló slečno ! Dala byste nám dvě kávy ! Děkuji "
" Och omlouvám se "
Sakra zas ta moje dedukce , položila jsme rychle tu koblihu a začal dělat kafe .
Když jsem měla padla , byla jsem unavená ještě jsem musela vysvětlit Stefanovi proč se dneska neuvidíme . Vytáhla jsem telefon a vytočila jeho číslo .
" Haló ? Stefane "
" Ahoj tak co dneska podnikneme ? Mám pro tebe dojed?"
" Ne dneska půjdu domu , celou noc jsem nepsala,uvidíme se zítra ano ?"
" Hm dobře tak ...Tak jo "
" Dobře zatím ahoj "
Zavěsila jsem a dala jsem si telefon do kapsy,zamkla jsem krámek ,rozhlédla jsem se po ulici a šla jsem směr domů ..
Když jsem došla před svůj dům ,zastavila jsem se na verandě a před dveřmi byla dřevěná bedna ,koukla jsme kolem a pal zas na tu bednu .Položila jsem si tašku na zem a ohla jsem se k té bedně a pomalu ji otevřela ."Co to sakra "
Řekla jsem a vytáhla jsem dopis co byl v ní .
"Pro tvojí ochranu růže ,když se ráda v noci postuluješ venku .
K.M "