Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)
Keyifli Okumalar ♡
"Jennie etrafımda dönüp durma artık! 17 yaşındaki çocuk sadece güçlerini kullanmayı başaramadığın için zarar verdin. Ki şimdi kendisi sağlıklı bir hayat sürüyor."
Jisoo unniye olanları anlattığımda elbette çok sevinmişti ve çoktan düğünümüze kadar planı yapmıştı ama Jimin'in haberi bile olmadığı düğünümüzden(!) önce baya büyük engeller vardı.
17 yaşımdan beri bastırmak için deli gibi saf ettiğim kar gücüm ve Jimin'in bırakın bana aşık olması, daha tanımıyordu bile!
"Unni ben sadece 30 saniye birine temas etsem anında o insana soğukluk yayıyorum. Ya Lisa'nın yanında da ona istemeden zarar verirsem? Jimin benden anında nefret eder ve ucube diye anar beni. Yok ben vazgeçtim." dedim korku dolu sesimle ve telefonuma sarılıp Lisa'nın numarasının üstüne basarak aramaya başladım. "Lisa'ya başka biri ile grup olmasını söyleyeceğim. Zaten onunla herkes grup olmak ister-"
Ne yaptığımı anlayan Jisoo unni hızla bana atılıp telefonumu almaya çalışsa da elimi havaya kaldırmıştım.
"Jennie hemen ver şu telefonu bana!-"
"Alo?"
Lisa'nın ince sesini duyduğum gibi konuşacakken Jisoo unni telefonu elimden aldı ve süveterini eline kadar çekip ağzıma kapattıktan sonra, "Alo Lisa'cım sen misin?" dedi ilk kez duyduğum aegyo dolu sesiyle.
Bana hep abla edasıyla konuşan insanın iki saniyede kediye dönüşmüş olması, ağzımı kapatmasına gerek olmadan dilimi yutmama sebep olmuştu.
"Evet benim. Siz kimdiniz acaba?" Lisa'nın sesini yeniden duyduğumda Jisoo unniye dikkat kesildim.
Cilveli bir şekilde güldü. "Ben Jennie'nin ablasıyım. Onun telefonundan arıyorum. Kim Jisoo. Şu büyük omuzlu arkadaşınla aynı bölümde okuyoruz. Belki bilirsin."
"Aaaa o hep bahsettiği kız- auch! Jin!-"
Kısa bir süre kesik kesik gelen seslerle Jisoo unniyle birbirimize garip garip baksakta Lisa'nın nefes nefese, "Tanıştığımıza memnun oldum unni. Naber?" demesiyle Jisoo unni anında yeniden moda girmişti.
Lisa az önce Jisoo unnime unni demişti....
(yn: anan anam olsun mu? fvhbfıbvfbgıvbfgıo)
"Çok iyiyim tatlım. Jennie laf arasında senden bahsetti. Grup çalışmanızı benim evimde yapmaya ne dersin? Çok ferah ve geniş bir çalışma odamız var. Babam İktisatçı olduğu için de envai çeşit kitapların bulunduğu devasa bir kütüphaneye sahibiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔
FantasyTAMAMLANDI✔✔ 《𝓙𝓮𝓷𝓶𝓲𝓷》 Göklere çıkıp uçalım, Yıldızlarla kayıp dilek tutalım. Sonra da Tutulan dileklerin arkasındaki umudu alıp, Gerçekleşecekmiş gibi insanlara anlatalım. Ama önce kaybolalım, Birbirimizde uzunca kaybolalım.... ❄🔥 Jenmin, Ros...