Pov Cara
Ik heb Justin zijn huis laten zien en loop naar mijn eigen huis. "Hey Alex!" roep ik. Ik hoor voetstappen en Alex staat voor mijn neus. Ik geef hem een knuffel en loop met hem naar de bank. "Waar was je?" vraagt Alex. "Met een vriend van vroeger, hij zit nu in onze roedel." zeg ik. "En dat overleg je niet met mij?" vraagt Alex. "Sorry Alex, hij is een van me beste vrienden en valt echt wel te vertrouwen." zeg ik. Alex gromt zacht en ik moet lachen. "Zolang hij maar weet dat ik jou mate ben, je bent van mij." zegt hij. Ik kijk hem aan en zie dat zijn ogen zwart zijn. "En jij van mij, mate." zeg ik. Ik buig naar hem toe en geef hem een kus, onze eerste kus. Er gaat een tinteling door mijn lippen en wil meer. Ik ga met mijn tong langs zijn onderlip en zijn mond gaat open. Onze tongen vinden elkaar snel en we verdrinken in elkaar. We stoppen de zoen uit ademsnoot, met tegenzin. "Wauw." zegt Alex. Ik knik. Ik geef hem een knuffel en hij knuffelt mij terug. Mijn moeder loopt de kamer in en ziet ons, ze glimlacht zacht. "Cara, ik moet je even spreken." zegt mijn moeder. Ik knik en wil opstaan, maar Alex houd me vast. Jij geeft een kusje op mijn voorhoofd en laat me los. Ik loop met mijn moeder mee de trap op naar mijn kantoor, dat nu steeds meer haar kantoor wordt.
"Cara, jij en Alex worden binnenkort alpha en luno van deze roedel." zegt mijn moeder. Ik knik, dat waren we toch al? "En dan komen de roedels die hier dichtbij liggen om naar de ceremonie te kijken." Ik knik langzaam. "Dus ook de roedel van Luka?" vraag ik. Mijn moeder knikt. "Is goed." zeg ik. Mijn moeder kijkt me verbaasd aan, waarschijnlijk omdat ik zo licht reageer. "Wanneer is het?" ga ik verder. "Overmorgen, de training wordt uitgesteld en iedereen moet er zijn." zegt mijn moeder. Ik knik en sta op. "Ik zeg het wel tegen Alex." zeg ik. Ik loop naar de deur en glimlach naar mijn moeder voor ik erdoorheen loop. Ik loop langs Fauns kamer en hoor een gil. Ik kom binnen en zie dat Faun met haar knieën opgetrokken tegen de muur zit. Ik ren naar haar toe en voel aan haar hoofd. "Je bent in heat! Ik ga Brady halen!" roep ik. Ik ren de kamer uit naar beneden. "Waar is Brady?" vraag ik aan Alex. "In de tuin." zegt hij. Ik ren naar buiten en trek Brady naar binnen. "Faun is in heat, ze heeft je nodig, nu!" zeg ik. "Wat is heat?" vraagt Brady. "Na het claimen komt het meisje in heat en wilt ze haar mate zo dicht bij mogelijk. Jij kan het alleen stoppen en jullie..." zeg ik. Ik kijk hem aan en hij knikt begrijpend. Ik duw hem de kamer in en draai hem vanaf de buitenkant op slot. Niemand mag hun storen, als er iets misgaat is Faun haar mate kwijt.
Ik loop naar beneden naar Alex. "Alex, overmorgen worden we tot alpha en luno benoemd." zeg ik. Hij schrikt duidelijk en ik loop naar hem toe. "Rustig, zo eng is het niet. Ik heb het al is gedaan, je legt gewoon een eet af en beloofd dat je deze roedel voor zal laten gaan bij alles." zeg ik. Hij knikt maar kijkt nogsteeds bang. Ik geef hem een knuffel en hij houdt me stevig vast. "Alles komt goed." fluister ik kalmerend. "Alles komt goed."
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Lupi mannarials je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...