Pov Cara
Hoe kan dit?!? Dit is een oefenzwaard, hier kan je nog geen tak me afhakken! Maar als ik dit kan, kan ik een echt zwaard gaan gebruiken. "Ik ben zo terug." zeg ik tegen Alex. Ik ga naar de wc en doe de deur op slot. Gave 11, tijdreizen. Ik gebruik het bijna nooit maar nu ga ik het gewoon gebruiken.
Ik ga naar het jaar 1300. Ik sta dicht bij een smid. Ik loop naar binnen en ga meteen naar de smid. "Kan ik hier mijn eigen zwaard smeden?" vraag ik. Hij kijkt ne verbaasd aan en knikt. "20 stuivers." zegt de man. Ik heb alleen euro's. "Ik betaal als ik klaar ben." zeg ik. Hij knikt en loopt weg. Wauw mensen zijn hier zo losjes, stel dat ik gewoon de boel in de fik steek? Ik weet precies hoe het moet, denk ik. Ik begin met spullen smelten en in vorm krijgen en na een tijdje ben ik klaar. Ik pak 5 1euro munten en smelt die ook waardoor het een klompje 'goud' wordt. Ik betaal de man met het klompje en ga terug naar mijn tijd. Het zwaard is heel dun maar ook heel sterk en heeft een houten handvat. Ik loop met het zwaard naar binnen. Alex is in slaap gevallen op de bank. Was ik zo lang weg? Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik in deze tijd amper 5 minuten ben weggeweest. Ik kijk naar Alex en moet lachen, hij is best schattig. Ik til hem op en loop de trap op. Met mijn elleboog open ii de deur en leg hem op bed. Ik doe zachtjes de deur dicht en loop naar beneden. Ik kijk naar mijn zwaard en loop naar de kast. Ik pak groen, blauw en bruin ijzerdraad en smelt de uiteindes in een punt aan elkaar. Ik begin met vlechten op dezelfde manier als je een mandje maakt. Ik vlecht iets losser om het zwaard heen en kijk of hij nergens klemt. Ik pak wat spullen en smelt het in mijn zelfgevlochte schede. Nu kan hij niet ombuigen en als er wat tegen aan komt gaat hij niet kapot. Ik stop het zwaard in de schede en pak een leren riem. Ik stel hem zo af dat hij goed op mijn rug ligt en maak hem vast aan de schede. Ik hang hem over mijn rug en loop naar boven. Ik zet hem naast ons bed en kleed me om. Ik kruip naast Alex het bed in en voel een arm om me heen. Ik kijk naar Alex en hij glimlacht. "Je hebt nog 5 uurtjes slaap, slaapwel." fluistert hij. Hij doet zijn ogen dicht maar houd mij nog steeds vast. Ik val tegen zijn borstkas in slaap.
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Hombres Loboals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...