Pov Cara
"Een." zeggen we tegelijk. Ik open mijn ogen en kijk recht in die van Alex. Er gaat een schok door me heen en ik sta op, net als Alex. Ik sta een poosje gewoon verstijfd, tot Alex op me af komt lopen. Blijkbaar was ik terwijl ik 'verstijfd' was achteruit gelopen. Ik loop naar voren, naar Alex toe. We staan op armlengte van elkaar af. "Mate." fluistert hij. "Mate, mijn echte mate." fluister ik terug. Zonder me zorgen te maken over mijn natte haar stap ik naar voren en geef Alex een knuffel. Alex geeft me een knuffel terug. Alex en ik zijn ongeveer even groot, hij iets groter. "Alex, je bent veel beter dan goed genoeg, zeker weten." zeg ik. "Bedankt. Maar jij bent nog beter." zegt hij. Ik moet lachen en laat Alex los. "Ik moet toegeven, toen ik je in dat bos zag liggen en je hielp, wou ik al dat je mijn mate was." zeg ik. "En ik moet toegeven dat toen ik mijn ogen opendeed ik meteen verliefd op je was." zegt hij. Ik moet ontzettend blozen nu, ik voel het. Ik pak zijn hand en loop met hem naar de roedel. Als ik binnenkom geeft Faun me meteen een knuffel, alsof ze al wist dat Alex mijn mate was. Alex en ik vertellen precies hoe het was tegen mijn ouders, Faun en Brady. Ik ben zo blij, ik heb mijn echte mate, en hij is veel beter dan Luka.
Haaai! Ik weet dat ik hier nooit wat zeg, dat doe ik met een reden. Maar nu voelde ik me toch wel verplicht om wat te zeggen. Ze zijn mates! In de comments heb ik gelezen dat jullie het zo wouden, en het was sowieso al mijn idee... Het spijt ne voor de enormus cliffhangerus, geen idee waarom de us erachter maar het klinkt leuk, uit het vorige hoofdstuk. Maar alsnog, het was het waard. Dit is een minihoufdstuk, maar wel een belangrijk hoofdstuk. Ik hoop dat jullie blij zijn met deze wending, en ook dat jullie mijn boek leuk vinden. Ongelofelijk! Ik ben iets van 6 dagen bezig en al meer dan 100 votes! Heel heel erg dankjulliewel!!!
X-maebeth.
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Werewolfals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...