Pov Cara
"Alex... Alex... Alex!" roep ik. Hij rolt om en trekt een zuur gezicht. "Hoe laat is het..." murmeld hij. "Drie uur, nu opstaan." zeg ik dwingend. Hij staat op en loopt meteen naar de douche. Ik rol met mijn ogen en pak mijn zwaard. Ik neem hem mee naar beneden en zet hem bij de deur. Ik pak wat eten en zet ook wat klaar voor Alex. Ik laat een briefje achter voor Alex en ga vast naar de trainingsplek. Ik neem mijn zwaard nu overal mee naar toe, dus ook nu.
Ik neem wat spullen mee uit de trainingsruimte en zet ze neer. Ik pak mijn zwaard en begin met een boom slaan. Na een paar slagen valt de boom krakend om en net mijn telikinese til ik hem op. Dit zwaard is behoorlijk sterk man! Ik ga naar een open plek achter me en breek wat stevige takken af. Ik zet een dikke tak neer en haal mijn zwaard weer uit zijn schede. Ik draai het een beetje rond in mijn hand en spring, hak met mijn zwaard recht naar beneden, maak een soort salto en land aan de andere kant van de tak. Ik hoor een krak en 2 gedempte ploffen en kijk om. Ik heb de dikke tak in 2e gespleten. Dat was freaking badass.
"Hehe eindelijk." zeg ik als Melissa, Anthony en Alex aan komen lopen. Ik zit met mijn zakmes figuurtjes te kerven in het hout van mijn zwaard. Ik stop hem in de schede en sta op. "Waar zijn de bogen?" vraagt Melissa. "Die gaan jullie vandaag zelf maken." zeg ik. Ik loop naar de open ruimte achter me en wijs naar de boom. "Kies een stevige tak die ongeveer even groot is als je arm. Het liefst al gebogen." zeg ik. Iedereen knikt en loopt naar de boom. Mensen meten en proberen takken te breken, overal hef ziet er heel grappig uit. Ik loop naar Melissa en pak mijn zwaard. "Ho rustig." zegt ze en deinst achteruit. Ik moet nogal lachen. "Relax, waar moet ie gebroken?" vraag ik. Ze wijst een plek aan en ik zet de punt van mijn zwaard naast haar vinger. Ze haalt haar vinger weg en ik duw op het zwaard. Het zwaard glijd er door heen en de tak breekt af. Ze pakt hem op en begint hem wat verder te buigen. De jongens help ik ook en al snel heeft iedereen een goede stok. Ik geef iedereen een peez en laat zien hoe je hem erop doet. Ik heb zelf nog geen boog dus ik maak hem met hun. Als dat gelukt is krijgt iedereen drie stukjes leer. 2 zijn lang en dun, die zijn voor over de knopen van de oeez, daardoor gaan ze niet los. De derde is rechthoekig en wat dikker, dit is het handvat. Ik doe ze er allemaal goed op en check bij de anderen. Nu breek ik wat stokken af en geef ieder 15 stokken. "We gaan pijlen maken, zorg ervoor dat er geen knobbels in het hout zitten." zeg ik. Ik geef iedereen een zakmes en ga zelf ook aan de slag. Ik pak 4 brede stokken en begin ze uit te scheppen. Dat klinkt heel raar maar zo maakte de Germanen vroeger ook kano's. Ik bind aan alle 4 een stevig touw en geef iedereen een buis. Ze stoppen hun pijlen erin en hangen hem over hun schouder. "Het is 7 uur. Dit was de les. Tot volgende week. Als jullie willen kunnen jullie met klas 1 meedoen over 6 dagen." zeg ik. Iedereen pakt zijn spullen en gaat weg, inclusief ik. Over 3 uur is zwaardvechtklas 1. Ik ben benieuwd wie er naar klas 2 gaat.
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Hombres Loboals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...