H25

625 48 1
                                    

Pov Cara

Een oorlog... Er komt een oorlog dankzij mij! Ik zucht. Ik kan die gedachte maar niet loslaten. We moeten nog zoveel doen! We hebben de plek waar het gaat gebeuren al gevonden, maar we weten nog niks. Opeens tikt mijn moeder op mijn schouder. "Gebruik je gaven en vertel me wat je ziet." zegt ze. "Welke?" vraag ik. "In de toekomst kijken." zucht mijn moeder. Ik knik en doe mijn ogen  dicht.

Iedereen staat klaar met zijn of haar wapens. Dit is de eerste fase van het gevecht. Maar niemand van mijn roedel staat er. Het zijn 2 onbekende roedels. Zo te zien is er 1 zelfs een clan. 2 mensen lopen naar elkaar toe en beginnen te praten. Het zijn een jongen en een meisje van hooguit 16 jaar. Ze geven elkaar een knuffel en worden bruut uit elkaar getrokken door 2 mannen. Zo te zien de alpha en de clanleider. Het zijn mates, maar ze mogen niet samen zijn.

We moeten hun helpen. Maar hoe? Nemen we de mates mee? Nee want dan stopt de oorlog niet. We moeten hun stoppen, en wel zo snel mogelijk.

Oké oké ik weet dat dit korte stukjes zijn. Dat doe ik omdat ik  hoofdstuk 30 het laatste hoofdstuk wil maken. Dat is een goeie reden, toch? Ohja, ik heb trouwens een nieuw boek gepubliceerd. Het heet ♠♣when legends became livestories♦♥ en dit is de proloog:

dit verhaal gaat over vier doodnormale kinderen, denk je. 2 jongens en 2 meisjes, zo verschillend als maar kan, hebben elkaar nodig. hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn. ze weten hun verhaal niet, nog niet. Ze zijn abnormaal. Ieder is anders, een eigen kracht, een eigen leven, een eigen taak. Al die taken van hun alleen hebben ook een algemeen feit, ze hebben elkaar nodig.

Raak verslaafd aan het drama, de liefde, het avontuur en het gevaar van de vier normale abnormale tieners die voor een even grote schok staan als jij terwijl je hun verhaal leest.

Als jullie het willen lezen heeeeeeel erg bedankt! En ja, er zitten weerwolven in.

Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu