Pov Cara
Ik Knipper met mijn ogen tegen het zonlicht. Ik merk dat ik op iets lig, en ook dat ik op de grond lig. Ik heb mijn hoofd op Alex borstkast en mijn armen rond zijn middel. Hij heeft een arm om mijn middel en de andere ligt beschermend op mijn armen. Wat hebben wij toch met tegen elkaar in slaap vallen? En hoe komen we op de grond? Ik ben dan wel wakker, ik wil niet opstaan. Dit ligt best lekker en ik wacht wel tot Alex wakker wordt. Alex is echt heel lief, die 2 dagen dat ik hem ken ben ik behoorlijk veel over hem te weten gekomen. Ik weet dat hij bij ons hoort, anders kon hij de roedel niet vinden. Er is wel iets dat me dwars zit. Als ik dalijk een vampier ben moet ik bloed drinken, oftewel, dingen doden. En dat wil ik absoluut niet. Ik kan dalijk aan mijn moeder vragen of ik vampier moet worden of alleen dat bijt gedeelte. Ik hoop het laatste. Ik voel dat Alex wakker wordt en zich uitrekt. Ik wacht nog even en doe dan ook alsof ik Walker wordt. Ik laat hem los en ga zitten. "Hoe komen we op de grond?" vraag ik met een ochtend stem. "Geen idee, maar het lag wel lekker." zegt hij. Voor hij zelf goed en wel doorheeft wat ie zei moet ik al grinneken. "Klopt, het lag inderdaad lekker." lach ik. Hij moet ook lachen en hij kijkt weg, hij bloost? Ik moet ook blozen en kijk weg. Hij is echt scha- kappe nou Cara! Je moet je mate gaan zoeken weet je nog? Alsnog, ik hoop dat Alex mijn mate is. Hij is veel liever dan Luka, en knapper. Ik moet lachen. "Wat?" vraagt Alex. "Nee er is niks." zeg ik snel. Ik sta op en loop mijn kast in. Ik pak wat kleren en gooi ze op het bed. "Ohja Alex, je kleren zijn gewassen, ze liggen in jouw kamer." zeg ik als ik de kamer weer in loop. "Dankje." zegt hij. Hij loopt de kamer uit en ik ga me omkleden.
Aangekleed en wel loop ik naar mijn moeder toe. "Hey mam, mag ik wat vragen?" zeg ik. Ze knikt. "Moet ik vampier worden of alleen gebeten worden?" vraag ik. "Je moet alleen gebeten worden." antwoord mijn moeder. "Oké dankjewel mam." zeg ik. Ik geef mijn ma een knuffel en loop naar de keuken. Ik pak een schaaltje cornflakes en melk en ga op de bank zitten. Ik eet het helemaal op en Alex komt de trap af. Hij pakt een boterham en komt naast me zitten. We zeggen niks waardoor er z'n awkward stilte is. Ik zet de TV maar aan zodat het wat minder awkward is. Het helpt wel een beetje.
Ik lig in mijn bed en ik kan (alweer) niet slapen. Ik loop mijn bed uit en ga rondjes in mijn kamer lopen. Ik wil echt graag weten of Alex mijn mate is. Ik denk zelfs dat ik klaar ben om gebeten te worden. Ik ga dat morgen ochtend tegen Faun zeggen denk ik. Ik hoor geschuifel op de gang en ik ruik mijn vaders geur. Hij gaat waarschijnlijk een glas water halen ofzo. Ik doe de deur open en loop naar Alexs kamer. "Je kan niet slapen he?" zegt ie als ik binnen kom. Ik knik en loop naar het bed naast Alex. "Welterusten." zeg ik. "Slaapwel." lacht Alex. Nu val ik best snel in slaap. Ik weet niet hoe het komt maar bij Alex val ik sneller in slaap...
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Werewolfals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...