Když jsem se ráno probudila , Klasu ještě spal . Vstala jsem a šla jsem se osprchovat , pak jsem se šla do pokoje se obléknout . Když jsem koukla do postele nikdo už tam byl .
" Klausi ?!"
Koukla jsme po pokoji a on mě obejmul zezadu kolem pasu , usmála jsem se a otočila jsme se k němu .
" Jak ses vyspala ? Celou noc jsi se ošívala "
" Bolí mě hlava hned jak jsme vstala ,ale jinak dobrý"
Klaus se usmál políbil mě na čelo a šel taky do koupelny , sedla jsem si na postel a dala jsme si hlavu do dlaní . Byla jsme unavená vlezla jsme si opět do postele , zachumlala jsem se do Klausovi deky a usla jsem .
.......Klaus........
Přišel jsem z koupelny a Veronica ležela na posteli schoulená pod moji dekou , usmál jsme se , oblékl a šel jsem dolů .
Měl jsem par pochůzek co se tykali města . I ve městě byl podezřelý klid ale ten nikdy netrval dlouho . Musel jsme ještě najít ty dva kteří si včera za našim domem udělali bufet párty . Elijah šel semnou znáš dvou byl větší respekt.
Přišli jsme do baru kde bylo plno upírů bez denních prstenů . Koukl jsme kolem a Elijah stál za mnou , šel jsem k baru a sedl jsem si na barovou židli , otočil jsme se směrem k Elijahovi .
" Pánové "
Řekl Elijah a koukl se na všechny , rozepl si sako a pousmál se .
Poklepal jsem prsty o bar , bylo najednou takové ticho ." Co tady chcete ?!"
Ozvalo se ze zadního stolu , koukl jsme na Elijaha a pozvedl jsem obočí .
" Zajímá nás kdo včera porušil pravidla města "
Řekl Elijah a koukal se na toho upíra co seděl v zadu u stolu .
" Sereme na vaše pravidla "
Elijah jen pokýval hlavou a koukl se na mě, vstal jsme a ve mžiku jsem byl u toho stolu kde seděl . Chytl jsme ho za triko a vytáhl jsem ho k oknu které bylo zatažené . Elijah rozhrnul závěs , ja toho upíra držel kus od země , jak na něho mířilo sluneční světlo on začal hořet . Koukal jsem do toho slunce a pousmál jsme se . Pustil jsem jeho spálené tělo na zem a koukl jsem na ostatní .
" Moje město , moje pravidla !!"
Křikl jsem na ostatní , všichni na mě koukali a mlčeli , koukl jsem na Elijaha a šel jsem s toho baru ven . Měl jsem zas po dlouhé době dobry pocit .
" Klausi ?"
Otočil jsme se a za mnou stál Marcel .
" Měl bys něco vidět "
Řekl a kývl hlavou ať jdu za ním , podíval jsme se na Elijaha a šli jsme Marcelovim směrem. Dovedl nás do opuštěné budovy kde nikdo nebyl .
" Co tady máme vidět ?"
Zeptal se Elijah a koukl se kolem sebe ale nikde nic nebylo . Marcel ukázal za roh , šel jsme tam a na zemi leželo pět hlav byli to muži od Marcela . Byli tam jen hlavy než těl .
" Kdys je našel ?"
Zeptal jsme se a otočil jsem se na Marcela .
" Dneska ráno , dlouho se nahlásili a pak mi někdo volal pod skrytým číslem "
Koukl jsem opět na ty hlavy , ohnul jsem se k nim a otevřel jsem jedné té hlavě oční víčko ale oko chybělo . Koukl jsem na Elijaha a on na mě .
" Vy víte kdo to byl ?!"
Zeptal se Marcel , Elijah se na něho podíval .
" Ukliď to tady "
" Ale Klausi !"
" Marceli !"
Řekl jsem , opět jsem se narovnal a s Elijahem jsme odešli .
" Tohle děla jen jeden člověk "
Řekl mi Elijah cestou , koukl jsme na něho .
" Ja vím, myslel jsem si ale že je mrtvá "
" Chce abys věděl že je zpátky ve městě "
Karin měla zálibu v tom že si schovávala oční bulvy jako trofeje . Když jsme se setkali v 18 století zamilovala se do mě ale já jsem ji měl jen jako povyražení .
Když jsme s Elijahem večer došli domu Veronica ani Hayley doma nebyli .
" Kde je Hayley a Veronica ?"
Zeptal se Elijah Rebekhi .
" Hayley vzala Veronicu do zátoky "
Protočil jsem oči a koukl jsem na Elijaha , tam se mi zrovna nechtělo ale neměl jsem na vybranou . Opět jsme se tedy otočili a odešli do zátoky kde měla být Veronica a Hayley .
Vyděl jsme je jak sedí obě dvě u ohně , chytl jsem Elijaha za rameno a stali jsme poměrně daleko od nich , zaposlouchal jsme se o čem se baví .
" Jak dlouho tedy slyšíš ty hlasy ?"
Zeptala se Hayley Veronici .
" Začalo to včera v noci když mě vzbudil Stefan "
" Viděla jsi ho?"
" Ano , dotkla jsme se ho . Není to jako když se bavíme spolu , máš pocit že jsi vzhůru ale spíš je to jako sen v realitě . Bylo tam těch lidí víc , koukali na mě a chtěli pomoct "
" Myslíš něco jako druhý břeh , jako že si byla na místě kde jsou oni po smrti ?"
" Přesně tak , byla tam máma a táta ,Stefan si myslí že někdo chtěl abych měla halucinace ale kouzlo se poradně nepovedlo a já teď mužů asi přeskakovat sem a tam , nevím jak to vysvětlit "
" Ví to Klaus ?"
" Ne ,zatím nechci aby to věděl , má teď svých starostí dost "
Hayley se podívala na Veronicu a obejmula jí kolem ramen , ona si opřela hlavu o její rameno a koukali se spolu do ohně .
Elijah se na mě podíval a ja nevěděl co mám říct , měla tajemství a nechtěla mě tím zatěžovat . Byla silná a věděla že bych to tak nenechal . Koukal jsem ještě chvíli na ně věděl jsem že s Hayley je Veronica v bezpečí . Otočil jsme se a odešel jsme , teď jsme musel přijít na to proč je tady Karin . Když se zbavíme Karin pak tady mužů být pro Veronicu .