Pov Alex
Ik moet lachen. Als zij hier wilt slapen, ik hou haar niet tegen. Altijd als zij bij mij slaapt kan ik sneller slapen, of als ik bij haar slaap. En ja hoor, ze gaat liggen en 5 minuten later val ik ook in slaap.
Ik word wakker, op de grond. Cara ligt naast me met haar rug naar mij toe. Hoe komen we toch telkens op de grond? 'Ze is schattig.' zegt mijn wolf. 'Ja, en ze heeft nog geen mate, maar ik ben het ook niet jammer genoeg, dan zou ik het weten.' antwoord ik. 'Weet je nog wat ze in de cirkel zeiden? De legendarische wolf moet eerst gebeten worden voor ze haar mate kan vinden. Denk je dat zij de legendarische wolf is?' vraagt mijn wolf. 'Ik denk het,ze is zwart wit, dat is geen enkele wolf, ze is sterker en groter en die zwarte plukjes in haar blonde haar zijn niet geverfd denk ik.' zeg ik. 'Misschien Alex, heel misschien.' zegt mijn wolf. Ik lach, nou, ik gniffel. Cara rekt zich uit en gaat zitten. "Hoe komen we toch telkens op de grond?" vraagt ze met haar ochtend stem. "Vraag ik me ook af." zeg ik lachend. Ze kijkt me lachend aan en haalt een hand door haar haar. "Ik ga me aankleden oké?" zegt ze terwijl ze opstaat. Ik knik en sta ook op. Ik pak wat kleren uit de kast die ik gister gekocht heb. Ik doe een simpel wit shirt en een spijkerbroek aan. Ik loop naar beneden en ga op de bank zitten. Ik heb trek maar ben te lui om op te staan... Ik denk aan bacon, mijn lievelingseten. Opeens voel ik wat op mijn schoot en ik doe mijn ogen open. Er ligt een bord met bacon op mijn schoot. Ik denk nu aan een glas water. Ik hoor een tik en kijk naar de tafel, waar nu een glas water op staat. Ik denk dat ik een gave heb ontdekt.
Pov Cara
Ik kleed me aan en ga naar Fauns kamer. Ik klop aan en Faun komt naar buiten. Ik trek haar mee naar mijn kamer en ga op het bed zitten. "Wat is er?" vraagt ze. "Ik ben er klaar voor, jij ook?" vraag ik. Ze knikt. Mijn moeder heeft het me uitgelegd; eerst moeten er 3 kaarsen aan, dan moet Faun me bijten en na 1 uur kan ik me mate vinden. Ik leg alles uit en steek de kaarsen aan. Faun komt naast me staan en ik voel dat er wat in mijn nek prikt. Er loopt een beetje bloed over de handboek die op mijn schouder ligt. Na een paar seconden laat Faun los. "Ik denk dat dit wel goed is." zegt ze terwijl ze haar mond aflikt. Ik knik en mijn hand gaat naar mijn nek. Ik loop naar de spiegel en maak het schoon. Er staan 2 gaatjes in mijn nek en het ziet er best grappig uit. Ik geef Faun een knuffel. "Bedankt." zeg ik lachend. "Geen probleem hoor." lacht ze. Ik loop met Faun naar beneden en ga naast Alex zitten. "Hoe kom je aan die bacon?" vraag ik. "Gave ontdekt." lacht hij. "Awesome!" zeg ik. Ik pak een stuk bacon en eet het lachend op. Opeens schiet zijn hand naar mijn nek en haalt hij het haar opzij. "Ben je gebeten?" vraagt hij. Ik knik en zie een twinkeling van vreugde in zijn ogen. "Over een uur kan ik mijn mate vinden." lach ik trots. "Dus jij bent de legendarische wolf." fluistert hij. Ik knik en moet lachen. Hij lacht ook en ik steel nog een stuk bacon. "He!" roept hij. Ik lach en lik mijn vingers af. "Bedankt he." zeg ik terwijl ik opsta. Ik ga aan de andere kant van de bank zitten