H11

731 59 1
                                    

Pov Alex.

Ze is mijn mate. Ze is mijn mate. Ze is mijn mate! Schiet door mijn hoofd. Yes! Ik ben zo blij! We zijn na dat we erachter kwamen naar haar huis gegaan en hebben het meteen verteld. Iedereen was zo blij voor ons. Het was echt geweldig. Nu liggen we in bed. Cara is al in slaap gevallen en ik lig naar haar te kijken. Ik doe mijn ogen dicht en val langzaam in slaap.

Pov Cara

"Morgen sunshine!" roep ik. Alex doet moeizaam zijn ogen open. "Waarom ben je zo vrolijk?" vraagt hij met een ochtendstem. "Omdat ik vrolijk ben." zeg ik lachend. Hij murmeld wat en draait zich om. "We hebben zo training, we gaan met wapens vechten." fluister ik in zijn oor. Er komt een kleuterglimlach op zijn gezicht. Ik loop vrolijk de kamer uit en pak wat ontbijt. Alex komt gapend de trap af en pakt ook wat te eten.  Na het eten gaan we naar de trainingszaal en lopen naar de aparte zalen. Ik ga oefenen met mijn lievelingswapen, een zwaard. Na een tijdje komen de jongens binnen en kijken mij raar aan. Ik rol met mijn ogen en loop naar het sprekers stukje. "We gaan vandaag met wapens oefenen, kies verstandig want je kan niet meer wisselen." zeg ik. "Jullie beginnen met de oefenwapens. Jullie zijn nu nog de 'dummies', later worden jullie gepromoveerd." zeg ik. Ik loop naar het rek met oefenwapens en wijs aan wat we hebben. "Zwaarden, pistolen, pijl en boog en dolken." zeg ik. Ik zie dat Alex meteen naar pijl en boog loopt. Ik moet lachen, ik kan met alles overweg en wordt de lerares. "Vanaf nu hebben jullie andere trainingsdagen. Zwaarden morgen, pijl en boog vandaag, dolken vrijdag en pistolen maandag." zeg ik. Iedereen knikt en we gaan aan de slag.

Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu