12.Bölüm

261 34 3
                                    

Sanırım diğer kitaplarım gibi bitince keşfedilecek bu da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım diğer kitaplarım gibi bitince keşfedilecek bu da.

Bilgilendirme: Her cumartesi/ pazar saat  birer bölüm atacağım.

Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Keyifli Okumalar ♡

Jimin'den:

Jennie telefona bakarken gelen mesaj ne bilmiyordum ama giderek solan yüzüyle iyi bir şey olmadığını anlayabilmiştim.

Her ne kadar ona nazikçe ve kalbini kırmadan yapmam gereken konuşmayı devam ettirmek istemesem de bencil gibi gözükmemek için, "Bir sorun mu var?" dedim sorgu dolu bir sesle.

Başını oldukça donukça kaldırdı. "B-benim gitmem lazım acilen."  Kaşlarımı çatıp ne dediğini anlamaya çalışırken o yanımdan hızla geçip gitti. Ben de onun arkasından giderken Jennie Jisoo noonayı hızla çekiştirip yukarı götürmüştü.

Bu hal ve tavırları kesinlikle güzel bir mesaj alamadığını kanıtlar yöndeydi. Ailesinden birine bir şey mi olmuştu?

Aklımda bunları dolandırırken aynı zamanda konuşmayı yapamamanın sıkıntısını yaşadığım sürenin üstünden 15 dakika kadar geçerken paldır küldür sesler duymamla başımı merdivenlere çevirdim.

Jennie ve Jisoo noona giyinmiş ve valizleriyle aşağıya iniyorlardı?

"Ne oluyor Jisoo?"

Jin hyung ikinci fark eden olarak konuştuğunda en az Jennie kadar yüzü sararan Jisoo unni aceleyle, "Jennie'nin annesi fenalaşmışta, bizim acilen gitmemiz lazım. Jin bizi sen götürür müsün?" dediğinde bu sefer herkes ciddileşip ayaklanmıştı.

"Elbette götürürüm. Bekleyin hemen montumu alayım. Taehyuhg arabanın anahtarını nerede?" Jin hyung hızla yukarı çıkarken konuştuğunda Taehyung montuna ilerleyip, "Burada hyung!" dedi.

Jennie'nin az önce doğum gününü kutlarken ki halinin aksine şimdi böyle stres dolu gözler beni kötü hissettirmişti. Bu yüzden konuşmayı bir süre daha ertelenemenin iyi olacağını düşünüp sadece kenarda kapıya kadar gitmelerini izledim.

"Biz de gelelim mi Nini?"

Lisa'yı Jisoo noona anında kafasını sallayıp reddetti. "Tansiyonu fırlamış olmalı gene. Kötü bir durum yoktur eminim ki ama gitmekte fayda var."

Dediğiyle biraz daha rahatlamış olsakta Jennie hala şokta gibiydi. Ona gidip sarılarak destek vermek isteyen yanım baş göstermişti fakat her şeyi sadece daha da berbat edeceğimi haykıran iç sesim yüzünden sadece onu izlemekle meşguldüm.

𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin