15. Bölüm

261 31 7
                                    

🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥰

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)

Keyifli Okumalar ♡

Ne?

nE?

NE?

Jimin gözlerimin içine içine bakarken ben beyniminin usulca yere akmasına engel olmaya çalışıyordum çünkü bana az önce resmen hislerimden haberdar olduğunu söylemişti.

Gözlerim Jisoo unniye döndü. Bana bakıyordu bir şey dememi istercesine. Tenime çarpan rüzgar bile beni şu anda soğutmuyordu ama sıcaklayamıyordum da. Sadece donmuştum. Bedenim sanki ruhuma veda etmişçesine bir şok yaşıyordum.

Acaba...

Az önce duyduklarım acaba hayal miydi?

Tabi ya!

Ben hayal kurmuş olmalıydım. Aklıma karışıktı ve Jimin başka bir şey demişti ama sanki bana olan hislerini biliyorum dedi diye duymuştum. Kesinlikle kafayı yemiş olmalıydım-

"Jennie, bu hislerin hakkında seninle konuşsak olur mu?" diyerek hayal olduğunu sandığım cümlesinin bir benzerini tekrarladığında, neredeyse teorime inanmış beynimde ki düşünce balonumu görünmez bir iğne değdirip patlatan Jimin ile irkildim ve gözlerimi Jisoo unniden çekip yeniden ona değdirdim.

Hayal falan değildi!

Kahretsin kahretsin kahretsin! Ne yapacaktım? Ne diyecektim? O ne diyecekti? Her şeyi en başından anlamışmıydı yani?

TANRIM KAFAMI KUMA GÖMMELİYDİM!

Kafanı kuma sonra göm ama önce Jimin'in sorusuna cevap ver Jennie.

İç sesimin konuşması ardından kızarmaya başlayan suratımla Jimin'e, "Ş-şey..tamam." diye mırıldandığımda nihayet tepki vermemle elini bayanlar önden dercesine ileriye doğrultmuştı.

Boğazımda yerleşen yumru ve titredikleri için sıktığım ellerimle ilerleyecekken Jisoo unni hızla kulağıma, "Solar'a haber vereceğim. Bu anı hep hayal ettik Jennie, sana güveniyorum." diyerek en az benim kadar merak ve stres dolu sesiyle motivasyon edici cümleler kurmasına sadece donuk suratla onaylamıştım.

Jimin'in önünden ilerlerken bir süre sonra o yanımda yürümeye başlamıştı.

Aşırı şaşkındım, hazırlıksız yakalanmıştım, çok utanıyordum ve Jimin'in gergin yüzü beni iyice gerse de yalan söylemeyi seçmemiştim. Sana hislerim yok nereden çıkardın bunu diyebilirdim belki ama bu sadece beni komik duruma düşürürdü.

Çünkü ona bal gibi aşıktım ve gayette güçlü hislerim vardı.

Aylardır nasıl anlamadı ona öküzün trene baktığı gibi baktığımı diye şaşırıyordum ancak her şeyi farkındaydı. Salak olan bendim bu hikayede.

𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin