14.Bölüm

254 27 5
                                    

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)

Keyifli Okumalar ♡

"O kadından eğitim almak istediğine emin misin?"

Babam biraz kuşkulu gözlerle bana bakarken kafamı salladım.

Eve geldiğimiz gibi olanları ve Solar'ın anlattığı her şeyi anlatmıştık. Annem ve babam olayın iç yüzünün bu kadar büyük bir şeye dokunduğu beklemedikleri için elbette çok şaşırmışlardı. Eh, bizde Jisoo unni ile duyduğumuzda baya şaşırmıştık.

Ben kar kralına ait tılsımı taşıyordum falan...

"Biz de tanışalım o zaman kızım. Kadını görmek istiyorum." diyen annemi saniyesinde red edercesine kaşlarımı havaya kaldırdım. "Olmaz! Siz bundan olabildiğince uzak kalmalısınız anne. Ben eğitim süreci boyunca Jisoo unniyle gideceğim. Siz bu çemberin dışında kalın. Lütfen hatırım için."

Annem babama döndüğünde zaten beni izleyen babam tedirginliğimi anlamış olacak ki beni onayladı. Gözlerimi, nefesimi verirken kısaca kapatıp açtım. Beni anlayışla karşılayacaklarını biliyordum ama bir an itiraz edecekler diye korkmuştum.

Ne annemin ne de babamın daha fazla benimle uğraşıp hayatlarından geri kalmalarını istemiyordum. Hem Solar'ı henüz tanımıyordum fakat bana zarar vermek istiyor gibi değildi. Onun da dediği gibi eğitmen olarak yollanılmıştı.

Bu muhtemelen Ateş Kral'ına ait bir düşünceydi ki Solar ile bunu hiç konuşmamıştık.

Acaba beni nerede eğitecekti? Ateş krallığına mı gidecektim? Ama ya orası fazla sıcak bir yerse? Beni yakar mıydı?

"Jennie?"

Jisoo unnin sesini duymamla hızla ona döndüm. "Efendim unni?"

"Bir benimle gelir misin rica etsem?"

Annem babamla bu konuyla alakalı bir tartışma yaşarken Jisoo unniyi onaylayıp ayaklandım ve onu takip ettim.

Odama çıktığımızda Jisoo unni yatağa oturdu ve kollarını hızlıca bağladı. "Baban ve annenin yanında söylemedim ama o kadına gram güvenmedim Jennie. 22 yıl sonra gelmesinin kesinlikle bir amacı var. Ve sen onun eğitimini kabul etmeye karar verdin. Aklına sığabiliyor mu bu?"

Yanaklarımı havayla şişirip seslice dışarı verdim. "Unni ben de bir gram güvenmiyorum Solar'a ama hem gözleme amaçlı hem de alabileceğim bütün faydalı şeyleri almam için gitmem lazım. Bunu biliyorsun..."

Gözlerini belirgince devirdi. Açıkçası bu hallerinden bir kıskançlık sezmiştim. Ne de olsa o bana öğretmek istiyordu ve şimdi de Solar ortaya çıkmıştı.

𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin