Kapitola čtvrtá

650 29 0
                                    

Uběhlo několik týdnu a já úplně zapomněla na Stefana a Damona . Možná to tak Klaus chtěl , každou volnou chvíli jsme byla sním ,věděl o mě prakticky všechno ale on sám měl tajemství a chtěl abych věděla jen to co mi on sám dovolí .

Byla jsme zrovna ve škole a měla jsem po doučovaní děti ,přišla jsem na parkoviště a vedle mě zastavilo auto .

" Stefane !"

Usmála jsem se , on se natáhnoul přes sedačku a otevřel dveře ,sedla jsem si k němu a zavřela dveře .

" Co pořad děláš ? Dlouho jsme se neviděli !"

Řekl mi a rozjel se , připoutala jsme se a usmála .

" Hodně práce , jak se máš ?"

" Teď už dobře "

Usmál se a koukl se na mě, pousmála jsem se vytáhla jsem telefon protože mi přišla sms .

" Nový telefon ?"

Zeptal se , koukla jsem na ten telefon a pak na něho .

" Ano, ten můj už šel do důchodu "

Stefan se zasmál a já zas koukla do telefonu , psal mi Klaus , pousmála jsme se a rychle jsem mu podepsala . Dala jsem telefon do tašky a koukla na Stefana .

" Co máš dneska v plánu ? Všichni jdeme do Grillu "

" Nic nemám v plánu , dobře jen se doma převleku a můžeme vyrazit "

Usmála jsem se a on mě odvezl domu , ja jsem se rychle převlékl a šla opět za ním do auta .
Když jsme dorazili do Grillu všichni už byli vevnitř . Vešli jsme dovnitř koukla jsme kolem a zamávala na Elenu a Damona , koukla jsem k baru a tam seděl Klaus a další dva muži , zarazila jsem se . Klaus se otočil koukl se na mě a pak si dál povídal s těmi muži . Prošli jsme kolem nich a šli za ostatními .

" Eleno "

Rychle jsem ji obejmula a ona mě , Damon se postavil a já mu dala pusu na tvář ,sedla jsme si vedle Stefana a on si dal ruku přes moje opěradlo . Klaus se narovnal a koukl se nenápadně po Stefanovi .

" No je tady půlka rodina původních "

Řekl Damon a napil si piva .

" Jak půlka ?"

Zeptala jsem se a koukla jsem na Damona .

" Klaus ,Elijah a Kol všichni tři magoři "

" Ticho uslyší tě "

Řekl Stefan Damonovi , napila jsme se džusu a koukla jsem na Klause , ten se jen koutkem usmál a vzal si do ruky telefon . Koukla jsem na svůj telefon a v zápětí mi začal zvonit .

" Omluvte mě na chvilku volá mi práce "

Rychle jsem se zvedla a šla jsem ven , vyšla jsem z Grillu a šla jsme za roh .

" Já jsem práce ?"

Zeptal se Klaus který stál najednou u mě , usmála jsem se a zavrtěla hlavou . On mě jen pohladil po tváři a koukal se na mě .
Jeho prsty mi sjeli zezadu na šíji a jeho druhá ruka mě chytla za bok přisunul se ke mě blíž a políbil mě na rty . Rychle jsem se nadechla a on se pomalu odtáhnul .

" Promiň já "

Koukal se na mě a rychle mě pustil , koukla jsem kolem a pak zas na něho a políbila jsem ho taky .

"Řekni že tohle je správné?"

Řekla jsem a koukala jsme na něho , on vydechl a koukal se mi do oči .

" Není ale je mi to jedno !"

Bylo mi to taky jedno, věděla jsem že tohle by nikdo nepodporoval ale ja jsem se rozhodla . Vrátila jsem se zpět za ostatními ,sedla jsem si vedle Stefana a sáhla jsem si prsty na rty .

" Co chtěli v práci ?"

Zeptala se Elena ,rychle jsem se na ni podívala a pozvedla obočí .

" Ale nic důležitého "

Usmála jsem se a napila jsme se . Damon nám začal vyprávět o tom když byl Stefan malý , přidala se k nám Bonni ,Carolina a Enzo . Všichni si povídali a ja se potápěla ve svých myšlenkách . Rozhodla jsem se pro člověka který chtěl zabit kdysi dávno mé přátele . Ve skutečnosti ale Klause neznali jako já právě teď . Koukla jsem na něho a on se bavil z jedním ze svých bratrů pak se všichni tři zvedli a odešli .

Stefan mě domu odvezl až pozdě v noci , zastavil u domu a koukl se na mě .

" Nechala si svítit v obýváku ?"

Zeptal se mě , koukla jsem do ona a kýval jen hlavou že ano , ve skutečnosti ale ne , dobře jsem věděla kdo je uvnitř .

" Děkuji že jsi mě odvezl "

Otevřela jsem dveře a Stefan mě chytil za ruku , koukla jsem na jeho ruku a pak na něho , on se ke mě natáhnul a políbil mě na tvář , pousmála jsme se .

" Dobrou noc "

Usmála jsem se a on se odtáhnul , vylezla jsem z auta a zavřela jsem dveře . Počkala jsem až odjede a pak vešla do domu , zamkla jsme dveře a šla jsem do obýváku ale nikdo tam nebyl , svraštila jsem obočí . Když jsme se otočila narazila jsme do Klause ,škubla jsem sebou a on mi přiložil dlaň na ústa a koukl se k oknu .Kývl hlavou k vchodovým dveřím ,dal ruku z  mých úst a na dveře v zápětí někdo zaklepal .

" Tvá kamarádka Elena "

Řekl potichu , obešla jsem ho a šla jsme otevřít , on stál v obýváku a poslouchal nás .

"Eleno , co tady děláš ?"

Vylezla jsem ven a zavřela jsem dveře.

" Viděla jsem tebe a Klause dneska jak jsme byli v Grillu "

Koukala jsme na ni a nevěděla jsem co mám říct , ona se na mě dívala a zavrtěla hlavou .

" Veronico musela jsi se úplně zbláznit!"

" Já "

Nestačila jsem nic říct  ,otevřeli se dveře a vešel za námi Klaus , než Elena stačila něco udělat chytil ji za paži a podíval se ji do oči .

" Dlouho jsme se neviděli , chci aby jsi na dnešní večer zapomněla "

" Ne na všechno! Jen na to že jsi viděla mě a Klause "

Skočila jsme mu do toho jak Elene mazal vzpomínky, až pak mi došlo co vlastně dělám pomáhám mu . Klaus se na mě podíval jen se pousmál a pokračoval .

" Jen na to že jsi viděla mě a Veronicu a na to že jsi jí dnes v noci navštívila , teď se otočíš a půjdeš zpátky domů "

Elena mu to všechno odkývala, otočila se a prostě odešla . Klaus se ke mě otočil a podíval se na mě .Polkla jsem a obejmula jsem ho , cítila jsme jak se zarazil a pak mě obejmul taky .

Nikdo zatím nesměl vědět co dělám , chápala jsem že mě tímhle chrání ale nevěděla jsem kam až tohle muže zajít .

CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat