Pov Cara
Ik loop gapend naar beneden en zie Faun en Brady knuffelend op de bank. Zodra Faun mij ziet staat ze op en trekt mij de keuken in. "Ennn hoe was het?" vraag ik. "Geweldig!" roept ze. Ze wijst naar het teken en er staat nu niet alleen een vleermuis maar ook rode druppel. Het lijkt best wel op bloed. "Awesome!" lach ik en geef haar een knuffel. Ze verteld me er nog wat over en we lopen terug de kamer in. Alex is met Brady aan het praten en ik ga naast hem zitten. "Cara, als luno moet ik mijn rechter hand toch kiezen?" vraagt Alex. Ik knik en denk na over wie mijn beta en omega worden. "Brady, wil jij mijn rechter hand worden?" vraagt Alex. "Graag zelfs!" zegt Brady, hij is ontzettend enthousiast en ik moet lachen. "Faun, wil jij mijn nieuwe beta worden?" lach/vraag ik. "Het zou me een eer zijn." lacht ze. Ik moet ook lachen en geef haar een knuffel. "Ik denk dat ik mijn omega ook al weet." zeg ik denkend. "Wie dan?" vraagt Alex. "Sascha." zeg ik lachend. Sascha is echt mijn beste vriendin geworden, ik zie haar echt als zusje. Alex kijkt voor een fractie van een seconde geschrokken, of verbeeld ik me dat maar? Ik laat het zitten en ga wat comfortabeler zitten. Alex legt zijn hand op mijn knie en ik mijn hoofd op mijn schouder. "Hoe zit het met de training?" vraagt Brady opeens. "Naar volgende week verplaatst, mijn moeder moet alles regelen en ik moet helpen." zucht ik. "Ik help wel!" bied Alex aan. Ik schenk hem een glimlach en sta Zuchtend op. "Als je wilt helpen kan je meteen beginnen, ik ga eten maken voor morgen." lach ik. Alex gaat wat dieper op de bank zitten en schud zijn hoofd. Ik rol met mijn ogen en kijk dan Faun aan. "Tuurlijk." lacht ze. Ze bevrijd zich uit Brady 's greep en loopt met mij de keuken in.
"Phieuw." zucht ik. Ik haal de laatste cake uit de oven en gooi er wat suiker overheen. "Dat is dan ook weer geregeld." lacht Faun. Ik knik en loop de kamer in. Brady en Alex zijn mijn moeder gaan helpen dus we hebben alle ruimte. Opeens komen Melissa en Lola binnen en trekken ons naar buiten. We lopen naar de auto en Melissa duwt mij erin. Ik bots tegen Faun aan en kijk haar raar aan. "Wat is dit? En sinds wanneer heb jij een rijbewijs?" vraag ik. Melissa gaat achter het stuur zitten en Lola op de bijrijdersstoel. Ik krijg totaal geen antwoord en klik mijn riem dicht. Faun klikt hem ook dicht en de motor start. We rijden weg naar weet ik veel waar en ik kijk uit het raam. Ze zijn mijn vriendinnen, ze doen me vast niks aan, toch?
De deur wordt open gedaan en we staan op een parkeerplaats. "Waar zijn we?" vraag ik. "We gaan shoppen voor morgen!" roept Lola vrolijk. Sascha Alex en Brady komen uit 2 andere auto's en kijken net zo verbaasd als wij. Bruno en Daan stappen uit en vertellen zo te zien ook dat we gaan shoppen. Sascha komt op mij afgerent en geeft me een knuffel. "Dankjewel! Ik wil super graag je omega worden!" roept ze. Ik lach en geef haar een knuffel terug. "Dankjewel! Ik ben daar ontzettend blij mee." lach ik. Melissa wenkt ons en Bruno en Daan nemen Alex en Brady mee. We lopen naar verschillende winkels en wij stoppen bij de h&m. "Zoek maar wat uit!" roept Lola als we binnen zijn. Ik geef haar een knuffel en neem haar mee naar de jurken enzo. Ik zie een zwarte cocktaildress met een hartvormig topje. Ik loop er op af en haal hem van het haakje. Lola pakt een schattig baby roze jurkje met meerdere laagjes en we lopen naar de kleedkamers. We trekken de jurkjes aan en kijken naar elkaar. "Wauw! Die jurk is echt gemaakt voor jou!" roept Lola. "En jij dan, die jurk staat je prachtig!" roep ik. Ik geef haar een knuffel en ga terug het pashokje in. Ik trek mijn normale kleren aan en vouw de jurk op. Ik neem mijn spullen mee naar buiten en loop baar de kassa. Sascha, Faun, Melissa en Lola staan er al. "Jongens ik heb geen geld bij me." zeg ik. "Jullie krijgen het ook van ons!" roept Melissa en ze pakt de spullen uit onze handen. Ze betaald ze en Lola draagt de tas. "Dankjulliewel!" zeggen Sascha Faun en ik tegelijk. Ze lachen en we geven hun een knuffel. We stappen de auto in en ik zie de auto van de jongens wegrijden. Ik pak mijn telefoon en SMS Alex. Na een paar seconden krijg ik een smsje terug. "Komen jullie bij ons eten vanavond?" vraag ik. "Ja lijkt me leuk!" roept Lola meteen. "Mag Anthony ook komen?" vraagt Melissa. "Tuurlijk." lach ik. We stappen uit en we gaan naar ons eigen huis. "Vanavond half 8!" roep ik nog. Ik loop naar Alex en geef hem een knuffel. "Dat was echt lief van hun he." zeg ik. Hij knikt en geeft me een kusje op mijn hoofd. "Heel lief." zegt hij.
"Wat is het toetje?" vraagt Sascha. Ze loopt achter mij de keuken in en ik doe de deur van de vriezer open. "Ijs." zeg ik lachend. Ze pakt wat bakjes uit het kastje en ik doe in ieder bakje 2 bollen slagroomijs. We lopen met de bakjes naar binnen en geven iedereen een bakje. Iedereen is gezellig aan het praten en eet zijn of haar ijs. Na het toetje gaat iedereen naar huis toe. "Ik ga vast naar bed, morgen is een grote dag." zeg ik. Alex knikt en loopt achter mij naar boven. Ik trek mijn pyjama aan en kruip het bed in. Ik voel al snel Alex armen om me heen en zo vallen we ook in slaap.
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Werewolfals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...