Pov Cara
Gister kwam alles gelukkig goed met Elisa en Josh. Alex was behoorlijk blij toen hij zijn zusje weer kon vinden in de familie link en is nu bij haar. Elisa is een inktzwarte wolf met witte poten en een witte punt aan haar staart trouwens. Al snap ik nog steeds niet wat er zo legendarisch aan deze roedel is. Ik bedoel maar, het enige bijzondere is dat we vampieren en weerwolven hebben, dat is het. Opeens klinkt er een soort bel in mijn hoofd. Ohja, dat is het teken van mijn moeder dat we naar de vergaderzaal moeten komen. Ik loop naar de zaal en ga maar gewoon opeen random stoel zitten. Mijn moeder loopt naar het podium en ze kijkt vragend naar mij. Ik ruik wat om me heen en knik terug. Iedereen is er. Ze tikt op de microfoon en het is gelijk stil.
"Dankjulliewel dat jullie zo snel konden komen. Ik moet jullie wat vertellen, en snel. De reden dat geen enkele legendarische wolf deze roedel heeft gesticht is dat er een oorlog ontketend zou worden. Tussen wolf en vampier. Wij zijn de enige die de oorlog kunnen stoppen, maar hij moet eerst beginnen. Jullie hebben ondertussen veel getraint, en jullie moeten nu nog meer trainen. De oorlog begint tussen overmorgen en 2 dagen. Succes." zegt mijn moeder. Zonder verdere toelichting loopt ze van het podium af. Er ontstaat wat gemurmel in de zaal en ik... Ik zit daar maar met 1 gedachte. Ik heb een oorlog ontketend. En ik zal alles doen om die te stoppen.
Tadaaa!!! Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar we gaan het einde van het boek bereiken. Jaja ik weet het het is ontzettend jammer dus ik ga jullie ook weer opvrolijken. Er komt een deel 3! Yay! En ja, het is nog steeds over Cara en de roedel. Meer ga ik niet verklappen want dan spoil ik het einde van dit boek ook al. Ik denk dat jullie me aan het einde van dit boek echt haten want, ik waarschuw jullie nu vast, jet eindigt weer in een cliffhanger. Moehahahhaha. Ik weet niet hoeveel hoofdstukken er nog komen maar dat merk ik wel, ooit... Ook zit ik te denken aan een nieuw weerwolven boek. Ik moet alleen nog een cover, titel en een iets uitgebreider idee hebben... Of misschien wordt het geen weerwolf boek. Ikzit nog te twijfelen eigenlijk. Wat vinden jullie?
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Werewolfals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...