en gebruik mijn telikinese om het bord naar me toe te laten zweven. "Wat te? Mijn bacon!" roept hij terwijl ik nog een stuk in mijn mond stop. "Nu niet meer." zeg ik lachend. Ik eet alles op terwijl ik Alex tegen hou. Ik loop lachend de deur uit en ga naar het bos. "Waar ga je heen?" vraagt Alex opeens. "Oh gaan we mensen stalken?" zeg ik zonder me om te draaien. "Nee. Denk ik." zegt hij. "Ik ga zwemmen bij een meertje." zeg ik lachend. Hij loopt nu naast me en knikt. "Ga je ook mee?" vraag ik. "Ja lijkt me leuk." zegt hij lachend. Ik laat hem de plek van het meertje zien en trek mijn kleren uit. Ik heb expres mijn swimsuit onder me kleren aangedaan. Alex staat een beetje niks te doen en ik moet lachen. "Laat me raden, geen spullen?" zeg ik lachend. Hij knikt. "Gebruik je gaven dan." zeg ik op z'n duhh toontje. Hij maakt een oh geluid en doet zijn ogen dicht. Een paar seconden later heeft hij een zwembroek in zijn handen. Hij loopt naar een boom en kleed zich om. Iets later komt hij terug en... hij heeft een sixpack! Hij loopt naar het meertje en steekt zijn hand erin, die hij snel weer terug trekt. Ik moet lachen. "Zo koud is het niet denk ik." zeg ik lachend. Hij wilt wat zeggen maar ik duik al, zonder te voelen, het water in. Alex kijkt me raar aan en ik moet lachen als ik boven water ben. Hij gaat op de kant zitten en laat zijn voeten in het water bungelen. Ik spring de kant op en ga naast hem zitten. "Kom op, zo koud is het niet." zeg ik lachend. "Zo koud is het wel." zegt hij. Ik pak zijn hand en spring het water in, waardoor ik hem meetrek. We plonsen het water in en Alex slaakt een gil. "Zie je, zo koud is het niet." zeg ik. Hij kijkt me nors aan en ik zwem weg. Hij komt achter me aan en ze zijn we nog even bezig.
"Hey uhh, de volgende keer dat we gaan zwemmen zullen we dat dan doen als het wat warmer is?" vraagt Alex. Ik moet lachen. "Daar hou ik je aan." zeg ik. Ik kijk op mijn telefoon. Over 3 minuten kan ik mijn mate vinden, zolang er niks gebeurt tenminste. "Drie minuten." zucht ik. Over 3 minuten heb ik kans opeen relatie met Alex, of is die kans volledig vergooid. 2 minuten. Alex zegt niks. Ik wil gewoon zijn gedachten lezen, om te kijken hoe hij er over denkt. Ik ga het gewoon doen.
*alsjeblieft laat mij haar mate zijn alsjeblieft! Ze is zo leuk en anders dan de meeste meisjes, maar alsnog, ze zou mij nooit als mate willen. Ze is de alpha van haar zelf gestichte roedel en een legendarische wolf. En ze kent me pas iets van 3 dagen...* klinkt door mijn hoofd. Wauw... Hij denkt heel down over zichzelf.... 30 seconden, dalijk merken we het. "Alex?" zeg ik. Hij kijkt me verrast aan. "Wie mijn mate ook is, we blijven altijd vrienden, oké?" zeg ik. "Ik zou niks anders willen." zegt hij lachend. Ik kijk hem aan in zijn (prachtige) ogen. We tellen samen af. "Vijf, vier, drie, twee."
JE LEEST
Different girl 2: don't ask, don't tell #wattys2015
Manusia Serigalaals je erachter komt dat je mate niet je mate blijkt te zijn kan je wereld instorten, of juist beter worden! Luka had Cara al bedrogen, en nu is Cara een nieuwe roedel gestart samen met haar beta en omega Danny en Lisa, 3 vriendinnen genaamd Lola, M...