Když přijela Davina dala se hned do práce aby zjistila jak tu kledbu nebo co to bylo zastavila . Přijela i Freya sestra Klause , Elijaha , Rebekhi a Kola .
Byli s Davinou zavřené v knihovně a zkoušeli všelijaké kouzla a zaklínadla .Já osobně s toho už byla unavená , seděla jsme na nádvoří a koukala jsem na Karin která mimochodem bydlela u nás , Klaus ji chtěl mít pod dohledem než tohle všechno skončí .
" Nalila bys mi víno ?"
Zeptala se mě , zvedla jsem obočí a koukala jsem na ni .
" Ne! To u těla co máš jsou ruce tak je použij "
Ona se na mě podívala a čekala snad že vstanu a opravdu jí to víno naliju . Bylo mi jasné že ví že nejsem rodinný známí , Klaus si myslel že je hloupá ale ona nebyla . Koukala jsme na ní , ona si vzala tu láhev vína a nalila si sklenku a posadila se ke mě .
" Měli bychom začít od znova jako dámy, tedy jestli to dovedeš ,zatím tvé chování dámu nepřipomíná a to ani styl tvého oblékání "
Řekla mi potichu , koukala jsem před sebe a nadechla jsem se , počítala jsem do pěti v duchu pak jsem se usmála a otočila na ni hlavu .
" Lásko si ve dvacátém století , styl oblékání se změnil a chování také .Bohužel ty si ta co nemá novodobé chování a děláš si z lidi sluhy a to se jak si v dnešní době nedělá "
Vstala jsem a koukala jsem se na ni .
" Jsi tu jen kvůli Klausovi , si jeho problém co za malou chvíli zmizí a když tě nezabije Klaus po druhé udělá to někdo jiný . "
Ona se na mě koukala a ani nemrkla , začala jsem si uvědomovat že tak trochu chytám chování Klause a to jsem se na každém snažila najít něco dobrého .
Otočila jsem se a Klaus stál na schodech a všechno slyšel , neřekl vůbec nic , koukl se do země pousmál se a pak se podíval opět na mě . Srdce mi bylo jak o závod když jsme ho viděla.
" Volá tě Freya "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a šla jsme sním nahoru za Freyou .
"To co si řekla bylo "
Nenechala jsme ho dokončit větu .
" Vadí mi když na tebe kouká a nebo vedle tebe sedí , já vím je to dětinské ale "
" Ne!Mě se to líbilo "
Zavrtěla jsme hlavou a usmála jsem se , konečně jsme došli za Freyou a Davinou. Posadila jsem se do křesla a Freya se usmála .
" Potřebuji aby si usnula"
" A jak to mám udělat ?"
Freya mi podala lahvičku s lektvarem ,koukla se na Klause a tomu dala taky jednu .
" Po tomhle oba dva usnete, až potkáte Stefana dejmu tohle "
Podala mi další lahvičku .
" Klausi na tobě je dostat Veronicu zpět , nebude to jednoduché ,když se otevře cesta tam tak i sem . Buďte opatrní "
Lehla jsem si na zem a Klaus si lehl vedle mě , chytla jsem ho za ruku a koukla na něho .
" Bojím se "
Řekla jsme , on se jen usmál a trochu mi tu ruku stiskl .
" Nedovolím aby se ti něco stalo "
Nadechla jsme se a oba dva na ráz jsme vypili ty lektvary . Zavřela jsem oči a začlo se semnou všechno točit , slyšela jsme svoje vlastní srdce a nakonec mě pohltila tma .