" Niklaus !"
Řekl mi Elijah a sáhl mi na rameno , vzal jsem ho za tu ruku a odhodil jsme ho na druhou stranu místnosti . Freyu jsem dál držel pod krkem a ona se snažila nadechnout . Podíval jsem se na Veronicu ale ta se neprobouzela .
Zmocnila se mě beznaděj a přestal jsem přemýšlet ." Klausi ! Freya za to přece nemůže !Veronica věděla co se stane !"
Koukl jsme na Rebekhu .
" Jak věděla ?!"
" Věděla že když se jeden mrtvý vrátí že ona bude muset bojovat a být silná aby se vrátila zpět ,nechtěla aby si to věděl . Nikdy bys to nedovolil "
Koukal jsme na Rebekhu a pustil jsme Freyu , sedl jsem si do křesla a měl jsme oči plné slz .
Freya se držela za krk a šla ke mě , položila mi ruku na rameno . Chytl jsme ji za tu ruku a koukal jsem na Veronicu ." Je silná vrátí se "
Řekla mi Hayley , nenáviděl jsme sám sebe , nenáviděl jsme tenhle svět .
...............:.
Uběhlo několik týdnu a Veronica se stále neprobrala ,nechal jsem její tělo uložit do své rakve . Freya tu rakev zabezpečila kouzlem aby se k Veronice nikdo nemohl dostat . Rakev jsem nechal odnést dolů do sklepa , abych věděl že je v bezpečí .
Jestli tohle byl konec , nechtěl jsem tady být ani já . V celém domě bylo ticho ,nemohl jsme tady být ...
..............